5. Bölüm

4.5K 173 25
                                    

Uyanıp büyüyü bozmak istemedim.
Hey hadi gelin genelde bu saatte kalkar ve beni kaldırır.(JK)
Tamam. Ya Jimin yeter bu kadar.(RM)
Tamam. Hadi koyalım hediyeleri. Güzel, hey şuraya bir not bırakalım.
Hey güzel Makneamız, eğer şu anda saat 9:30 dan erken ise ne olur, biraz daha uyu. Sonra üstüne güzel bir şeyler giyin ve aşağı in. Seni seviyoruz.
Tamam güzel bu kadar yeter. Hey army sabah 9:30 ile 10:00 arasında bir
zaman yine live(inşallah düzgün yazmışımdır.) açıcaz o zaman Min aşağı inmiş olucaktır, diye umuyoruz.(JH)
Her neyse hadi biraz oturma odasına gidip yorumları okuyalım.(JN)
Ve sonra hepsi odadan çıktı. Ben ise uyumya çalışıyorum.
Suga'dan
Oturma odasına geldik hepimiz yayıldık. Sonra ben başladım okumaya.
- Evet 1. yorum, " Neden o ****- her neyse bunu geçelim. Bir başka yorum: Hey ne aldığımızı söyliyecek misiniz?
Evet bu konu ve aldığımızı söylemeyi çok isterdim. Ama yarın açarken bakıcaksınız.(RM)
Hey hediyeleri açma aşağıya getir yazmayı unuttun.(JH)
Okey ben yazıp geliyorum.(JMN)
Jimin yazmaya gitti ben ise içimden yorumları okuyordum. Bir çoğu kötüydü. Off yarın bir de hesap açmak istiyordu, şimdi ne yapıcaz of ya.
Hey hyunglar ben yatmaya gidiyorum, birazdan kalkıp beni kaldıracaktır. Herkese baybay. Sizi seviyorum Armyler.
Yarın Min'den
Uyandığımda çoktan üyeler uyanmıştı. Çünkü aşağıdan bağırma özür dilerim anırma sesleri geliyordu. Uyandım nota baktım. Saat tamda 9:30 du hemen yüzümü yıkadım.

Min Seo'nun giydikleriGiyindim ve hediyeleri kucaklayıp aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min Seo'nun giydikleri
Giyindim ve hediyeleri kucaklayıp aşağı indim. Üyeler çoktan live açmışlardı.
- Herkese merhaba ahh! Hey yardım edebilir misiniz? Burada ölüyorum da.
Emredesiniz. Geliyorum ver bakayım şunları.(JN)
- Teşekkürler oppam.
Hey hadi 1,2,3 iyi ki doğdun Min Seo.(V)
Birden hepsi doğum günü şarkısı söylemeye başladılar. Ben duygulandım ve ağlamaya başladım ve, bir anda aklıma abim (Jong Woo)
geldi. Acaba o ne zaman gelip hediye vericakti?(aç gözlüyüm ben ya😂😂)
Hey ağlama kıyamam ben sana.(JMN)
Hadi aç bakalım hediyelerini.(JK)
- İlk önce bunlara gerek bile yoktu. Siz zaten benim için birer hediyesiniz.
Ama yinede teşekkürler. Başlayalım.
Suga oppadan bir adet uyku tuluma ve BTS imzalı bir yastık çoooook teşekkürler. Bu yastığı nerede gidersem götüreceğim.
Jin oppadan imzalı yüzünün bir posteri. Buna gerek yoktu aslında her gün o yakışıklı yüzü görüyorum.
Ya ama sen beni çok şımartıyorsun. Seni yerim ben bir daha dünyaya gelsem yine senin oppan olurdum.(JN)
- Teşekkürler. Taehyung oppamdan Gucci markalı bir kazak sana çoooook teşekkür ederim.
Hey onun erkek reyonunda kini ben aldım, yani ikimizde de bu kazaktan var.(V)
- Süper artık bir örnek giyeriz, gerçek abi kardeş gibi.
Ben böyle diyince herkesin aklına benim gerçek abim geldi
Ve bir anda hepsinin yüzü düştü. Bu hediye işinden sonra onlara duyduklarını söyleyeceğim, buna karar verdim.
-Evet devam edelim. Namjoon oppamdan bir anahtar mı, oppa bu ne anahtarı?
Camdan bak ne anahtarı anlarsın.(RM)
Koşarak cama gittim ve mor renkte bir bisiklet gördüm. Evim içinde sevinç çığlıkları atıyordum.
- Çoooook teşekkürler ama bir dakika ben hiç bisiklete binmedim ki bilmiyorum nasıl sürüleceğini.
Neee, hiç binmedim mi? E o zaman sana bisiklet binmesini de biz öğreticicez. (JH)
Hey şanslısın çünkü buranın en iyi bisiklete binen insanları sana öğretecek.(JMN)
(Gözlerimden yaşlar süzülerek)- Teşekkür ederim hepinize ama dediğim gibi bunların hiç birine ihtiyaç yok. Şu hediyeleri açayım size bir şey söyliycem.
- Sırada ki J-Hope oppadan bir adet müzik çalar. Hey hep bunlardan bi tane istemiştim. Çoooook sağol.
Bir şey değil ama buradan şarkı açtığında beni de çağır beraber dans edelim. Nasıl fikir?
- Süper ama bir kaç şey özür dilerim 6 kişi eksik söyledin. Onlarınsız olmaz ama ara sıra ikimiz de yaparız.
- Sıradaki Jimin ve Jungkook oppalardan beraber mi aldınız. Bakalım neymiş? Bir tane oyuncak ayı aaaa bu çooook güzel. Çoooook teşekkürler.
Hey Jimin benim hediyem nerede? Kıskandın ve içinden çıkardım di mi? (JK)
Hey ben bir şey yapmadım, aldım paketledim İKİSİNİ DE sonra üstüne isimlerimizi yazdım ve koydum.(JMN)
- Hey Kook oppa sıkıntı yok, sen bana bir hediyesin.
Ama senin bir fotoğrafına bakarak onu çizmiştim. Offf üzgünüm ama onu bulucağım merak etme.(JK)
- Her neyse şimdi benim size söylemem gereken bazı şeyler var. Hani siz benim arkadaşım Jung Woo ile buluşmuştunuz ya, bir şeyler konuşmuştunuz ben onların hepsini duydum.
Neeee ne kadarını (RM)
- Abimin Jung Woo olduğunu duydum.
Gerçekten söylemeyi isterdik ama o p*ç abine söz vermiştik (Suga)
- Hey o her ne kadar p*ç ve ş*r*f*i* olsa da o benim abim. Lütfen onun için böyle konuşma.
Bir şey söyliycem. Bize öyle deme diyorsun fakat sen bizde daha çok sövüyorsun.
Kshsbdmdk hepimiz aldı yine bir gülme of of her gün gülüyorum ben bu çocuklarla.
Bir kaç saat sonra
Kim bilir kaç saattir aralıksız dans ediyoruz. Ve bir anda kapı çaldı. Ve içeri abim girdi.
Hey Seo naber, idollük nasıl gidiyor? Sakın doğum gününü unuttum sanma bak sana ne aldım.(JW)
- Senin aldığın hiç bir şeyi istemiyorum. Bir daha ne gözüme gözük nede benim olduğum bir yere gelme şimdi s**tir olup git buradan.
Hey çocuklar bu kıza ne oldu, bugün fazla kızgınlık var üstünde(JW)
Hey hyung abisi olduğunu biliyor, o yüzden sana sinirli.(JMN)
He o mesele. Bak Seo seni ve annemi asla ama asla bırakıp gitmek istemedim. Ama babam sen yeni doğduğunda iki çocuğa bakamam dedi. Ya seni sokağa atıcaktı ya beni. Bende seni daha yeni doğmuşken sokağa atmasın göz yumamazdım.(JW)
- Peki bu zamana kadar niye bana söylemedin. Neden lan neden?
Hey özür dilerim bölüyorum fakat başka bir gün devam etseniz tartışmaya. Bugün hep çalışmamız lazım, yarım konser var da o yüzden.(JMN)
- Hey Jung Woo konser sonrası bize yardım edecek bir insan aranıyor, istersen gel hatırladığım kadarıyla en son çalıştığın yerden çıkmıştın, üzgünüm konulmuştun.
Hey dongseng bu alay konusunu seninle konuşucaz ama önce abine kızgın olup olmadığı söyle ve abin gitsin bizde çalışmaya devam edelim.(S)
- Şöyle ki kızgınım ama ilk zamanki gibi değil şu anda daha az sinirliyim. Yarın belki gönlümü almaya çalışır. Ve bunu başarır, bilemiyorum.
Herkese merhaba yine ben biliyorum bayağı uzun zamandır, yazmıyordum. Üzgünüm 😣😣 hepinizden özür dilerim. Ama ben deniz yine karekterlere kızmadım. Hey neyse bizim Min Seo'yu gruptan birisiyle sevgili yapalım mı karar veremedim, eğer istiyorsanız yorum yapın ve kim sevgilisi olsun onu da yapın hem belki onu seven birden fazla kişi vardır kim bilebilir. Hadi sizi seviyorum. ❤️❤️♥️♥️

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin