7. Bölüm

3K 127 3
                                    

Sabah uyandığımda herkes uyuyordu.  Bende kalktım kahvaltı hazırladım. Sonra diğer üyeleri uyandırdım. Herkes uyandı kahvaltı yaptık.
Şey bugün izinliyiz ya ben odama gideceğim sözleri yazmaya devam edeceğim az kaldı. Sonra Suga oppa gelirsin yardıma di mi?(MS)
Olur sen yaz, ilk önce sonra buluruz biz.(S)
Ben odama gittim. İki gündür yaşananlar beni biraz yordu. Galiba şarkı sözlerini bu konulardan yazacağım. Konu şu iki oğlanın arasında kalmış bir kız. Şu anda ilham perisi geldi. Bir kaç saat sonra bitmişti.
Suga oppa bitti gelir misin?(MS)
Suga oppa yanıma geldi. İlk önce bir düz okudu. Sonra kendi bir müzik yaptı bende o müziği e uyarak şarkıyı söyledim. Az öncekini ses kaydı aldı.
Sonra onun odasına gittik. Sonra onun az önce yaptığı sese çok benzer bir ses buldu ve bunu fon yaptı.
Bir kaç saat sonra bu işte bitmişti.
Ben hemen üstüme bir şeyler geçirdim, ve şirkete gittim. Sözleri verdim müzik ile beraber. Yarın gelip dansa çalışıcaktım.
Sabah uyandım kendime bir şeyler hazırladım. Sonra odaya geri döndüm.
Hey tatlım nereye, bu saatte?(Jk)
- Dans çalışmaya gidiceğim, de o yüzden erken kalktım.(MS)
Bekle o zaman beraber gidelim, ben de biraz dansı öğrenmiş olurum.(JK)
- Tamam, sen git lavaboya bende kıyafet bakıyım.(MS)

Kooo'un ve Seo'nun giydikleri

Şirkete gittik, sonra benim dansı çalışmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şirkete gittik, sonra benim dansı çalışmaya başladık. Normal de ben ve birkaç arka dansçı olucaktı. Ama artık ben kook oppa ve bir üye daha yapıcaz.
Güzel dans ediyorsun, fakat şu harekette biraz daha eğilmen lazım.(JK)
- Tamam, böyle mi yapıcaz.
6 saat daha dans ettik sonra zaten telefonlar çalmaya başladı. Bizde eve döndük.
- Şirkette benim solo dansa çalışıyorduk. Benim bir tane daha dansçıya ihtiyacım var. Biri Kook oppa.
Bence Jimin olsun. Benim zaten kendi solo dansın var. Olmasa ben olurdum.(JH)
- Olur, zaten J-Hope oppa Jimin oppa dedi ise. Jimin oppa sen ne dersin?
Olur. Benim için de.(JMN)
Güzelce bir kahvaltı ettik sonra herkes bir köşeye geçti. V oppa,Jimin oppa ve Kook oppa oyun oynuyorlar. Namjoon oppa bir şeyler yazıyor, Suga oppa şarkı dinliyor. J Hope ve Jin oppa televizyondan bir şeyler açmışlar. Bende bahçeye çıktım. Ve bugüne nasıl geldiğimi düşünmeye başladım. Sonra telefonum çaldı. Seo Hyun arıyordu. Ne zamandır onunla görüşmemiştik.
Seo
Kanka sen yaşıyor musun?
Min
Evet, özür dilerim bu koşuşturmaca da seni unuttum. Ama söz telafi edeceğim.
Seo
Güzel de ben seni başka birşey için aradım.
Min
Söyle kanka.
Seo
Ben sizin gruptan birinden hoşlanıyorum.
- Nee??
Ne oldu??(V)
- Bir şey olmadı özür dilerim.
Min
Kim o şanslı arkadaş??
Seo
Yoongi!!
Min
Aaa oğlum o sana bakar mı? Ama sen merak etme ben yapıcam bu işi.
Dedim ve kızın yüzüne kapattım. Sonra içeri koştum.
- Hadi şişe çevirmece oynayalım.
O nasıl bir oyun?(Jin)
- Şişenin bir ucu soru diğer ucu cevap olucak. Soru kime gelirse cevap kısmı gelen kişiye D mi C mi diye soracak. D derse bir soru sorulacak, C derse bir şey yaptıracak. Hadi başlayım.
Şişeyi çevirdim. Jimin soruyor, Kook cevaplıyor.
D mi C mi?(Jimin)
D.(Kook)
Şu anda birisinden hoşlanıyor musun?(Jimin)
Biraz ama çok değil.(Kook)
Şişeyi çevirdim. Suga soruyor ben cevaplıyorum.
Aynı soru.(Suga)
- Şu anda yok, zaten benim sevgili yasağın da yok.
J-Hope soruyor V cevaplıyor.
Bahçeye çık ve ben Jin hyungtan daha yakışıklıyım de.(J hope)
Hayır bunu bana yaptırma. Yapmassam ne olur?(V)
- Güzel bir tokat yersin.
Özür dilerim Jin hyung!(V)
V bahçeye çıktı diğerleri de onu telefonlar ile çekiyorduk.
Ben Jin hyungtan daha fazla yakışıklıyım.(V)
Herkes gülüyordu. Sonra Namjoon soruyor Jin cevaplıyor.
Neden bu kadar kendini yakışıklı buluyorsun?(Namjoon)
Çünkü ben çok yakışıklıyım.!(Jin)
Bizi bir gülme daha tuttu. Sonra ben soruyorum Suga cevaplıyor.
- Eğer ki sevgili yasağının olmasaydı birisi ile sevgili olur muydun?
Belki ama beni kariyerimden de uzağa çekmeye çalışmayacak ise olurdum.(Suga)
- Tmm güzel   ııı cevap verdin.
Kook soruyor ben cevaplıyorum.
Bizim gruptan birisiyle sevgili olsan kim ile olurdun?(Kook)
- Ama hocam çalışmadığım yerden sordunuz. İıı aklımda iki kişi var. Kimi söylesem bilemiyorum.
İki kişiyiee söyle gitsin.(J Hope)
- Peki, Kook ve Jimin. Ben çeviriyorum.
V soruyor, Jin cevaplıyor.
Min Seo'nun kardeşin olmasını ister miydin?(V)
Tabi ki de evet. Aslında eğer PD izin verirse ve tabiki Seo'da isterse kardeş olabiliriz!(Jin)
- Gerçekten mi, güzel olurdu ama biliyorsun ki benim bir tane ödün abim var. O bana yetiyor da artıyor.
Herkes gülmeye başladı.
Oyunun en sonunda ben Suga' ya soruyordum.
- Suga benim kankam Seo ile sevgili olur muydun?
Bir dakika ne, senin şu Seo ile mi? Hayır özür dilerim ama istemiyorum. Benim tipim değil.(Suga)
- Hmm peki tmm ben odama gidiyorum. Yemeğe çağırırsınız.
Dedim sonra odama çıktım. Üstünü değiştirip yatağa girdim, telefonu da sessize aldım.
İki saat geçti geçmedi aşağıdan sesler geliyordu.
Hey sakin olun kız uyumaya çalışıyor.
Abi yeter artık, ben ondan hoşlanıyorum. Anladın mı??
Bende hoşlanıyorum.
Bende sizi şu anda susturmak istiyorum.
Uykuluk bir şekilde aşağı indim.
- Hey ben kabus gördüm. Rüyamda siz bağırıp kavga ediyordunuz. Ve bütün kavga benim yüzümdendi. Öyle bir şey olmaz veya olmayacak değil mi??
Tabiki bir tanem biz hiç bizden biri yüzünden kavga eder miyiz?(Namjoon)
Gel buraya şapşik!(V)
Sonra herkes benim yanıma geldi ve sarıldık.
Durun sakın bozmayın, ben kamerayı ayarlıyorum.(J Hope)
Kamera ayarlandı sonra ben ağlarken gülmeye çalışırken fotoğraf çekindik.
Bu fotoğrafı wallpaper ve grup fotoğrafı yaptık.
Hadi yemek hazır, buraya gelin.(Jin)
Herkes yemeğe oturdu. Sonra ben Seo'ya işin olmadığını söyledim. Bir üzüldü bir üzüldü. Ama benim bir yapabileceğim en son şey buydu. Bütün gün aklımda o konuşmaları vardı, ama saklamaya çalıştım.
Gece Kook ile odaya geldik. İkimizde yataklarımıza yattık, gözlerimiz kapattık ve konuşmaya başladık.
- Kook sen kimden hoşlanıyorsun?
Söylemezsem kızar mısın?(Kook)
- Hayır tabi ki kızmam ama o şanslı kişiyi merak ediyorum?
O zaman ilk önce uyumam lazım. Sonra söylerim. Hadi sana iyi geceler.(Kook)
- Sana da iyi geceler.
Ben gözlerimi kapatım. Aradan bir 20 dk geçti geçmedi. Kook kulağıma şu sözleri söyledi.
O şanslı kız sensin, peki sen bana karşı bir şeyler hissediyor musun? Tabi ki Jimin de senden hoşlanıyor, aramızda seçim yapman gerekicek galiba!(Kook)
Ben o anda çığlık atmak ve onlara bir sürü soru sormak istiyordum. Ama olmadı yapamazdım.
Yarın sabah uyandığımda Kook yatağında uyuyordu. Dün söylediklerine geldi aklıma, ama şu an olmaz daha sonra bu konuyu konuşmamız lazım. Banyoya girdim işlerimi hallettim mutfağa indim. Güzel bir kahvaltı hazırladım. Sonra abimi de çağırdım. Sonra

Son ses nakaratını açtım.
Hello hello , a günaydın güzellik.(Jimin)
Hey bu kokuda ne? Sen mi kahvaltı hazırladın? Sonunda biri benden bu yükü aldı.(Jin)
Onlar böyle söyleyerek gelirken kapı çaldı. Ve benim hödük abim geldi.
Hey hyung seni hangi rüzgar attı buraya?(V)
Birisi güzel bir yemek hazırlamış o yüzden geldim. Yoksa ben niye buraya geleyim!(Woo)
Beraber güzel bir kahvaltı ettik. Sonra bir pratik yapmaya gittik. Pratik yaparken bana bir bildirim geldi.
Seo
Kızım sevgilin olmuş hayırlı olsun.
Min
Ne sevgilisi kızım ya! Ben bu hayatta bir de sevgili düşünmem.
Seo
Ee peki bu haber ne?
Bana bir haberin linkini attı. Linke bastım! Ve gördüklerim karşısında bir çığlık attım.
- Neeee!!!
Ne oldu yine? Hep mesajlaşırken bağırıyorsun!(V)
- Bir şey yok. Özür dilerim.
Bu sefer bakıcam ve şu telefonu!(V)
Telefonu aldı sonra o da bir çığlık attı. Daha sonra telefon ile beraber PD ye gitti.
Bende peşinden gittim. Diğerleri de bize bakıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Pd bakın!! Hanımefendi bizden habersiz, neler yapıyormuş!(V)
Ver bakıyım. Seo bune kızım??(PD)
- Yaa PD ben böyle birşey yapmadım. Yapsam ilk size söylerdim. Hem ben onunla hiç tanışmadım.
Eee peki bunlar ne??(V)
- Yaa oppa size hiç olmuyor mu? Neden bunun sahte olduğuna inanmıyorsun??
Hey ne olduğunu bize de söyler misiniz?(Namjoon)
Alın bakın bücürük dediğimiz kız ne haltlar yemiş!(V)
Hepsi telefonuma baktı.
Lan sen bizim kariyerimizi düşünmüyor musun?(Suga)
Hey biraz sakin olun, Seo'nun buna bir açıklaması vardır!(Jimin)
- Evet, var ben böyle bir şey yapmadım. Ben daha o kişi ile tanışmadım bile!!
Dedim ve ağlayarak odadan çıktım. Ben böyle bir şey yapmadım. Ben o kişiyi idolüm olarak görüyorum, ama bu kadarda değil. 

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin