17. Bölüm

1.7K 93 2
                                    

Kafamı cama yasladım, kendi kendime bir şeyler mırıldanıyordum. Çünkü canım sıkılmıştı. Sonra gizli numaradan Kook'u aradım.
Alo kimsiniz??(Kook)
Ne oldu?(V)
Birisi gizli numaradan arıyor. Ama cevap yok.(Kook)
- Seasengdir(inş doğru yazdım), boşver.
Evet Mira haklı.(RM)
Biraz zaman geçtikten sonra, V'yi de aradım. Yine aynı konuşmalar geçti. Tabi bu arada VLive açıktı. Sonra Jimin'i de aradım. Daha sonra birisi beni atıyormuş gibi de yaptım.
Bence hepiniz numaralarınızı değiştirin.(Suga)
Evet Suga haklı.(Jin)
- Bence gerek yok, nasıl olsa bitti. Daha sonra tekrar ararsa o zaman düşünürüz.
Gece gel buraya, Mira bugün hiç iyi bir mood da değil. Daha sonra onunla kaynaşırsın.(J-Hope)
- Gece oğlum üzgünüm bugün birileri yüzünden iyi  hissetmiyorum. Git abilerin ile oyna.
Ama,ne yapalım komik.(RM)
- Öyle olsun, ama hala size kırgınım. Özellikle de iki kişiye.
Kim?(Jin)
- Birinin baş harfi Jimin, diğerinin baş harfi de Jungkook.
Peki biz biraz yırtık, bakalım siz ne yapıcaksınız?(V)
- Eve gidebilir miyiz? Kendini iyi hissetmiyorum.
İstersen hastaneye gidelim. Çok mu kötüsün?( Jimin)
Hyung hadi hastaneye sür.(Kook)
- Yok ya sıkıntı yok. Sadece biraz midem bulanıyor. Geçer birazdan.
Sen yemek yedin mi bugün doğru düzgün? (J-Hope)
- Şey yemek yerken Suga Oppa geldi, kıyafet meselesi oldu. Sonra biz döv- ay şey yani saçımızı boyatmaya gittik ya. Az bir şey yedim.
Tamam bu yüzdendir o zaman yemek yemeye gidelim.(Suga)
- Gerek yok ya iyiyim ben, hem biraz kilo vermem lazım. Bir parça bir şey yiyeyim yeter bana.
Hayır bunu kabul etmiyorum. Yemek yemeye.(Jin)
- Ya Jimin Oppa, sen beni anlarsın. Lütfen yardım et kilo vermem gerekiyor.
Tamam, ben kardeşimin arkasındayım. Ama yine de az da olsa bir şeyler ye.(Jimin)
- Peki olur. Buradan benimle tanışmak isteyen insanlara sesleniyorum, fanmeetinginimiz var yakın zamanda gelin tanışalım. Bir şey getirmenize gerek yok zaten siz bizler için birer hediyesiniz.
Benden sonra konuşma yapacak kişi belli oldu Mira.(RM)
- Ah çok teşekkürler, buna layık olmaya çalışıcam.
Sen zaten herşeye layıksın. Sadece kendin ol yeter.(Kook)
Vay biz istesek bize iki güzel kelime söylemez, kız olunca roman yazar.(J-Hope)
- Siz isteyin ben size gün boyu iltifat ederim oppa.
Ayy çok teşekkürler, hadi inin da yemek yiyelim geldik.(Jin)
Birileri yine Eat Jin olmuş.(V)
Yemek yemek için indik. Aşırı eğlenceli şekilde yemek yedik. Eve geldiğimizi de kimsenin uykusuz yoktu.
- Oyun oynayalım.
Ne oynayacağız?(Suga)
- Herkes kendisi ile ilgili bir kişi bile olsa bilmeyen bir bilgi söylesin.
O zaman ilk sen başla.(V)
- Peki, hmmm. En sevdiğim/ anlamını beğendiğim şarkılardan biri Home.
Vay kesin en sevdiğin yeri şeydir. Neydi orası??(V)
Your love your love your love( i miss that)(Jimin)
Your love your love your love ( i want That)(Kook)
- Aynen. Peki o zaman söyleyen kişi diğerini seçsin. Hmm Suga Oppa sen söyle.
Peki ara sıra kendime şunu söylüyorum." Acaba ben ne yaptım da bunlar ile aynı gruptayım?" (Suga)
- Peki bende böylece bir sonraki itirafımı buldum. Peki sıradaki kim?
Hmmm küçük Jimin sıra sende.(Suga)
Ben küçük değilim. İtirafım şu Mira bu zamana kadar gördüğüm bunu içtenlikle söylüyorum. En güzel bulduğum iki kadından birisin.(Jimin)
- Uwu oldum. Sağol sıradaki isim kim?
Namjoon Hyung sıra sende o zaman.(Jimin)
Peki her gece kalkıp gizli gizli Türkçe çalışıyorum.(RM)
- Bu çok güzle bir itiraf. Bütün Türk Army adına sana teşekkür ediyorum.
Bir şey değil. Sırada ki isim Jin Hyung.(RM)
Tamam. Çok basit ara sıra bütün üyeleri kölem yapıp hiç yorulmamak istiyorum. Sırada ki isim V.(Jin)
Şey hani bir kere bir programa çıkmıştık da ben şey demiştim ya. " İ am a V, am AA good boy." Onunla ilgili yapılmış bütün videoları izliyorum.(V)
- Bu değişik bir itiraf oldu ama güzel, yetenekli bir fandoma sahip olduğunuzu görüyorsun.
Evet ya çok güzel videolar yapıyorlar. Neyse sırada ki Hobi Hyung.(V)
Ara sıra dans etmekten yorulup "Acaba neden ben bu kadar güzel dans ediyorum?" diyorum.(J-Hope)
Hem kendini övüp hem itirafta bulunmak çok güzel bir şey aferin Hyung. Zaten sıra bende artık. Mira bu itiraf sana.(Kook)
- Merakla bekliyorum.
Mira ben en başından beri sana aşığım. O yüzden Jimin ile kavga ediyordum. Özür dilerim bana karşılık ister verirsin ister ben seni arkadaş olarak görüyorum dersin.(Kook)
- Şey Jimin Oppa sen bugün Kook Oppa ile kalsan. Olur mu??
Tamam olur.(Jimin)
- Şey ben kaçıyorum iyi geceler size.
Odaya gittim, sadece uyumak istedim ama olmadı aklım da sadece Kook'un dedikleri var.
****************Sabah *************
Bana sarılmış birisini hissetim. Bir şeyler söylüyordu. Dönüm Jimin Oppa yanım da yatırıyordu.
Ah prenses sana çok yazık, iki tane yakışıklının arasında kaldın. Senin için üzülüyorum. Ama şunu bil, ne dersen de ben her zaman senin yanındayım.(Jimin)
- Teşekkürler prens, birinizin ne olursa olsun beni destekleyeceğini bilmek biraz rahatlattı. Bu arada günaydın.
Ah sana da, burada yatmamdan rahatsız olmadın dimi?(Jimin)
- Hayır ya sıkıntı yok zaten burası senin yatağın. Misafir olan benim.
Ah hayır, istediğin zaman burada yatabilirsin. (Jimin)
- Oppa bütün gün burada kalsak olur mu??
Keşke ama bugün ödül törenimiz var.(Jimin)
Yanağına öpücük kondurup odama gittim. Üstüme rahat bir şeyler giyip mutfağa indim. Kendime hızlıca atıştırmalık hazırladım. Birisi saçım ile uyandı.
Günaydın (Kook)
- Aaa günaydın. Bir şeyler hazırlıyım mı, ister misin?
Yok, şey dün dediğim şey ile ilgili düşündün mü?( Kook)
- Şey ı-ı ya o mesele şey aslında yani
Tamam anladım. Senin kafan şu anda dolu. Ama bugün törende ikimizin dansı var.( Kook)
Kook yüzünde biraz buruk biraz pislik  bir gülümseme ile yanımdan ayrıldı. Bende ne yapacağımı bilemeden olduğum yerde kaldım.

Üstüme bunları giyip telefonumdan internete girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunları giyip telefonumdan internete girdim. Weverse' den hayranlara yorum atmaya başladım. Kötü paylaşımlar vardı, ama genelde hepsi sevecen paylaşımlardı.
Galiba birisi ödül törenine gitmek istemiyor.(V)
- Yani aslında evet, bütün günü yatakta geçirmek kötü bir fikir değil. Amaaa böyle bir şansım yok.
Arabaya bindik, ilk önce şirkete gittik. Bir saat falan pratik yaptıktan sonra ödül töreninin olduğu yere gittik.
Evet şimdi size bunu okuya durun ben yb yazmaya çalışmaya başlıyorum. Öptü bütün hepinizi. Vote ve Yorum bekliyorum. 🖤🖤🖤

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin