Gözlerimi açtığımda yedi adet delikanlı karşımda duruyordu. Fark ettirmeden gözlerimi geri kapattım, onları dinlemeye başladım.
Bu kız bu hâlde o kadar dans edemez.(Kook)
Evet, Kook haklı ama ilk kez bir kpop grubu orada sahne alacak. Hepimizin olması lazım.(V)
Ya konudan şaşmayın. Bizi uyandırdığı gibi uyandıralım.(Jin)
Beni niye uyandırdınız?(Suga)
Bence gruptan çıktın diyelim.(Jimin)
Bence akrabaların kaza geçirdi diyelim.(V)
Bence böyle bir şey yapmayalım.(J Hope)
Bende Hope'a katılıyorum.(Jin)
- Bence Jin ve J Hope oppa haricî kişiler kaçsın yoksa kavga çıkacak.
Kaçın!!!(Kook)
Hepsi odadan çıkınca banyoya girdim.
Aşağı indiğimde hepsi mutfakta kahvaltı hazırlamaya çalışıyorlardı.
Yemek yedikten sonra hemen üstümüzü değiştirip, pratik yapmaya gittik.
Ödül törenindenElime bunları verdiler, hemen üstümü değiştirdim. Saç ve makyajım yapılmaya başladı.
Bir anda yanımaBu Allah'ın özenerek yarattığı (Allah'ım sen günah yazma) insanlar geldi.
Hanımefendi Mira Hanımı gördünüz mü?(V)
- Nasıl biriydi?
Benden kısa, hiç sizin gibi güzel olmayan. Üstüne sade bir pantolon ve t-shirt giyen. Bir kız, hiç makyaj yapmamış.(Suga)
Ve kendine hiç özenmemiş, bakımsız bir kız. Unutma Suga Hyung!(Kook)
- Bence siz o kızı unutun birazdan sahneye çıkacağız. Ve eve gidince Mira'dan korkun.
O elbise biraz kısa değil mi?(Jin)
- Sanki biz bu konuşmayı bir kez daha yapmıştık.
Yukarıdan mikrofon sesi geldi. Bizde yerlerimize geçtik. Programın ilk performansını biz yapacaktık. Sahneye çıktığımız da bir sürü kişi bizim ismimizi söylüyordu. Gerçekten çok heyecanlandım. Dansın sonunda ilerleyip gurubun tam önünde durmam gerekiyordu. İlerlerken ayağım kaydı, tam düşüyordum Kook beni elimden tuttu. Herkes "Mikook" diye bağırıyordu. Performansı bozmadan ayağa kalktım, yerime geçtim. Dans bitti sunucu yanımıza geldi. Hepimizin adına Namjoon konuştu. Sonra bize ayrılan yere oturduk.
- Kook, teşekkür ederim. Sen olmasaydın performansı berbat edebilirdim.
Senin suçun yok. Sadece ayağın kaydı. Biliyorsun konserlerin çoğunda Jimin yere düşüyor.(J-Hope)
Hey konu nasıl bana döndü. Ama J-Hope Hyung haklı.( Jimin)
- Beni aranıza alıp, bana kötülük yapmadan kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. Bana başından beri aranızda varmışım gibi davrandığınız için size sonsuz kere teşekkür ederim.
Birden ağlamaya başladım. Hemen üyeler kalkıp bana sarıldı. Bütün kameralar bize döndü. Bir anda birisi bana mendil uzattı. Kafamı kaldırıp baktığımda Skandar Keynes'ı karşımda gördüm.
Senin gibi güzel kızların ağladığını görünce benim de içimden ağlamak geliyor.(S.K.)
- Teşekkür ederim, ben sizin büyük bir hayranınızım.
Bende sizin, ne kadar zorlukla da karşılaşsanız yılmadan hayâllerinizin peşinden gittiniz.(S.K.)
Bir kaç fotoğraf çekindik. Daha sonra bizimkilerin yanına geri geldim.
İyi hissediyor musun?(V)
- Evet teşekkür ederim. Az önce dediğim her şey için.
Tamam, üzme kendini. Biz burada Kpop'ı temsil ediyoruz. Ve ilk biz geldik. Bu çok güzel bir (RM)
Onur, Namjoon haklı. O yüzden bugün burada en güzel şekilde Kpop'ı temsil etmemiz lazım.( Jin)
- Tamam.
Bir kaç dakika sonra sunucu ödül törenine başladı.
İlk ödül alan isim, BTS (Sunucu)
Hepimiz bunu beklemiyorduk. Namjoon ilk kendini toparladı, sonra bizi toparladı. Ödülü almaya gittik. Konuşmaya Namjoon başladı. Ondan sonra hepimiz kısa olarak konuşma yaptık. Yerimize geçtik.
- Şimdi biz ödül mü aldık??
Tabi sen alışkın değilsin, alışırsın.(Suga)
Evet, ama burada böyle bir ödül almak çok büyük bir başarı.(J Hope)
Ödül töreninin sonunda en az hepimizin elinde birer ödül vardı. Üstümüzü değiştirmeden şirkete gittik. PD'nin odasına girdik.
- Heyyo biz geldik.
Mira bayağı mutlusun. Nedenini öğrenebilir miyim?(PD)
Hepimiz arkamızda ki ödülleri gösterdik.
- Sence mutlu olmanın nedeni bunlar olabilir mi?
Süpersiniz çocuklar, gerçekten bu kadar çalışmanın karşılığını aldınız. Bu arada yakın zamanda Kpop grupları arasında ödül töreni var. (PD)
Desenize yine durmadan çalışma zamanı geri geldi. Tam dinlenebileceğiz diyecektim. (Suga)
- Ben çalışmayı severim ama kendimi zorlamamam lazım.
Neyse hadi siz gidin yarın tatil gününüz.(PD)
Eve nasıl geldiğimizi hatırlamıyorum. Tek hatırladığım birisinin beni öpüp gittiği. Sabah uyandığımda Jin hyung kahvaltı hazırlamıştı.
Kısa oldu biliyorum ama aklıma gelmiyor. Sizi de yeni bölümsüz bırakmak istemedim. O yüzden bu bölümü kısa atıyorum. Vote ve Yorum bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}
FanfictionBTS ' e yeni bir üye gelicek . Ama bu üye bu bir kız olursa ne gibi olaylar meydana gelicek.