Yarın sabaha kadar dans çalıştık. Onlar üstünü değiştirmeye gitmişti. Ben o arada kendimi yere attım ve uyuya kaldım.
Jungkook'tan
İçeri girdik ve Seo yerde yatıyordu.
Hey biriniz kaldırım Seo'yu eve gidelim, benim uykum var.(S)
- Ben getiricem, siz inin aşağı.
Onu kucakladım. İlk kez onu bu kadar yakından görüyorum. Dudakları çok güzel. Ne düşünüyorum ben o benim küçük kardeşim.
Ben bunları düşünerek aşağı indim.
Hey uyandırsana kucağında mı görürüceksin kızı?( JMN)
Hey hadi gidelim, uykum var.(MS= Min Seo)
- Galiba öyle olucak.
Eve kadar o kucağımdaydı. Uykusunda hep konuştu ne dediğini anlamadım. Ama " beni bırakma, sensiz yaşayamam" gibi şeyler söylüyordu.
Eve geldik onu odaya götürdüm uyanınca kızar diye üstünü değiştirmedim.
Bir şey söyliycem, bugün başkan ile konuşup kendine bir Instagram hesabı açmayı planlıyordu.(S)
- Ama geldiğimizde çoktan uyuyordu.
Yardıııımmmm ediiiiin !!!!(MS)
- Koşun Seo' bu.
Hepimiz yukarı koştuk. Odaya girdiğimizde Seo kan ter içindeydi.
Hey uyan dongseng, uyan(J)
Hey ne oldu, neden siz buradasınız. Hani dans ediyorduk?(MS)
- Şştt ağlama gel buraya.
Bir anda ağlaya başladı. Ona sarıldım, ve o anda daha çok ağlamaya başladı.
Oppa beni sakın bırakmayın, olur mu?(MS)
Tamam gelin buraya Maknea line (inşallah doğru yazmışımdir)(J)
Şey ben duş alıyım sizde üstünüzü değiştirin, sonra konser alanına gidelim. Olur mu?(MS)
- Tamam sen duşa gir biz de üstümüzü değiştirelim.
Seo duşa girdi ben üstümü değiştirdim
Seo' dan
Duştan çıktım.Seo' nun giydikleri
- Eee herkes hazır mı hadi gidelim, ben çok heyecanlıyım.
Herkes ayaklandı ve arabaya bindik. Beni en arka ortaya attılar. Bir yanımda Kook oppa, diğer yanımda Jimin oppa oturuyordu. Ben Berk ile mesajlaşmaya başladım.
Berkcim
Naber bücürük?
Seo
Oğlum bana neden bücürük diyorsun?
Berkcim
Boşver, ee sen ne yapıyorsun?
Seo
İyi şimdi konsere giriyoruz. İlk konserime çıkıcam. Heyecanım hat safada. Keşke sende burada olsan.
Berkcim
Belki oradayımdır.
Seo
Nee çok mutlu oldum. Orada bilindik bir yüz olması benim içinde iyi olur. Hey abim de orada bize yardım edicek görevlilerden biri olucak.
Berkcim
Oha ne kadar güzel, abin ile barıştın mı?
Seo kiminle mesajlaşıyorsun?(JMN)
- Hani benim Türk bir erkek arkadaşım vardıya onunla.
Ne senin erkek arkadaşın mi var?(V)
- O anlamda değil Berk vardı ya NORMAL ARKADAŞIM olan onun ile mesajlaşıyorum.
Sana bu kadar mesajlaşma yeter ver şu telefonu tamam (S)
- Yaa ver telefonumu, ne olur oppa bir daha ne dersen yapıcam ve hadi lütfen.
Kızım sen bu kadar mı önemsiyorsun o çocuğu?(RM)
- Ya oppa öyle değil ona bir şey sormam lazım sonra veririm, konser çıkışına kadar geri vermezsiniz ama şimdi bir dakikalık verin ne olur?
Suga ver şu telefonu sonra alırsın.(J)
Jin oppa söyleyince hemen verdiler.
Seo
Berk şimdi telefonumu oppalara vericem sonra alıcam. O yüzden bay bay. Şey konsere gelirsen bize yakın bir yerde ol lütfen seni bulabiliyim. Öptüm seni görüşürüz.
Berkcim
Tmm, emredersin bücürük. Bende öptüm senin o yumuşak yanaklarından. Bay bay.
- Oppa şimdi al telefonumu.
Telefonumu Suga oppaya verdim.
Hey dongseng sen solo şarkını ne zaman çıkaracaksın?(JNM)
- Şu anda söz yazıyorum bitince size göstericem, müziği de beraber yaparız olur mu?
O işler benden sorulur sen yaz sonra gel beraber müzik buluruz.(S)
Birden durduk konser alanına geldik. Ben yerimde duramıyordum. Abimi gördüm koştum ve ona sarıldım.
- Abi dün yaptıklarım için özür dilerim. Ama birşey söyleme yoksa inanırım.(ksxhhdndk)
Hep beraber kulise indik benim elima bir şeyler tutuşurturdular. Bende hemen giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}
FanfictionBTS ' e yeni bir üye gelicek . Ama bu üye bu bir kız olursa ne gibi olaylar meydana gelicek.