3. Bölüm

6K 207 18
                                    

Döndüm bir baktım benim Türk mesajlaştığım oğlan. O yanıma gelmeye çalışıyordu. Ama tabi ki korumalar engel oldu.
- Hey o benim arkadaşım. Yanıma gele bilir.
Hey seni çok özledim.(B.)
- Bende seni çok özledim Berk. Ne zamandır görüşemiyoruz.
Hey sen kimsin? (JMN)
- Hey o benim Türk arkadaşım. Berk, Berk bunlar da benim grup arkadaşılarım BTS.
Hey buradan sonra bizimle gelemez. Sizin yetişmeniz gereken bir yerler var.(Koruma)
- Hey Berk mesajlaşma ya devam edelim. Olur mu, seni çok seviyorum.
Bencede okey. Bende seni çok seviyorum. Görüşürüz ve unutma senin arkanda ben varım, ve her konserinde her gittiğin yere gelmeye çalışıcam. (B.)
Hadi gidelim. Yetişmemiz gereken yerler var.(JH)
- Tamam geldim, mesajlaşırız. Babay canım.😘
Hemen beni arabaya çektiler ve sorgulama başladı.
O kim?(JK)
Onu nereden tanıyorsun?(JN)
Neden ona canım dedin?(JMN)
O kim oluyor da senin gittiğin her yere gitmeye çalışıyormuş?(JH)
- Hey çocuklar sakin bir arkadaşım sadece. Daha doğrusu ilk kez onu gerçekten gördüm normal de sadece fotoğraflarını görmüştüm. Ama kim düşünürdü bu kadar yakışıklı olacağını.
Hey sen az önce ne dedin.(JK)
- Şey dedim ben şarkı dinliycem oppalarım ,onu söyledim siz yanlış anladınız.
Kulaklıklarımı taktım ve Berk ile mesajlaşma ya başladık. Birden yeni bir bildirim geldi. Hiç tanımadığım bir numaradan.
Hey kızım öyle herkesle sarılma yoksa abim sana çok kızar.
Hey bana abim mi yazdı az önce?
- Ne bu olamaz. Ben az önce hayel gördüm di mi?
Ne oluyor?(JMN)
- Aabbiiimm bana az önnccee mesaaaj attııı.
Ne ?(BTS)
- Bakın. Abim az önce oradaymış. Hey oraya geri dönelim, ne olur abimi görmem lazım.
Ya o abin değilse?(JN)
Unutma Jin'in dediği gibi böyle bir ihtimal de var.(RM)
- Ama benim ona sarıldığımı kim gördü daha, sadece oradakiler ve benim numaram zaten sayılı kişide var.
Hey tamam geçti, biz onu buluruz sen şimdi rahatla hadi koy başını omzuma.(V)
Başımı omzuna koydum ve ağlamaya başladım. Kimse bana bir şey demedi. Sadece bana bakıyorlardı, bende gözlerimi kapattım. Ve uykuya daldım.
Jungkook' un ağzından
Doll' a o mesajı atanın kim olduğunu bir ben biliyorum. Ama ona söyleyemem, lakin onu böyle de görmeye dayanamıyorum. Ne yapsam acaba?
Jin' in ağzından
Öf şu çocuğa bin kere söyledim mesaj atma diye ama dinlemedi. Ya ben ne yapsam of Dolunay'ı da öyle görmeye dayanamıyorum. İlk boş olduğum zaman şu çocukla konuşucam.
Not =) Bütün üyeler kim olduğunu biliyor fakat ben yazmaya üşendim.
Doll'dan
Uyandığımda çoktan gelmiştik ve üyeler beni uyandırıp uyandırmamakta karar vermeye çalıyorlardı.
- Hey siz bir fikir bulana kadar ben uyandım.
Günaydın (BTS)
- Sizlere de günaydın. Eee ne zaman arabadan inmeyi düşünüyoruz.
Tamam tamam iniyoruz.(S)
İndiğimizde çoktan hava kararmış hatta aydınlanmaya başlıyordu.
Herkes yorgun olduğu için hemen yataklara gittik. Hemen yattık uyuduk.
Yarın
************************************
Bugün izinliydik. Herkes kafasına göre takılacaktı. Bende Jong Woo ve Seo Hyun ile dışarı çıkmaya karar verdim. Beraber bir kafeye gittik.

Min Seo'nun giydikleriKafeye gittiğimizde onları ne çok özlediğimi fark ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min Seo'nun giydikleri
Kafeye gittiğimizde onları ne çok özlediğimi fark ettim. Ve onlar dün olanları anlattım. İkiside çok şaşırdılar. Sonra birden Jong'u birisi aradı ve bir işi çıktı ve yanımızdan ayrıldı. Bizde kız kıza gezmeye devam ettik.
Bir adet BTS mağazası gördük ve içeri ye girdik. İçeri de bir sürü BTS eşyası vardı. Tabi ben daha BT21 için bir şey çizmediğim için benimle ilgili pek bir şey yok diyecektim, ama birden bir baktım benim için özel bir reyon hazırlamışlar ama tabi ki de orası da sömürgeciliğe uğramıştı, biz de kalanları aldık. Daha doğrusu Seo' ya aldık. Ben de üyelerin eşyalarını aldım. Ve sekiz adet army bomb aldım. Tabi ki isimlerimizin yazılı olanları aldım. Yakında bir kinser olucaktı ve orada sallarız diye düşündüm. Her neyse geri kalan zamanda bir sürü foto çekindik.
Jimin'in ağzından
Bugün izinliydik. O kişi bana mesaj attı. 5'te ***** kafeye gel diye. Bende okey dedim. Bu gün herkes kendi arabasıyla bir yerlere gidiyor. Her neyse 5' Te o kafedeydim. Fakat olamaz diğer 6 üyede buradaydı. Bunlar burada ne yapıyor?
Suga'nın ağzından
Bugün izinli olduğumuzu öğrenince hemen o ** kafalıya mesaj attım. Buluşalım diye. O da yer ve zamanı belirledi. O saatte kafeye gittim. Ve Min dışında bütün üyeler de buradaydı. Bunlar burada ne arıyor. Sonunda o ****** geldi, ve hepimizi bir araya topladı ve konuşmaya başladı.
Hepinize merhaba. Neden burada olduğunuzu hepiniz ayrı ayrı biliyorsunuz. Ben Min' in abisiyim. Zaten bunu hepiniz biliyorsunuz. Ve hepinizden ona mesaj attığım için özür dilerim. Ama ne yapıyım dayanamadım. Abilik işte onu pis ******' a sarılırken görmeye dayanamadım.(Abim)
Hey sen varya tam bir** kafalı ****** bir ********* suratlı onunla görüştüğünü veya ona ulaşma çalıştığını görmiyim. Dün sırf sen ona mesaj attın diye orada ağladı.(S.)
Sen bir daha değil onun yakınında onunla aynı ortamda bile bulunmiyacaksın. Bunu o ***** kafana şok anladın mı?(JN)
- Hey çocuklar neden ona öyle bağırıyorsunuz?
Hey sen ne zaman geldin? (RM)
- En başından beri ben zaten burada oturuyordum. Siz buraya geldiniz ve konuşmaya, özür dilerim anırmaya başladınız.
Hey sakin ol. Biz sadece erkek erkeğe konuşuyoruz.(JH)
- Her neyse daha fazla duymak istiyorum araba yakında şu köşeyi dönünce, siz birazdan gelirsiniz.
Okey. Babay canım.(JK)
O gittiğine göre devam edelim. Sen bir daha onu yanında görünmiyceksin anlaştık?(JN)
Yoksa senin ağzın ve başka bir yerlerin yer değiştirebilir.(S.)
Anlaştığımıza sevindik.(V.)
Babay ********.(JNM)
Min Seo'nun ağzından
Olamaz o az önce bana mesaj attığı için özür dilerim mi dedi ? Olamaz abim Jong Woo' ymuş.
Evet bu bölüm değiş oldu ama neyse umarım beğenmişsinizdir. Ve eğer bu bölümü okuduysanız diğer bölümleribde okuyun ki ben daha çok yazmak istiyim. Her neyse dediğim gibi umarım beğenmişsinizdir ve vote atmayı unutmayın, ve diğer bölümün nasıl olmasını isterseniz yorum yazın belki sizin istediğiniz gibi olur diğer bölüm.😘😘❣️❣️

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin