22.BÖLÜM-YÜREĞİMİN GERÇEK SAHİBİ

43 25 0
                                    

Keyifli okumalar....

Ben gitsem iyi olacak. Baya geç oldu gercektende. Haberleride var ama yinede bu kadar geç kalmam iyi olmadı, bizimkiler telaşlanabilir.

Haklılar tabi.Şirkete mi gideceksin?Eve mi?

Bilmem bi babamı arayayım
eve gidecekse bende giderim eve herhalde!
Babamın numarasının üstüne bastım. İlk çalışta her zamanki kadar çabucak açmıştı.
Babacım n'apıyorsun?
Şirkettemisin halen?
Eve gideceksin, anladım tamam bende birazdan evde olurum görüşürüz.
Tekefonumu cebime koydum. Arasa döndüm geri.Babam birazdan eve olurmuş, banada geç olmadan sende gel dedi. Burdan taksi geçiyorsa bana taksi çağırırmısın?

Taksiye ne gerek var Sara!
Ben burakırım seni evine.

Zahmet olacak sana. Ben giderdim taksiyle.

İnatlaşma istersen.Gel götüreyim işte, yemem seni merak etme.

Ben öyle mi dedim ya. Sende hemen ters anlıyorsun. Israr ediyorsun madem gidelim.
Arasla asansöre binmiş çıkışa gelmiştik.

Gel hadi. Arabam şurda, biraz yürüyeceğiz.

Asansörden inip otoparka indiğimizde Arasın arabasına doğru gidiyorduk. Arabanın yanına geldiğimizde oturmam için kapıyı açıp binmeme öncelik vermişti. Kendide şöför koltuğuna geçmişti.

Arkamızda bıraktığımız koca fabrikaya baktım. Baya büyük arsanın üstüne yapılmış fabrika insanı biraz olsada korkutuyordu. Hepsini gezemesende fabrikayı gezerken yanımda biri olmasaydı kesinlikle kaybolurdum orası kesindi.
Koca fabrikanın otoparkından çıktığımızdan beridir dikiz aynasından arkamdaki koca yapya bakıyordum.

Bakıyorumda çok beğendin galiba bizim fabrikayı. İstersen seni bizim fabrikanın müdürü yapayım ne dersin?

Yok ya istemem. Düşündümde tek başıma gezmeye kalksam fabrikayı kaybolurdum sanırım!

Doğru. Yanında bilen biri olmazsa kaybolabilirsin.Bir dahaki geldiğinde tüm fabrikayı gezeriz. Ben sana büyün katları tek tek gösteririm.

Olabilir. Bakarız. Başka bir işim çıkmazsa!

Uzun süren yolculuğumuzun ardından evin yoluna sapmıştık. Evin önüne geldiğimizde babamı bizi beklerken kapıda görünmüştüm.

Prensesim nerde kaldın? Merak ettim seni.Biraz daha geç kalsan polisi arayabilirdim.

Abartma istersen babacım. Geldim işte. Aras bey bıraktı beni.

Şaka maka da kızım senin adına şüpeleniyorum işte. Yine fenalaşırsın diye korkuyorum.

İyiyim baba gördüğün gibi. Ve tek parça halindeyim.

Aras evlat sanada ayriyeten teşekkür ederim. Kızımı bırakmışsın. Gel bir kahvemizi iç istersen?

Çok iyi olur. Bende biraz dinlenmiş olurum. Yol uzun olunca baya yoruldum araba sürmekten.

Babacım belki işi vardır. Niye meşkul ediyorsun adamı?

Yo meşkul felan deyilim. Bi kahvenizi içerim. Hem iş içinde sizinle konuşmak istiyordum.

Tabiki gel oğlum içerde konuşalım. Dışarda beklemeyelim. Ben demir kapıyı açayımda arabanı içeri al istersen!

Zahmet etmeyin dışarda kalsada olur, sorun deyil.

Olsun sen yinede al. Akşam bazı serseri çocuklar çiziyor araçları. Yazık bide boya masraflarıyla uğraşma.

Asi Prenses Alfa'nın İntikamı.            ~Kara Sevda Serisi. 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin