POV Maya ~~~
Budzę się rano za sprawą budzika. Cholera jak mi się nie chce. Sprawdzam telefon i widzę jakieś siedem wiadomości od Missy. Skoro nie odpisywałam, mogła się domyślić że śpię. Chociaż w sumie. Mogła pomyśleć o wielu rzeczach. I pomyślała. Ale byłam grzeczna.
Missy:
Co robisz kochanie?<3333
Nudzi mi się
Wpadniesz?
Mam nadzieję że śpisz
SAMA
kotkuuu
Maya:
Przyjechać po ciebie?Missy:
Tak ❤Maya:
To będę za godzinęWstaję z łóżka i idę się ogarnąć.
...
Przyjechałam z Missy do szkoły. Kiedy idę z nią korytarzem, zauważam Devi z koleżankami, stoją przy szafkach i zawzięcie o czymś dyskutują. Naprawdę boję się, że coś powie. Jeszcze zaczęli by gadać, że coś jest ze mną nie tak, a tego bym nie chciała. A może już gadają tylko o tym nie wiem?
— Zobaczymy się później — powiedziałam do Missy
— Gdzie idziesz? — zapytała zazdrosna
— Muszę porozmawiać z Devi.
— Chyba znowu ją przelecieć — powiedziała wywracając oczami
— To było tylko raz — kłamię — Poza tym chcę z nią tylko pogadać. Serio. Zaraz wrócę.
To chyba jej nie przekonało, ale odwróciła się i pomaszerowała do klasy. Oczywiście wcześniej przejechała mnie wrednym spojrzeniem. Rozumiem ją, ale niech sobie nie pozwala.
Podchodzę do Devi i kładę dłoń na jej ramieniu. Te dwie, których imion nie znam i znać nie chcę, mało co nie zapiszczały.
— Co tam, o czym gadacie?
Są chyba zdziwione, bo nigdy nie byłam chętna na rozmowę z nimi. Teraz zresztą też nie mam ochoty, ale muszę się upewnić czy nic nie powiedziała. Nie chcę wyjść na frajerkę.
— Widziałam wczoraj jak ta nowa, wsiadała do auta z Friarem — powiedziała jedna
— Co? — zapytałam bardziej siebie i wrzechświat niż moje rozmówczynie
Zaczęłam śledzić wzrokiem cały korytarz w poszukiwaniu Riley. Dziewczyny za to wciąż kontynuują rozmowę. Analizują co mogło się wydarzyć gdy odjechali. No szlak mnie trafi. Kiedy w końcu zobaczyłam Riley, ona też na mnie patrzyła. A dokładnie na moją rękę która wciąż obejmuje Devi. Wywrócila tradycyjnie oczami i odeszła w stronę klasy.
— Nie spodziewałam się, że tak szybko ją wyrwie. Nie wygląda na taką łatwą.
— Bo nie jest taka. Nie sądzę żeby coś było — wspomniałam
— Skąd wiesz? Znasz ją? — zapytała Devi
— Nie, nie ważne. Mniejsza o nią. Spotkasz się ze mną w toalecie na następnej przerwie?
Jej przyjaciółki spojrzały na nas dwuznacznie. Dobrze. Niech myślą właśnie w ten sposób.
— Ee no dobra — zgodziła się Devi z uśmiechem
CZYTASZ
𝙋𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙣𝙜𝙚 𝙋𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 18+ ~ Rilaya
Fiksi Penggemar[pl] "𝑻𝒓𝒖𝒅𝒏𝒐 𝒎𝒊 𝒛𝒏𝒊𝒆𝒔́𝒄́ 𝒎𝒚𝒔́𝒍, 𝒛̇𝒆 𝒌𝒕𝒐𝒔́ 𝒄𝒊𝒆̨ 𝒛𝒓𝒂𝒏𝒊ł. 𝑻𝒓𝒖𝒅𝒏𝒐 𝒎𝒊 𝒛𝒏𝒊𝒆𝒔́𝒄́ 𝒎𝒚𝒔́𝒍, 𝒛̇𝒆 𝒎𝒐𝒈ł𝒂𝒔́ 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒏𝒊𝒆 𝒛̇𝒚𝒄́" Maya Hart-Hunter - dziewczyna którą zna całe miasto, dziewczyna która jest...