Arabada hiç konuşmadık, şarkı açtım son ses şarkı söyledim. Çok guzeluiki katlı bir evin önünde durduk.
- Şaka dimi? Bu ev aşırı güzel, ben arasıra gelir kalırım burada haberin olsun.
Peki kanka benim evim seni evin. İstersen içeri girelim. (Berk)
İçerisi dışından daha güzeldi, misafirler için olan bir oda vardı oraya girdik.
Tamam sen bekle ,ben pansuman için eşyalar getiriceğim.( Berk)
O gitti bende odayı gezinmeye karar verdim.Çok güzel bir odaydı ondan böyle bir oda beklemiyordum.
Beğendin mi?( Berk)
- Evet, senden böyle bir oda beklemiyordum. Dekorasyon yapmayı biliyorsun.
Sence ben ne okudum?( Berk)
- Bilmem ne okudun?
Senin karşında bir iç mimar var.( Berk)
- Evim olunca iç mimar tutmayacağım, sen dekore ediceksin anlaştık mı?
Tamam, şimdi kesiği görebilir miyim?( Berk)
- Tişörtümü kaldırdım ilk önce şaşırdı, sonra rahatladı.
Bir an korktum, ama neyse.
Pansuman yapmaya başladı. Çok kötü değildi, ama bu aralar pratik yapınca yara açılmaya başladı. Biraz açıyordu ama çok kötü değildi.
- Peki mimar bey, doktorluğu nereden biliyorsun?
Kardeşim sağolsun, her gün kavga ediyordu. Bende pansuman yapıyordum.( Berk)
- Peki.
Tamam pansuman bitti. Ben gidiyorum sen rahatına bak.( Berk)
- Şey kıyafet verir misin?
Gitti bol bir tişört ve rahat bir şort getirdi. Üstümü değiştirdim yatağa attım kendimi. Sabah olduğunda çok güzel kokular vardı. Aşağı indim, Berk yemek yapmıştı.
Günaydın kraliçem, yemeğiniz hazır.( Berk)
- Teşekkürler centilmen şövalye.
Yemeğe oturduk, çok güzel yapmıştı. Sofrayı toplamasına bende yardım ettim.
Herhalde bugün dönersin eve dimi?( Berk)
- Gitmezsem bugün beni aramaya başlarlar, sonra polisleri kapıda bulabiliriz. Yeni manşet olur. Neyse ben üstümü değiştiriyim, beni eve bırakırsın herhalde ?
Olur sıkıntı yok bende üstümü değiştiriyim. Çıkarız sonra.( Berk)
Odaya gittim, üstümü değiştirdim. Evden çıkarken Berk pansuman malzemelerini bana verdi.
Eğer yapıcak birisini bulamazsan beni ara anlaştık mı?( Berk)
- Tamam, en fazla ben yaparım.
Arabaya bindik.
- Sormayı unuttum, yengemiz var mı?
Yaa aslında var birisi ama daha açılmadım. Ya reddederse?( Berk)
- Eğer böyle devam edersen, bunu hiç bilemezsin. Gidip açıl bence, bak eğer olurda evlenirseniz düğünde bir tane şarkı benden.
Sağol da daha var ona.( Berk)
Gülmeye başladık, biraz sonra eve geldik.
- Ee her güzel şeyin bir sonu varmış. Neyse sonra görüşürüz.
Aynen, birşey olursa yine arayabilirsin beni, sana her zaman telefonum da evimde açık bunu unutma!( Berk)
- Sağol görüşürüz.
Evin kapısını çaldım, hemen açıldı kapı.
Mira sonunda geldin. Sana birşey oldu sandık, iyisin dimi?( V)
- Biraz daha sıkarsan yaram açılacak.
Yaran mı? Hemen gel bakalım.( Jin)
- Ya bir durun pansuman yaptık. İyiyim.
Çoğul kişi kim oluyor?( Suga)
- Ya bir nefes alayım, hemen sorgu bak geri dönüyorum.
Tamam tamam bırakın benim küçük kardeşimi. Gel buraya küçüğüm.( J-Hope)
- Oppaaaaa. İyi değilim sevgiye ihtiyacım var. Sarıl bana.
Tamam sakin ol otur herşeyi anlat bana.( J-Hope)
- Şey ı-ı Kook oppa nerede?
Odasında, kendini kötü hissedersin diye indirmedik.( Jimin)
- Yok ya insin o da duysun her şeyi. Ben çağırıyım. KOOK OPPA AŞAĞI İNER MİSİN?
Geldim Mira!( Kook)
- Herkes burada olduğuna göre anlatıyım herşeyi.
( Herşeyi anlattım)
- Böyle işte. O çocuğa da sözüm olduğu için kötü şeyleri bırakmaya çalışıyorum. Örneğin sigarayı, içmiyorum.
Aferin, kendini ve sevenlerini üzme. ( RM)
Hayatımda bu kadar aksiyonu bir arada göreceğimi düşünmezdim.(V)
- Benim sorum var, yakın zamanda konser, fanmeetingi falan varmı??
Evet, ilk önce fanmeetingi var, sonraki gün konser var.( RM)
Şeyde değil mi? Londra'da.( Kook)
- Neee, yaa ben oraya gitmeyi istiyordum. Güzel olucak, gezeriz dimi oraları?
Gezeriz sen yeter ki iyi ol!( Jimin)
Peki şimdi asıl konuya gelelim. Sizin şu konuşmanıza gelelim.( Suga)
- Peki.
Anlatın bakalım olayı!( J-Hope)
Şöyle ben Mira 'dan hoşlanıyorum. Bence o da beni seviyor, ama korkaklık yapıyor ve bundan kaçıyor.( Kook)
- Evet, korkaklık yapıyorum. Çünkü önceden yaşadığın şey yüzünde artık aşktan korkuyorum. Bu olay her konuşulduğunda da kaçıyorum. Bu arada Jimin Oppa ve Kook Oppa sizin bana yaptığınızı şeyleri biliyorum. ( Öpmeleri falan)
Neleri ya??( Jimin)
- Beni kucaklayıp yatağıma yaptırdığınız gecelerden bahsediyorum.
Heeee anladım!( Kook)
Bunu sonra konuşuruz ama sana birkaç sorum var. Jimin'i ve Kook 'u seviyor musun?( Jin)
- Evet.
Bu yüzden ikisine de cevap veremiyorsun. Aralarından birini seçmen gerekiyor. ( Suga)
- Biliyorum ama karar veremiyorum, birisini söylersem diğeri üzülür diye de işim veremiyorum.
Ah yufka yüreklim, kimseyi üzmek istemiyorsun ama böyle yapınca üzülen taraf hep sen oluyorsun.( RM)
- Biliyorum ama olmuyor. Birisini üzmektense kendimi üzmeyi tercih ederim.
Gözümden bir yaş süzüldü.
Ama burada Kook ve Jimin'in de suçu var. Kızı çok sıkıştırmışlar. Gel prensesimm.( Jin)
- Teşekkürler oppa, benimde karar vermem gerekiyor. Şöyle yapsak konsere kadar bu konuyu açmayalım. Ben konserden önce açıklayacağım. Şey bunu PD 'ye kim açıklayacak?
Ben açıklarım. Konuşurum eğer izin verirse konserde de kim olursa artık sevgiliyi açıklarız.( RM)
Bakın aşklarım, canlarım, çikolatalarım, bal böceklerim, ayıcıklarım, mochileri karar sizin kimi seçelim. Seçim yaptıktan sonra bir bölüm yayınlayacağım, ondan sonra 2. sezonu başlatacağım. Tek bir yorumda olsa onun yazdığını yapacağım. Karar verin cancıklarım. YENİ BÖLÜM YARIN GELİCEK HABERİNİZ OLA.
Vote ve YORUM bekliyorum öpüldünüz muck muck 💗🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}
FanfictionBTS ' e yeni bir üye gelicek . Ama bu üye bu bir kız olursa ne gibi olaylar meydana gelicek.