10. Bölüm

2.5K 104 7
                                    

Refakatçı olarak Kayla, Berke ve ben kalıyorduk. Hepsi mışıl mışıl uyuyordu. O anda gözümden bir yaş aktı. Ağlamaya başladım. Benim sesime bütün herkes uyanmıştı. Ve hepsi beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
- Hazır hepiniz uyandınız size bütün gerçekleri anlatayım.
Anlatır
İşte böyle olmuş. Şimdi ise asıl konuya gelince
Asıl konu bu değil miydi?(J-Hope)
Evet ya bundan daha önemli konu mu olur?(Jimin)
Ve sen bunlara neden inandın?(Kook)
- Şöyleki abimi aradım, herşeyi biliyorum dedim. Beni çocuk esirgemeden aldığınızı dedim hemen kabul etti. Ve benim gerçek adım neydi Kayla?
Mira (Berke)
- Evet benim gerçek adım Mira.
Güzel işim beğendim!(V)
- Kayla ve Berke'de bizimle Kore'ye geliyor.
Neee!!(BTS)
Ben dedim kabul etmezler diye!(Kayla)
- Ederler di mi lider sen ne diyorsun??
Şimdi bildiğin gibi ev kalabalık biz yedi öküz ve sen varsın. O yüzden bizim evde kalamazlar. Ama PD ile konuşursak bir yer bulabiliriz onlara!(RM)
- Süper o zaman. Onlarda geliyor bizle.
O anda telefonuma mesaj geldi. Abimden di.
Min seni hep sevdim ve sanki gerçek kardeşimsin gibi korumaya çalıştım. Ama olmadı özür dilerim. Tam dedim buldum artık onu korurum dedim gerçek ailemi buldun. Benim görevim bitti ben annemin yanına gidiyorum. Eğer beni merak edersen oyuncağına sarıl. Seni seven Woo.
Bir şey sorucam hangi oyuncak?(Jin)
Hatırladım!(Kook)
- Neyi hatırladın??
Sana yaptığım hediyenin nerede olduğunu! Niye kaldırdık ki onu depoya??(Kook)
Konumuz senin abinin gitmesi değil mi? Hediyeye nasıl geldik?(Berke)
- Biz böyleyiz bir konudan hiç alakası olmayan başka bir konuyla bağlantı kurabiliriz.
Her neyse hadi yatıp uyuyalım.(Kayla)
Aynen o haklı!(RM)
Hepsi uyudu. Ben uyuyamadım. Bütün gece onları izledim. Yarın sabah kalktım da hepsi uyuyanmıştı ve sohbet ediyorlardı.
- O günaydın da söz ne ara böyle kaynaştınız??
Eee ne yapalım yapacak bir şey yok bizde sohbet etmeye başladık!(Suga)
Biliyor musun, senin bu kardeşin ve arkadaşın çok güzel dans ediyorlar!(J-Hope)
-  Alt grupta bunlar olmasın? Ben bunları Big Hit'e sokarım ya isterlerse! Düşünsenize birde bunlar başka bir şirkete giriyorlarmış  bizim rakibimiz oluyormuş.
Olur mu lan öyle şey?? Yapar mısınız?(Jimin)
Belki olur di mi lan!(Berke)
O anda Kayla bana baktı konuyu kapat der gibi!
- Her neyse başka konulardan konuşalım. Ben varya sizin yaptığınız her hamleyi gördüm.
Nasıl?(V)
- Birinci olarak o adam sizi takip ediyordu la mesaj atıyordu. Bir diğeride burada ki Armyler bana sizin videolarınızı gönderiyorlardı. Ee hazır buraya gelmişsiniz size burayı gezdirelim. Öyle gidelim. Yarın sabah yola çıkarız. Akşam size miş gibi İskender yedireceğim. Tabi siz buradan çıkarsanız.
O anda hemşire geldi.
Çıkarlar tabi ama kendilerine dikkat edicekler. Bu görev sende kızım onlara dikkat et.(Hemşire)
- Tabi ki de o zaman hadi gidelim.
Hastane den çıktık. Hemen live açtılar.
Herkese merhaba Mira merhaba nasıl söyleniyor Türkçe?(Kook)
- Herkese merhaba!
Merhiba,merhabi!(Jimin)
- İ yerine de a derseniz olucak.
Tamam hadi söyleyin!
Merhaba tarmy!(BTS)
Merhaba biz Türkiye'deyiz şu anda neredeyiz Mira?(Jin)
- Kayla sen söylesene ben tam bilmiyorum!
Peki burası İstanbul Türkiye'nin en kalabalık şehri. Şu anda sizi kapalı çarşıya götürüyoruz.(Kayla)
Neler neler geldi başımıza anlatamayız!!( RM)
- Çarşıya geldik. Bakın şimdi burada genel hep çanak çömlek var di mi Kayla??
Aynen genel hep çanak çömlek.( Kayla)
O zaman bizde çanak çömlek alalım. Ama bizim para burada geçmez. Ne yapıcaz?( V)
- İşte Armyler ben olmasam buraya gelemezler! Ben geldiğim gibi para çektim. Hadi ne istiyorsunuz??
Bayağı bir gezdik orayı en son maske de aldık ve çıktık!
Ya Türkiye çok güzel! Başka neler var gezebileceğimiz??(J-Hope)
- Başka Yere Batan Sarnıcı var, Ayasofya müzesi, Topkapı sarayı müzesi, Taksim Meydanı, Galata kulesi, Kız kulesi. Gezerken de ben size balık ekmek ısmarlarım. Akşam da İskender yeriz. Nasıl plan?
En büyük Mira bizim Mira!(BTS)
Sakin olun insanlar en sonunda gelip kızıcaklar.(Berke)
Akşama kadar gezdik, yedik içtik. Am bir şeyi unuttuk nerede kalacağız??
Çaktırmadan Kayla'nın yanına gittim.
- Kayla biz nerede kalacağız bu kadar kişi?? Benim otel odası küçük gelir!
O otelin sahibi bizim dayımız oda verir bize! Sen rahat ol ve keyfini çıkar bu anların!( Kayla)
- Sen çok büyüksün Kayla, seni seviyorum.
Bende ama sana bir şey söylemedim. Bizim aile buranın en ünlü mafyasıdır. Haberin olsun!(Kayla)
- Ne demek o yüzden kimse bize bir şey diyemiyor. Ve bu uzaktaki adamlar da bizim adamlar mı?
Yani şöyle biliyorsun biz çocuk esirgemede kaldık. Beni evlat edinen aile bizim kendi ailemiz. Seni aramışlar ama bulamamışlar.( Kayla)
- Sakın bunu onlara söyleme aramızda sır anlaştık mı??
Tabi ki de kardeşim.(Kayla)
Eee nerede kalıcaz??(Suga)
Evet bu kadar kişi nerede kalıcaz??( RM)
- Şöyle ki benim kaldığım otel bizim. Yani dayımın bize oda verir.Yani gelin otele dönelim.
Otel bir bizim olduğumuz yerin tam tersinedeydi.
Yine Kayla ile gizli gizli konuşmaya başladık.
- Kardeşim araba maraba birşey yok mu? Otel diğer uçta kaldı.
Bekle şu yola çıkalım geliyor. Ben onuda düşündüm sen merak etme!(Kayla)
Biraz daha yürüdük yola çıktık. Bir kaç araba önümüzü kesti.
Mira bunlar ne?(Kook)
- Eee sizi o kadar yürütecek değiliz her halde. Binin otele bırakacaklar bizi! Ama bu sefer Kayla'ya teşekkür edin. Onun fikriydi bu.
Ona teşekkür ettiler sonra arabaya bindiler ve hemen uydular. Otele gittik, dayım zaten kardeşimi gördü. Hemen istediklerimizi yaptı. Odalara gittik. Hemen uyuduk zaten.
Yarın sabah oldu. Ben Kayla ile beraber kalıyordum. Baktım uyuyor hemen fotoğrafını çektim. Sonra duşa girdim.

Üstüme bunları giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunları giydim. Sonra Kayla'yı uyandırdım.
- Hadi uykucu kalk!
İnsan bir öpücük ile uyandırır kardeşini bizimkine bak. Ben duydum BTS'i hep öpücük ile uyandırıyormuşsun. Ama öz kardeşine gelince uyan uykucu.(Kayla)
- Suga'yı bile uyandırırken bu kadar laf yemiyorum. Sen ne çıktın be! Tamam al bak seni de öptüm oldu mu?? Daha gidip onları uyandıracağım.
Benim bir fikrim var! Odalarına gir telefonundan hareketli bir müziğin nakaratını aç. Sonra kaç odaya gel.(Kayla)
- Tamam. Ben gidiyim.
İlk önce Kook, Jimin ve V'nin odasına gittim. Şarkı  açtım son ses sonra kaçtım. Arkama bir baktım Kook arkamda.
Gel kaçma!!( Kook)
- Kayla yardım et!! Çabuk.
Kayla bir anda odanın kapıyı açtı bende içeri girdim. Kapıyı kapattık. Bende bütün odaların kartı vardı. Ama onlarda yoktu. Zaten bu sese de herkes uyandı.
- Gidin üstünüzü giyinin sonra kahvaltı yapmaya gidicez. 20 dakikanız var haberiniz olsun. Yoksa burada kalırsınız.
Ayak sesleri duydum. Gittiler.
- Kayla telefonum orada kaldı. Gidersem beni gıdıklama manyağı yaparlar.
Bekle zaten getirirler. Yemeği burada yiyelim istersen! Sonra ben gidip eşyalarımı alırım. Oradan havalimanına gideriz. Olur mu?(Kayla)
- Tamam sıkıntı yok. Benim de PD'yi aramam lazım. Ama telefon yok.
Benden kendini ara hem daha sonra kaydederiz, hemde söylersin telefonunu alırsın.
Aradım Jimin çıktı telefona
Mira
Jimin telefonumu getirsenize birisini aramam lazım.
Jimin
Sen niye bizi öyle kaldırdın. Kulağımız patladı.
Mira
Jimin telefonumu getirsene birazdan lütfen!!
Jimin
Ama benim için bir şeyler yapman lazım!
Mira
Ne yapıyım ne istersin??
Jimin
Bir günlüğüne...
Evet yine en iyi yerinde kestim sizce ne isteyecek??
Sizleri seviyorum vote ve yorum bekliyorum. 💗💗

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin