Sonra oturduk yemek yemeye başladık. Suga durmadan iyi olup olmadığımı soruyordu.
- Suga yeter artık ya, iyiyim biz böyleyiz. Bir şeyim yok. Anlaştık mı? Ve bugün olanlar hiç bir yerde söylenmeyecek anlaştık mı??
Anlaştık!(BTS)
- Güzel yemekten sonra ne yapacağız?
Film izleyelim!(Jin)
Oyun oynayalım.(Kook,V)
Uyuyalım.(Suga)
Dans edelim.(J-Hope)
- Ondan önce Kook Türkiye'de hediyimin nerede olduğunu bulmuştun. Getirsene.
Evet haklısın ben getiriyorum.(Kook)
- Bence şöyle yapalım. İsteyen istediğini yapsın. Bende ortaya karışık dolaşırım. Anlaştık mı?
Getirdim. Nasıl olmuş?(Kook)
- Yanlız bu çok güzle olmuş. Sen bunu nasıl yaptın??
Benden şüphen mi var bücürük?(Kook)
- Yok tabi de. Ama bu çok güzel.
Türkçe söylesene!(Jimin)
- Tamam,( az önce söylediklerimi tekrar Türkçe söylüyor.)
Çok guzel di mi Mira?(Kook)
- Evet, isteyenlere Türkçe dersi veririm.
Olur.(BTS)
- Hepiniz mi öğrenmek istiyorsunuz?
Evet!(BTS)
- Peki o zaman gidin defter kalem bir şeyler getirin. Başlayalım. Tahta varmı?
Getiriyorum.(RM)
- Her şey hazır ise başlıyoruz.
İlk önce alfabeyi öğretmeye başladım. Bu gün böylece yapacak bir şeyler bulduk. Saat geç olmaya başlayınca. Suga'da esnemeye başlayınca. Dersi bitirdik.
- Hadi herkes odasına. Gidin yatın uyuyun. Bu hafta dolu dolu geçicecek.
Herkes odalarına gitti. Bende Kook ile konuşmaya karar verdim.
- Kook sana bir şey sorucam.
Sor bakalım bücürük!
- Bugün bana dediklerinde ciddi miydin?
O konu, evet ciddiydim. Ama gerçekten senin bana öyle davranman bana çok pis koyuyor.
- Biliyorum,özür dilerim ama öyle olması gerekti bir günlüğüne yapacaktım zaten. Yarın yine konuşucaktık.
Şimdi soru sırası bende. Sen bana karşı bir şeyler hissediyor musun?
- Neyse sana iyi geceler. Bir anda ağırlık çöktü. Uykum geldi. Hadi ben yatıyorum.
Tamam, iyi geceler bana cevap verene kadar bunu evet olarak kabul ediyorum. Ve şunu unutma sen ne dersen de ben hep seni seviyorum ve hep senin yanında olacağım. İyi geceler.
İç ses
Kook'a karşı bir şeyler hissediyor muyum, bilmiyorum. O çok iyi birisi bana değer veren birisi. Onunla iken hayat çok eğlenceli geçiyor. Ama öteki yandan ona o gözle bakmadım. O benim abim. Bilmiyorum, gerçekten çok kötü bir durumdayım.
Bu düşünceler ile uyuya kaldım. Sabah olduğunda. Şarkı sesi ile uyandım. Benim onlara yaptığımı bana yapıyorlardı.
Uyandım, onları sinir etmek için şarkıyı söylemeye devam ettim. Kapıyı açtım hepsi kapının önündeydi.
- Günaydın ne oldu, yoksa şarkı sesi sizide mi uyandırdı? Acaba kim koydu bunu buraya?? Kesin sabah Kayla geldi o koydu. Di mi?
Rahatsız olmadın mı?(Suga)
- Yoo niye rahatsız olayım ne güzle şarkı ile uyandım.
Hepsi gitti Kook odaya girdi.
İyi sinir ettin yanlız.(Kook)
- Tabi kide ne sandın onlar sinir ederse ben daha fazla ederim.
İşte bücürük, kim tutar seni yürü be.(Kook)
Kook bağırmaya devam etti bende duşa girdim. Geri geldim.Bunları elime aldım giydim sonra aşağı indim. Kahvaltı hazırdı. Hemen oturdum yemek yedik. Sonra şirkete gittik. Yarın programa katılacakız. O yüzden bugün dans çalıştık. Yakın zamanda yeni şarkılarımız çıkacaktı. Şarkımızın ilk kez dansını orada yapıcağız. Ben zaten heyecanlıydım şimdi daha heyecanlıyım.
Evet gittiğimizde pestilimiz çıkmıştı. Sonra bir anda Türkçe bir kaç kelime duydum.
- Kim konuşuyor??
Ben çalışıyorum. Si zi se vi yo ruz. (V)
- He okey. Ben yatmaya gidiyorum. İyi geceler herkese.
Odaya gittim kendimi yatağa attım. Çok iyi geldi. Çok yorulmuştuk, ama bunların hepsine değicekti.
Yarın sabah uyandım. Kahvaltı hazırladım. Hepsini gittim düzgünce uyandırdım.
Mira bu sen misin? Sen mi beni uyandırdın?(Suga)
- Evet hyung ne oldu ki?
Sen az önce hyung mu dedin?(J-Hope)
- Evet en oldu ki, siz hep öyle diyorsunuz bir yerden sonra bende demeye başlıyorum. Hem ben oppa demeyi pek sevmem. Zorda kalınca derim.
Neyse hadi yemek yiyelim. Sende çok söyleme hyungu da sonra her yerde öyle demeye başlarsın.(Jin)
- Peki tamam nasıl isterseniz!
Yemeği yedik, üstümüze okul üniforması giydik. Sonra şirkete gittik. Kayla'da oradaydı, o da bizimle gelecekti ama arka planda duracaktı. Oraya gittik, oturduk hemen saç makyaj yapmaya başladılar. Tabi ben fazla makyaj yaptırmadım. Saçım da normaldi.
Mira bir şey olursa elinle yanağına bastır. Tamam ben oradan anlarım.(Kayla)
- Peki anlaştık.
Başlamıştı, bizi çağırdılar gittik. Sunucular bize sorular sormaya başladı.
İlk soru Seo sana! Gruptan kendini yakın hissettiğin birisi varmı?
- İlk olarak bana Mira da diyebilirsiniz. Soruya gelirsek hepsine karşı kendimi yakın hissediyorum. Hepsi ile sıkıntımı paylaşa biliyorum.
Peki öyle olsun.
Diğer üyelere de sorular sordu. Sonra oyun oyatnmaya başladık.
Söyle bir oyun iki kişi dışarı çıkacak, aralarından biri bir şarkı mırıldanacak diğerleri bilmeye çalışacak. Bilen kişi puan alacak en az puan alan kişinin kafasına yedi kere bununla vurulacak.(Sunucu)
Hepimizin bildiği şarkı söylemesi lazım di mi?(V)
Evet tabiki.(Sunucu)
İlk önce Jimin ve Rm gitti. Başladılar mırıldanmaya.
- Ben biliyorum.
Direk şarkıyı söyleye bilirsin.(Sun.)
- Peki,şey bu danger.
Doğru mu bildi? Gelin buraya.(Sun.)
Evet. Doğru bildi.(RM)
Bize nakaratını yapar mısın Mira?(Sun.)
- Tam hatırlamıyorum.
Mira hadi ya. Biliyorsun.(Kook)
- Peki o zaman sizde şarkıyı söyleyin.
Tamam!(BTS)Sözlerini bıraktım. Burası dan bahsediyorlar.
En öne geçtim. Onlar söylerken dans etmeye başladım.
Bravo güzle dans ettin!(Sun.)
- Teşekkürler.
Tamam o zaman bakalım sesin nasıl? Mira ve Jin arkaya geçin. (Sun.)
Benim evde durmadan söylediğim bir şarkı var. Türkçe onu mırıldandım. Tam içeri geliyorduk.
Biliyorum!(Kook, Jimin)
Peki hangi şarkı?(Sun.)
Şey ya neydi adı o şarkının?(Jimin,Kook)
Birden geldin aklıma!(Kook, Jimin)
Bildiler mi?(Sun.)
- Evet. Doğru bildiler.
Mira bize bu şarkıyı söylesin mi? BTS?(Sun.)
Evet. Söyle söyle!(BTS)
- Tamam.
Birden geldin aklıma
yakıverdin ışıkları
Hayret ettim kalbime
Bazen mutluluktan.
Teşekkürler beni kırmayıp şarkı söylediğini için. Bu arada şarkı çok güzle.(Sun.)
Böyle oyun devam etti, sonuçta kaybeden tabiki ben oldum.
- Hey hepsi mi bir kere vuracak?
Evet.(Sun.)
Hepsi vurdu, sıra Kook' geldi o da çok sert olmadan vurdu.
Şimdi sıra dans etmekte. Bakalım dansları ne kadar iyi biliyorsunuz?(Sun.)
Rastgele Bizim şarkılarımız çalıyordu. Bir anda başım dönmeye başladı. Kayla'ya baktım. Elimi yanağıma bastırdım. Sonra Kayak hemen yanıma geldi.
İyi misin? Ne oldu?
- Başım dönmeye başladı. Biraz da midem bulanıyor.
Tamam sakin ol. Otur şuraya.
Sizce neler olacak?? Nasıl gidiyor hikaye?? Sizleri seviyorum ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}
FanfictionBTS ' e yeni bir üye gelicek . Ama bu üye bu bir kız olursa ne gibi olaylar meydana gelicek.