Alıntı

595 117 473
                                    

Keyifli okumalar..

Okumaya başlamadan önce,lütfen emeğe saygı olarak oy verip yorumda yapar mısınız. Kitabın gidişatıyla ilgili bilgi alarak okuyucularıma güzel hikaye yazmak istiyorum.

Hikayeye başlama tarihini buraya bırakın lütfen👍

"Kendine gel Poyraz.... Aç gözlerini... Kendine gel Poyraz... Aç gözlerini..." N'olursun aç artık gözlerini korkutma beni! Ben sensiz n'aparım? Bana bak açmazsan gözlerini çok fena döverim seni, biliyorsun sözümden dönmem. Hem ben anneme, babama ne diyeceğim? Oğlunuz hastane yarı bayğın yatıyor diyemem ki... Yalan söylemek istemiyorum bizimkilere.
O yüzden açmak zorundasın gözlerini yoksa seni asla affetmem bunu gayet iyi biliyorsun, inadım tuttu mu kimse beni inadımdan vaz geçiremez baksana bana hey sana diyorum açmak zorundasın o kahvelerini.

Soğuk duvarların ardından gözden kayboldu, müşahade odasında hastaya müdehale etmek için aldıklarında yüzümüze kapanmıştı kapılar. İkizler açtıkları kollarıyla aralarına aldıklarında ikisininde boynuna sarılmıştım. Özgürün "Sara" demesiyle ona doğru adınmayıp sıkıca beline doladım kollarımı. Başımı göğsüne yasladığımda "güçlüdür o umutsuzluğa kapılma hemen pes edecek adam değil asla. İnanıyor musun sen bunlara?" dedi. Kan çanağına dönmüş gözlerimle hayır dedim kaldırdığım kafamla. Akan göz yaşlarımı silip başımı göğsüne yaslayarak saçlarımı sevdi.
"Kurtulacak değil mi? Uyanacak, yine kahveleriyle bakacak bize?" Göz yaşlarımı silip başımı göğsüne yaslayarak saçlarımı sevdi.

Bakacak ya, bakmazsa da zorla batırırız olmaz mı?

Üzüntümün arasında anında güldürmeyi başarıyordu. İyikide yanımdaydı, en büyük destekcimdi. Kendimi olmadığım kadar güçsüz hissediyordum. Dakikalar saatler gibi geliyordu geçmek bilmiyordu zaman. Durumu hakkında bilgi almak istedikce beklenen haber gelmemişti. Ben sakin olmaya çalışıyordum ama zihnimde 'en kötü senaryolar' dolaşıp duruyordu. Yerimde duramadığım gibi bunun ne kadar süreceğini sormak için 5. defa resepsiyona gitmiştik ki...
Doktor hızla açılan sürgülü kapının ardından çıkınca Özgür bizden önce doktorun yanına giderek bilgi alırken binde panik içinde yanına koştum konuşulanları duymak istiyordum. Olayı anlamadan ikizlere söylemiyecektim, kötü haber olsa da bizimkilere anında yetiştirebilirlerdi. Geride kalıp bizi beklemelerini tembihledim. Fakat doktorun iyi haber vermediğini yüzünün aldığı şekilden anlamıştım. Açıklamasını yapıp yanımızdan ayrılan doktorla Özgüre döndüm. Çoğunlukla tıbbi terimlerden konuştukları için konunun içeriğini pek de anlamış değildim.

Bense alnımdaki soğuk terlerle yeşil sandalyelerden birine otururken cevap bekleyen gözlerle birbirimizin gözünün içine bakan Sara'ya döndüm.

Ne dedi doktor Özgür, lütfen doğruyu söyle!

Elimle yanımdaki sandalyeyi işaret ettiğimde yanıma oturmasını rica etmiştim. Böyle birşey nasıl söylenirdi bilmiyorum, yinede söylemek zorundaydım. Derin nefes alıp kendimi söyleyeceklerime hazırladım. Söyleyeceklerimden önce sakin olmanı istiyorum Sara, hepsi gececek tamam mı? "Açıp kapayarak gözlerimi karşılık verdim."Sağlık muayenesi sırasında doktor Poyrazın kanında yüksek dozda uyuşturucuya rastlamış. Senin böyle bir şeyden haberin var mıydı? Yada hiç görmüş müydün kullandığını?"

14.09.2020
Tarihinde yazıldı¡

Asi Prenses Alfa'nın İntikamı.            ~Kara Sevda Serisi. 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin