20.BÖLÜM-ATIŞMA

39 25 0
                                    

Keyifli okumalar...

Alkışlandığımızı duyduğumda dans hocamıza çevirdim gözlerimi. Bizi alkışlayan tek o deyilmiş aslında...

Fernando'nun kollarından sıyrılıp baktığı yöne baktım bende.

Aras hocayı burda görmek tuaftı!Neden gelmişti ki? Hem nerden biliyordu benim burda olduğumu?

Buz pistinden çıkıp adımlarımı o yöne atmaya başladım.

Önünde durduğumda yalı kazığı gibi dikilmeye devam ediyordu. N'apıyordu bu adam burda böyle?

Gördüğüm manzarayla gözlerimin bana oyun oynadığını sanmıştım.Sara yabancı adamın kollarında yarı çıplak sarmaş dolaştı.
Ama görmek istediklerim bunlar deyildi!

Kaşlarını mı çatmıştı o? Neden sinirli bakıyordu bu adam bana?

Boğazımı temizledim, bariz bir şekilde.Seni buğün okulda göremeyince merak ettim. Arkadaşlarına sordum belki senin nerde olduğunu bilirler diye, bilmediklerini söylediler.Kuzenin Erimle de konuştum her yerde olabilir şuan dedi!

Söylediklerine hem sinir olmuştum, hemde beni merak etmesi hoşuma gitmişti...
Yalan deyildi. Beni önemsiyordu yani!

Aradın seni telefonun kapalıydı. Aklıma rehber hocanız geldi, yanına gittim senin hakkında bilgi almak istediğimi söyledim. Saolsun ikiletmeden yardımcı oldu. "Öğrendim ki buz pateni provan varmış." Gelip izlemek istedim seni.

Sen burda bekle ben üzerimi değiştirip geliyorum hemen. Soyunma odasına girdiğimde üzerimdeki mini elbiseyi seri şekilde üstümden çıkarmıştım. Bana ait olan dolabımı açıp içinden günlük kıyafetlerimi aldım.
Hızlıca üzerime geçirdim.

O adam sevgilin mi? Dedi kızgın çıkan boriton sesiyle.

Arkamı döndüğümde kapıda beni izlediğini gördüm. Hey burada ne arıyorsun, dedim kızgınca. Röntgencimisin sen? Gelmiş burda beni izliyorsun. Hem sen nasıl girdin buraya? Gördüğün gibi burası kızların soyunma odası. Böyle elin kolun serbest giremezsin. Çıkar mısın dışarıya?

"Kapı açıktı girdim. 'Bu kadar basit, kısa ve net deyilmi'. Bir nevi onun taklidini yapmıştım bende. Oda bana aynen böyle demişti,' benden hiçbir şekilde pozitif veyahut olumlu beklentiler beklemeyin!Yoksa siz zararlı çıkarsınız sözünü gayet iyi hatırlıyordum!Yinede umrumda deyildi dedikleri."

Sana tek soru soracağım ve senden dürüstce cevabını vermeni istiyorum.

Ne sorusu dedim merakla.

Biraz önce dans ettiğin adamla öpüşecek miydin?Eğer ben gelmeseydim. 

Sorduğu soruyla duraksadın bi an."Anlamadım!"dedim sonrasında. Saçmalıyordu. Ne dediğinin farkında değildi.
Buğün güneşin altında fazla kaldınız da beyniniz mi sulandı? Yoksa kafan güzelde, bu kadar rahat konuşuyorsunuz benimle. Hap felan mı kullanıyorsun? Ne içtin sen allasen? Sorduğun sorunun farkında mısın sen? Ne biçim konuşuyorsun sen?

Hiçbirşey içmedim. Hap kullanmak gibi huylarım da yoktur benim. Kafam gayet yerinde anlayacağın.
Soruma cevap almadan şurdan şıraya girmeyeceğim bunuda bilmiş ol!

Giydiğim pantolonumun düğmesinide ilikleyip karşısına dikildim.

Sen kim oluyorsun da bana hesap sorabiliyorsun?dedim.
Hangi sıfatla?! Annem misin, babam mısın? Ne ilgilendirir benim ne yaptığım!?

Hangi sıfatla!?dedi.Doğru kimim ki ben!diye takrarladı
düşünürmüşcesine.
Kabahat bende seni merak edip buralaya gelmişim. Boşuna bu kadar yolu tepmişim, gelmem hataydı.
Odadaki düz tahta banka oturdu ayak ayak üstüne atarak.

Asi Prenses Alfa'nın İntikamı.            ~Kara Sevda Serisi. 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin