27.BÖLÜM- TAKİP

36 27 0
                                    

Keyifli okumalar...

Dudaklarıma tatlı bir tebessüm yayıldı. Heyecanlanmıştım. Uzun zamandır hasret kaldığım insanın sesini duymak bile muhteşem bir duyguydu.

"Küçük kurdum, dedi karşıdaki ses.Bu Poyrazdı. İnanamıyordum, şuan sesi kulaklarımı minnettarlıkla dolduruyorlardı."

"Prensesim, canımın içi nasılsın neler yapıyorsun? Ah bir bilsen ne çok özledim seni, diğerlerini. İkizleri bile özledim."

Gözlerim sulandı, duyğulandım. Ağlamıyacaktım, gelene kadar sözümü tutmalıydım. Boğazımı temizledim.

Poyraz dedim pürüzlü çıkan sesimle. Sesini duymak ne gezel. Bizde seni çok özledik. Hasret kaldım ben sana. Bir an önce bitse artık şu oyun da kasvuşsak, doya doya sarılsam sana.

Sen ağlıyormusun küçük kurt? Sözünü tutmuyor musun yoksa?

Hayır, hayır ağlamıyorum. Uzun zamandır senin sesini duyunca duyğulandım işte. Ama gercekten ağlamıyorum bak. 'Atakurt sözü.' Atakurtlar asla yalan söylemez ağlamıyacam dediysem sen gelene kadar ağlamıyacağın,bu konularda sözün sözdür biliyorsun.

"İnanayım mı sana? Bana bak küçük kurt, 'sen ağlamış olsanda, dünyanın nersinde olursan ol, yinede ağladığını anlarım da hissederimde'. Ona göre davran. Bozuşmayalım sakın, külahları değişiriz aramam seni yoksa."

Kim ağlıyor ya. Ben ne diye ağlıyacakmışım. Uzak ülkedesin diye yas tutacak değilim. Hem baksana bir telefon kadar yakınız birbirimize. Kanlı canlı karşımdasın ya bu bile lütufların en güzeli.Elbelt bir gün kavuşacağız, işte o zaman bir daha yanımdan ayrılmayacaksın.

Aferin benim kızıma. Senden duymak istediğimde buydu. Söyle bakalım şimdi?Nerdesin neler yapıyorsun?

Ormana geldik yaramazlarla. O bahaneyle de istediğim çiceği aramaya çıkmıştım, sen aradın üstüne. İyikide aradın. Ne çokta özlemişim seni!

Bende seni çok özledim canımın içi. Tek olman iyi olmuş. Var mı yeni havadisler, sıkıntı yaşıyor musun?

Bende sana onu söyleyecektim tam. Seninle konuşmadan birkaç saat öncesinde onunla konuştum. Akşama yine maç var. Mekan belli değilmiş, konum atacak bana,bakacam artık duruma göre. Geleceğimi söyleyince hemen sevindi gerzek herif. Önce her zamanki gibi yanına uğrarım, bahane uydurup ayrılırım mekandan. Sonra diğer kimliğimi takınıp dövüşe katılırım. Biliyorsun zaten gerisini.

Diğer dövüşlerde sorun yaşadın mı?Şüphelendi mi senden?

Hayır hiçbir sorun çıkmadı. Normal bir dövüşcü gibi maça katıldım, galip te geldim. Zor olmadı inan ki. Benimde hoşuma gidiyor onu zor duruma düşürmek.

Sana her şekilde güveniyorum küçük kurt. Sen olmasaydın şuan demir parmaklıkların ardınca çürüyor olacaktım. Sen benim kahramanımsım.

Öyle deme Poyraz. Bu işi başına ben açtım. Sana ısrar edip onunla tanışmış olmasaydık bu durumda olmayacaktık. Ailemizle güzel günlerimizi yaşıyor olacaktık.

Senin suçun yok canımın içi. Sen olmasanda o yine yapacağını yapar beni tuzağına düşürürdü o*uspu çocuğu.

Olsun. Sen o tuzağa tek başına düşsen de, ben hep senin destekçin olurdum. Şimdi de olduğum gibi. Sen hiçbir şekilde merak etme, benim aklımda çok güzel planlar var, ağımı ördüm ilmek ilmek işliyorum artık. Pusuya düşmesine az kaldı, geberecek o, yoksa kendimi asla affetmem.Can dostumu kaybettim ben, kalbini kırdım yalancı bir adam yüzünden. Kaç yıllık dostumdan ayrıyım şimdi, arkadaşlarımda gitti. Seninde gitmene izin veremezdim. Buna asla dayanamazdım.

Asi Prenses Alfa'nın İntikamı.            ~Kara Sevda Serisi. 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin