13. Bölüm

1.9K 92 4
                                    

Bir sandalye çektiler oraya oturdum.
Ne oldu?? Mira iyi misin?(Suga)
- İyiyim. Biraz başım döndü midemde bulanıyor.
Ama bak biz sana dedik hastaneye gidelim diye,sen balkondan atladın sıkıntı yok dedi. Yürü hastaneye gidiyoruz.(Jin)
Jin hyung haklı, dünde dans ederken durmadan bir yerlerim ağrıyor diyip mola verdin.(Kook)
- Hayır ben hastaneye gitmek istemiyorum.
Kook beni kucakladı, arabaya kadar taşıdı. Biz arabaya giderken gören insanlarda fotoğrafımızı çektiler.
-Kook, ne yaptın insanlar fotoğrafımızı çektiler. Yayılacak şimdi onlar.
Boşver hiç birşey bizden birinin sağlığında daha önemli değil.(RM)
Evet hyung haklı, söyleriz Pd'ye neler olduğunu.(V)
Koşturarak acile girdik. Ben yatağa yattım, üyeler bağırmaya başladı.
Hemşire, doktor buraya gelir misiniz??(J-Hope)
Merhaba ben hemşire ne oldu?(Hem.)
- Merhaba ben Mira, dün ufak bir kaza geçirdim.
Ne ufak mı? İkinci kattan bahçeye atladı.(Suga)
Hemen bir röntgen çekelim. Sonra bakarız.
- Bu arada bugün kendimi halsiz hissediyorum, midem bulanıyor birazda basım ağrıyor.
Tamam ilk röntgen çekelim sonra doktor Bey'in yanına gidin siz ben söylerim.(Hem.)
Röntgen odasına girdim, röntgen çekindim. Sonra doktorun odasına girdik.
Merhaba Mira Hanım, bu arada geçmiş olsun. İlk önce röntgene baktım ayak bileğinizde zedelenme var.(D.)
Ben dedim dün gidelim diye.(RM)
Bir susun da doktor dinleyelim.(Jin)
Dün biraz başınız döndü mü?(D.)
- Evet biraz düştükten sonra döndü. Ama daha sonra geçti.
Peki, biraz düşünce beyin sarsıntısı geçirmiş olabilirsiniz. Ondan sonra kendinizi fazla aç bırakmışsınız. Galiba dünde olanlardan sonra kendinizi fazla yormuşsunuz. Kendinizi aç bırakmamaya özen gösterin, ve kendinizi yoracak şeylerden kaçının.(D.)
- Pekala doktor bey teşekkür ederim.
Bu arada bir ay sonra tekrar gelin.(D.)
Koridorda insanlar bizim videomuzu çekiyorlardı. Ben utanmaya başlamıştım. Jimin bunu fark etmiş olacak ki kendi hırkasını çıkardı bana verdi sonra, yangın merdivenine doğru ilerlemeye başladık.
- Teşekkürler.
Birşey değil, sen bizdensin sen mutluluk harici bir duygu hissedersen mı,benim için akan sular durur.(Jimin)
O böyle diyince daha fazla utandım, arkamı döndüm Kook sınırlı bir şekilde Jimin'e bakıyordu. Arabaya bindik, yanımda Jin oturuyordu. Bende başımı omzuna yasladım. Sonra uykuya daldım. Uyandığımda yurda gelmiştik.
Salona yerleştik. Tekli koltukta Suga, üçlü kanepede J-Hope, RM ve Jin oturuyordu. İkili koltukta Jimin ve Kook oturuyordu. Bizde V ile halıda yatıyorduk. Aksiyon filmi açtık, film bitene kadar kimse yerinden kıpırdamadı. Film bittiğinde daha kimsenin uykusu gelmemişti.
- Bir film daha izleyebilir miyiz?
Evet lütfen!(Kook)
Maknea Line'ı kırıcak mısınız?(Jimin)
Tamam ama bir tane sadece!(Jin)
- En iyi oppa sensin!
Demek öyle hanımefendi!(Suga)
Bir anda hepsi beni gıdıklamaya başladılar.
- Durun karar verdim, en iyi oppa tabiki de Exo-M'den Luhan.
Kızım sen iyisin di mi?(V)
Yakın zamanda bir ödül töreni olucak, orada belki Luhan ile tanışa bilirsin.(RM)
Ama seni kızlar ile kaynaştıramayız. O iş sende.(Suga)
- Çok teşekkürler, hadi film açın.
Filmi açtık, filmin yarısında hepsi uyumuştu. Bende odalardan battaniye falan getirdim, hepsinin üstünü örttüm. Bende yerime geçtim filmi bitirdim sonuna kadar sonra uyudum.
Gece seslere uyandım. Mutfaktan geliyordu, baktım Jimin yerinde yoktu. Bende mutfağa gittim. Masanın altında kalan abur cuburları yiyordu.
- Bende yiyebilirler miyim? Yoksa Kook'u uyandırırım.
Seni küçük cadı hadi gel.(Jimin)
Suga'nın bağırış sesleri ile uyandım. Abur cuburları kimin yediğini soruyordu. Biz orada uyuya kalmıştık.
Hey Jimin ve Mira da yok!(J-Hope)
Bence onlar yemiştir.(RM)
V'yi önünüzde gördüm. Susmasını işaret ettim. Sessizce ona bahçeye çıkart onları dedim. Kafası ile onayladı.
Bence bahçeye bakalım. Orada olabilirler.(V)
Onlar dışarı çıkınca Jimin'i uyandırdım. Koşturarak odalarımıza çıktık. Uykulu bir şekilde aşağı indik.
- Bu ses ne ya?? Bir uyutmadınız.
Evet, uyuyamadık.(Jimin)
Siz neden odalarınızdan çıktınız?(Jin)
- Çünkü biz filmi bitirdik, ama hala uykumuz gelmedi uyuyamadık bizde yataklarımıza gittik.
Abur cuburları kim yedi biliyor musunuz?(Suga)
Kim bitirdi onları ya!!(Jimin)
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Mutfağa indim, paketlerin hepsini hemen çöpe attım.
Kahvaltı hazırladık ben V'nin yanına oturdum.
- Bizi söylemediğin için teşekkür ederim. Ama galiba bunun için bir şey isteyeceksin.
Tabi ki de, bir güncük benim istediklerim yap. Anlaştık mı?(V)
- Nasıl istersen Uzaylım benim. İlk görev ne?
Yemekten sonra Jin hyunga git, bu dünyada senden daha yakışıklı insanlar var de.(V)
- Ne kadar pislik bir insansın. Ama pislik insanlar daha eğlenceli oluyor.
Yemeği yedik, salonda oturuyorduk.
Mira, hadi gel oyun oynayalım. Bu sefer seni yeneceğim.(Kook)
- Biraz işim var sonra oynarız, ama kimseyi oynatma ben gelene kadar. Jin hyung iki dakika bahçeye gelir misin?
Jin ile bahçeye çıktık.
Ne oldu pastam?(Jin)
- Şunu bilmeni isterim ki (Türkçe söyler) Bu dünyada senden daha yakışıklı insanlar var.
Ne dedin?(Jin)
- Dedim ki bu dünyada senden daha yakışıklı hiç ise yok. Bizim dünyalar yakışıklısı Jin hyungumuz.
İçeri geçip Kook'un yanına oturdum. Oyun oynamaya başladık.
Hadi Kook yen şu kızı ya!(Jimin)
Tabi ki de Mira kazanacak, bunu bilmiyor musunuz?(Jin)
- Sakin olun, belki bu sefer Kook'a kazanma şansı tanırım sonra üzülmesin.
Öyle mi? Gör bakalım kim kazanıyor.(Kook)
Tabi ki de ben kazandım. Sonra mutfağa gittim V peşimden geldi.
Neden öyle dedin?(V)
- Ben senin dediğini Türkçe söyledim. Sen bana Korece söyle demedin bende söylemedim.
Az çakal değilsin! (V)
- Başka bir şey yoksa ben kaçarım.
Salona döndüğümde herkes ayrı kafadaydı. Bende odama koştum VLive açtım.
- Herkese merhaba, ben odamdayım üyelerin hepsi salonda şimdi yanlarına gideceğim ama VLive açtığımı söylemeyeceğim.
Telefonun arka kamerasını açtım, aşağı indim hepsi kafasına göre oturmuşlardı. Bazıları film izliyor, bazıları uyuyor diğerleri ya telefonu bakıyor ya da muhabbet ediyorlar.
- Ya benim canım çok sıkılıyor hadi bir şeyler yapalım.
Bence saklambaç oynayalım. Ama senin ayağın zedelendi di mi?(J Hope)
- Fazla kendimi yormam, yorulunca gelir ebelenirim. Lütfen.
Ama kendini fazla yorma. Anlaştık mı?(RM)
- Tamam. O zaman son gelen ebe.
Koşturmaya başladık. Sona Suga kaldı, çünkü az önce uyuyordu.
Tamam sayıyorum.1,2,3......47,48,49,50 önüm arkam sağım solum ve saklanmayan ebe.(Suga)
Ben evin önüne gitmiştim.
- Duyduğunuz ve gördüğünüz gibi saklambaç oynuyoruz ve öğrenmiştir oldunuz ben ayağımı zedeledim, bu yüzden bu aralar kendimi fazla yormamam lazım.
Sonra Jimin yanıma geldi. Yanlış bir şeyler söylemesin diye gözümle kamerayı işaret ettim.
Mira, beni takip et seni hem saklama bileceğin hemde dinlenebileceğin bir yere götüreceğim.( Jimin)
Yürürken Suga sandığımız Kook önümüze çıktı. Bizde hızlı olmak için koşturduk, tam düşüyordum Jimin elimi tuttu. Kook bunu gördü.
Mira ne oluyor?(Kook)
Sakin ol! (Jimin) Gözleri ile kamerayı işaret ediyor.
- Tamam sakın ol! Suga geliyor koşun şuraya.
Kendimizi yere attık, ben birisinin altın da kaldım. Ve beni öptü!!!!!
Sizce kim? Yorumlarınızı bekliyorum!!!

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin