29.BÖLÜM- BANA YALAN SÖYLEDİLER

38 30 0
                                    

Keyifli okumalar...

"Bunlar daha iyi günlerim. Bekle, bekle.
Sende zamanla anlayacaksın herşeyi...!"
Derken neyi ima etmeye çalışıyordu. Aman Sara ne takıyorsun kafana, salak saçma konuşuyor işte.

Meltem elinde kahveyle odama girdi.

"Kahveniz Sara hanım. Başka bir isteğiniz olursa ben yerimdeyim, seslenmeniz yeterli."

Meltem Arası gördün mü?

Babanızın odasına girdi biraz önce. Bende kahvesini götüreceğim kendisinin.

Önümdeki kahveme döndüm. Aldığım her yudumda söylediği sözleri düşündüm. "Neyi beklemem gerekti? Zamanla anlamam gereken neydi?" Off, of, of, adama bak ya geliyor iki dakika sürmeden aklımı allak bullak edip çekip gidiyor. Sen geç anlıyırsan bu benim suçum mu? Gerzek. Tutuyor birde duvara sıkıştıryor. Bunun hesabını sormaz mıyım ben sana?

Asır bey kusura bakmayın, ben öyle pat diye daldım içeriye. Görgüsüzlük gibi oldu.

Önemli değil evlat. Buyur otur şöyle. Anlat bakalım derdin sıkıntın nedir?

Şimdilik bir sıkımtım yok Allaha şükür. Kumaşlardan yana sıkıntınız yoktur umarım. Memnunmusunuz?

Kumaşlardan yana benim sıkıntım yok, seçimleri kızıma bırakıyorum. Genç nesilin gözlemleriyle baktığı için Saranın seçimleri her zaman en iyisi oluyor.

Kızınızın seçimlerine güvenmenizde ayrı bir konu, aranızdaki özgüven ilişkiniz kuvvetleniyor bir nevi.

Aynen öyle evlat. "Eşime de, kızıma da şüphesiz gözüm kapalı güvenirim." Saranın sözü benim için herşeyden önce gelir. Kızım benim en değerlimdir.

Biten kahve fincanını Meltemin masasına bıraktım, kapıyı çalmadan babamın odasına girmiş bulunmaktaydım. Konuşan ikiliye diktim gözlerimi.

Bizde senden konuşuyorduk kızım. Otursana sende bizimle?

Babamın otur demesiyle Arasın karşındındaki boş koltuğa oturdum. Ben yokken ne konuşuyordunuz bakim benim hakkımda?

Kumaşlardan memnun musunuz diye soruyordu evlat, bende dedim, prensesim ne derse o olur. Senin içine siniyorsa problem yok. Ben senin seçimlerine güveniyorum.

Teşekkür ederim baba, beni yalnız bırakmadığın için. Ben şirketimizin geleceğinin en iyi yerlere gelmesi için çabalıyorum.

Seninle gurur duyuyorum kızım. Bu zamana kadar destekscim sendin. Sen yanımda oldukca bana birşey olmaz.

Baba dedim, kızgın tonda. Böyle konuşması hoşuma gitmiyordu.Buğün kahve içtin mi baba?

İçmedim kızım.

Melteme sorarım bak!

"Sözünde duruyorum prensesim. Laf ağızdan bir kere çıkar. Verilen sözler bizde namus gibidir bilmez misin?"

"Biliyorum baba. Bizde verilen sözden geri dönülmez." Onuda biliyorum.

Asır bey çok özür diliyorum sizden, önümüzde kahve içiyorum, kabalık ettim. Kabahatın büyüğü bende. Suçumu maruz görün.

Sorun deyil evlat, keyfine bak.

Ben odamdayım. Bişey olursa seslenirsin baba.

Olur kızım.

Burda tek başına oturmaktan sıkıl madın mı? Dedi içeri girmişti, lakin ilerlememiş nede gerilemişti. Öylece odamın Ortasında dikilmekle meşkuldü. "Odanın duvarları, çercevelenmiş yazılar bile kurtları anlatıyor. O kadar çok seviyorsun demekki."

Asi Prenses Alfa'nın İntikamı.            ~Kara Sevda Serisi. 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin