9. Bölüm

2.6K 108 6
                                    

Herkes ikişerli gruplandı bende Kayla ile bir grup olduk.4 saat sonra o kişiden yine mesaj geldi.
Onları aradığını fark ettim, ve o yüzden onları misafirim yapacağım. Merak etme onlara kötü davranmam. Eğer bizi bulursan. Bir buçuk saatin kaldı. Bakalım bizi bulabilecek misin?😈😈
Ben hemen ağlamaya başladım.
Hey tamam sakin ol onları bulacağız. Onlar da senin ağlamanı istemezdi. Son bir buçuk saat, herkes gidip arasın. Ne biliyim havalimanına gidin, oraya gidin ama onları bulmadan gelmeyin.(Kayla)
Beni kucağına aldı sonra kendimi bir yatakta hissettim, biraz uyumam lazımdı. O yüzden kendimi bıraktım.
Telefonumun bildirim sesiyle uyandım. Yine o kişiydi.
Güzelik, hadi sana bir ip ucu ********* yerindeyiz. Gel ve bizi bul. Bakalım ne kadar seviyorsun onları.
- Kayla kalk çabuk *********buraya gitmemiz lazım. Topla çocukları.
Tamam 5 dakikaya kapının önünde ol. Bizde orada olacağız.(Kayla)
5 dakika sonra kapını önünde onları bekliyordum.
Hey arabalar hazır çabuk binde zaman kaybetmeyelim.(Kayla)
Hey tatlım gel yanıma tanışalım, hiç konuşamadık.
- Şimdi olmaz, ilk önce işimiz bitsin sonra uzun uzun konuşuruz. Anlaştık mı? Bu arada bana Mira diyebilirsin.
Tamam Mira bende Berke, memnun oldum.(Berke)
Berke de en az Kayla kadar yakışıklı birisi, onunla ortak yanımızın çok olduğunu hissediyorum. 15 dakika sonra bir deponun önündeydik.
Erkekler aynanda kapıya omuz atamaya başladılar. Bir kaç vuruştan sonra kapı açılmıştı.
Hadi yürüyün!!(Berke)
Tıpkı bir ordu gibiydik. Ama bir sorun vardı, karşı tarafta bir o kadar çoktu ve bizim onları dövmek için yanımızda hiçbir şey yoktu.
- Hey BTS iyisiniz değil mi??
Hey bu Seo, evet iyiyiz sadece biraz yaralanmış olabiliriz.(J-Hope)
- Pis köpek hani onlara birşey yapmayacaktın. Seni bir elime geçireyim. Diri diri gömeceğim.
Hey o kadar acele etme. İlk önce bu insanlar ile kavga etmeniz lazım.
Peki sen nasıl istersen, ona yapılan yanlış bize yapılmıştır. Tamam başlayalım.(Kayla)
O andan itibaren çok zor bir savaşa girdik. Kıyasıya bir mücadele. O anda bir ses duydum.
Hey Seo soluna dikkat et!(Namjoon)
Şu anda bizi götürüyorlar. Yardım et.(Jimin)
Sessiz olun!!
- Çocuklar kaçıyorlar!! Ben gidiyorum.
Ben sesin geldiği yöne doğru gidiyordum. Sonra ayak sesleri duydum. Arkama baktım. Geliyorlardı, beni takip ediyorlardı. Bir anda bir silah sesi duydum. Sonra şu ses:
Kardeşim sen git biz burayı hallederiz!(Kayla)
Ona bir özür dilerim 8 can borcum vardı. Koşturdum nereye gittiğimi bilmiyordum ama koşuyordum. Bir anda yerde kan gördüm. Sonra ardından bir " Ahh" sesi duydum.
- Bekleyin geliyorum. Ben buradayım merak etmeyin.
Hey bizide unutma!(Berke)
Yetişmişlerdi yeni bir ordu gibi koşturuyorduk.
Yeter ulan ben gidiyorum, sizde burada ölün!!
Bir anda yerde 7 tane kendinden geçmiş, biraz daha koşarlarsa ölebilecek. İnsanlar vardı. Orduya gidin dedim. Hepsi o adamı bulmak için koşturdu. Tabi ben Kayla ve Berke haricî.
- Siz neden geldiniz? Orada kalsaydınız ya??
Senin geri döneceğini düşünmedik. O yüzden!(Kook)
Tamam yeter hastaneye gitmemiz lazım.(Kayla)
- Evet o haklı, hemen hastaneye!
O anda diğerleri de geldi. Tabi yanlarında o adam da vardı. Hepimiz birilerini omuzlandık. Arabaya bindik. Hemen hastaneye gittik.
- Acil yardım edin, çok kötü durumları. Lütfen yardım edin.
Doktorlar yanımıza geldi ve hemen onları götürdüler. Bir kaçımız da yaralarına bakılsın diye odalara girdiler. Sonra herkes video çekmeye başladı. Sonra 10 dakika sonra polisler geldi. Beni bir odaya aldılar ve sorguya çekmeye başladılar. Odadan çıktığımda elim ayağım titriyordu.
Kan verebilecek insanlar hemen kan versin. Acilen 10 tüp kan lazım.
- Ne olamaz, o kadar kana mı ihtiyaç var??
Sakin ol burada ne kadar kişiyiz. Kan bulunur. Bende veririm, sende verirsin değil mi Berke?(Kayla)
Tabiki veririm. Hadi gidelim!( Kayla)
Bu insanlar gerçekten benim ailem olup olmadıkları belli değil, fakat bana ne kadar yardım ediyorlar. Onlar gerçekten benim ailem.
Bir kaç saat sonra
Ben uyuya kaldım. Hemşirenin sesi ile uyandım.
Görüşmek isteyen varmı? Onları normal odaya alıyoruz.
- Ben lütfen ben görüşebilir miyim??
Tabiki gelin sizi hazırlayacağız.
Ben hazırlandım. Sonra onların odasına girdim.
- Hey naber? Eee iyi misiniz?
Şakanın sırası mı şimdi?(Jin)
- Tamam ya özür dilerim. Peki siz neden buraya geldiniz?
Hmm senden özür dileriz. O gün sana öyle davranmamalıydık. Ve şey eğer bizimle gelmezsen gruptan atırılmışsın!(Suga)
PD öyle dedi. Buraya geldiğimizden haberi yok. Eğer bizi affedersen çabucak eve döneriz ve sen grupta kalırsın.(Namjoon)
Ve şey bizi afettin mi??(Jimin)
Ve çocuklar kim? Önemli olan o erkekler kim?(Kook)
- Tipik Kook. İlk olarak buraya geldiğimden PD'nin haberi var zaten. Bileti o aldı. Ve beni çıkartmayacak. Onunla konuştuk size şaka yapıcaktı. Sizi affetim. O çocuklar ise benim gerçek ailem. Şu Kayla yani en yakışıklıları benim ikiz kardeşim.
Neeee!!??(BTS)
Senin ikiz kardeşim vardı bize söylemedin,ve neden kardeşin Türkiye'de?(V)
- Orası biraz karışık sonra anlatırım. Şu benim diğer yanımdaki çocuk ise diğer bir yakışıklı olan Berke gruptan bir onunla tanıştım. Ayrıca onakr benim gerçek ailem. Çünkü benim gerçek ailem olup olmadıkları belli değil fakat benim için ölüme atlamaya hazırlar.
Yani hiç biri senin sevgilin değil.(Kook)
- Aynen. Neyse siz dinlenin bende dışarıda ki afet gibi oğlanların yanına gidiyim. Bays
Ne sen ne dedin? Afet gibi oğlanlar mı dedi o?(Jimin)
Odadan çıktım. Herkes teşekkür ettim. Sonra hepsi evlerine dağıldı.
Eee hiç konuşamadık, nasıl iyi mi onlar?(Kayla)
- Evet. Daha iyiler, ama şöyle birşey var. Benim size birşey söylemem lazım. Benim Güney Kore'ye geri dönmem lazım.
Biliyoruz çünkü senin hayatın orada. Oraya geri dönmen lazım.(Kayla)
- Evet benim hayatım orada. Ne yapacağımı bilmiyorum. Ama şöyle benim orada abim olduğunu söyleyen birisi de var.
Biliyorum, onunda öğrendik.(Berke)
O anda abim aradı.
Woo
Bücür naber? BTS orada mı?
Seo
Evet burada. Şöyle birşey var ben herşeyi öğrendim. Beni esirgemedem aldığınız, ikiz kardeşimin olduğunu. Ve birkaç şeyi daha.
Woo
Ne ama sen nasıl?? Özür dilerim sana anlatacaktım, gerçekten özür dilerim.
Seo
Sıkıntı yok. Ve merak etme geri döneceğiz yakın zamanda ama bir kaç kişi daha yanımda gelebilir. Haberiniz olsun. İkiz kardeşim, ve arkadaşımız. Her neyse sonra konuşuruz abi seni seviyorum. Görüşürüz şimdi işimiz var baybay.
Kapatım. Sonra Kayla ve Berke'yle döndüm.
- Benimle beraber Kore'ye gelip yeni bir hayata başlamak ister misiniz?
Nee gerçekten mi? Böyle birşey olabilir mi?(Berke)
- Evet tabi sizde kabul ederseniz?
BTS buna izin verir mi?(Kayla)
- Evet verirler hem belki size de benim ki gibi bir iş bulabiliriz, eee istiyor musunuz?
Abi ne olur, lütfen kabul et gidelim. Hem belki kendime birisi bulurum.
O anda bana göz kırptı. Ama yeter artık. Bir bitmediniz!
Olabilir benim için sorun yok, tabi sizin içinde sorun yoksa!
- Tabiki de yok. Oley sonunda sizi buldum. Gerçek ailemi. Sizi seviyorum!
Eee okullar kapanıyor nasıl hissediyorsunuz?? Bu benim işime geldi. Bayağı uzun bir süre hikaye atabilirim. Bu arada sizleri seviyorum.

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin