Kreunend word ik wakker en ik kijk meteen naast me. Daar ligt Tom nog heerlijk te slapen. Ik krijg een glimlach op m'n gezicht en draai me dan om naar het nachtkastje waar m'n telefoon ligt. Ik zie dat ik een aantal berichtjes heb gekregen van onder andere Maddison, Elena en Zoe. Maddison en Elena vragen hoe het was en of we weer seks hebben gehad. Zoe daarentegen zegt dat ze met me moet praten. Straks, nu nog even liggen in dit heerlijke bed. Ik leg m'n telefoon weer terug en draai me weer om naar Tom. Zo te merken wordt hij ook net wakker.
"Hé," zegt hij met een krakerige stem als hij ziet dat ik naar hem kijk.
"Goedemorgen," zeg ik en kruip dichter naar hem toe. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas.
"Goed geslapen?" vraagt hij en slaat zijn arm om mij heen. Ik knik lichtjes. Er wordt op de deur geklopt en dan wordt hij langzaam open gedaan. Een hoofd komt om de hoek en het is iemand van Toms mob.
"Sorry dat ik stoor, maar je moet straks om tien uur klaar staan voor die ene afspraak."
"Is goed, Harrison. Is Sam er toevallig al om Pippa op te halen?" Wilt hij nu al van mij af?
"Hij zou komen voordat zijn les begint, dus dat is rond half tien." Tom knikt en de jongen, die dus blijkbaar Harrison heet, sluit de deur weer.Na mezelf opgefrist te hebben lopen we samen naar de keuken. De tafel is gedekt voor twee.
"Wat is jouw vast ontbijt altijd?" vraagt Tom aan mij.
"Koffie en een sigaret. Ik doe niet zo aan ontbijten." Hij moet lachen en zegt dan: "Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag."
"Ja, weet ik, maar ik krijg er 's ochtends gewoon niet veel in. Dus bij deze pak ik wat koffie en excuseer mezelf naar de tuin." Ik loop naar de tafel en pak de mok van tafel. Ik loop naar de koffie pot en voel dat deze warm is. Ik schenk wat in en dan staat Tom naast me met zijn mok. Ik schenk ook koffie in zijn mok.
"Dan loop ik wel even mee naar buiten." Ik kijk hem met een glimlach aan.De tuin is ook echt mega groot. Er is een zwembad en nog een grote vlakte waar sport op gedaan kan worden. We gaan aan de tuin set zitten die onder de overkapping staat bij het zwembad. Ik zet m'n mok neer en neem plaats op de bank. Meteen steek ik een sigaret op en kijk dan naar Tom.
"Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid, maar wil je nu al van me af? Omdat je vroeg hoe laat Sam er zou zijn."
"Nee," lacht Tom. "Je hoeft nog niet gemengd te woorden in de zaken die zich soms in dit huis afspelen." Ik knik en kijk naar zijn hand. Ik leg mijn vrije hand erop en hij draait zijn hand om en verstrengelt zijn vingers met die van mij.
"Die tattoo was mij nog niet eens opgevallen," zeg ik als ik op zijn rechter onderarm een vingerafdruk in een driehoek zie staan. Hij knikt alleen maar.
"Dan heb je ook Sam en Harry nog niet goed onderzocht. Zij hebben hem op hun linkerarm zitten." Ik kijk hem verbaasd aan.
"Wat? Is dit soms jouw mob symbool?" lach ik en hij knikt. "Wow, wacht? Serieus? Het is wel cool."
"Heb jij tattoo's?" vraagt Tom en verplaats het gesprek naar een ander onderwerp.
"Ik vind het knap dat je ze na twee keer seks nog niet hebt ontdekt." Hij kijkt me met een glimlach aan.
"Vertel en graag ook de betekenis." Ik kijk hem aan en zeg: "Ik heb er vijf. Een klein hondenpootje in mijn lies. We hebben thuis een hond en ik ben echt gek op honden."
"Dat is heel fijn om te horen. Mijn hond is nu bij m'n ouders, maar meestal loopt ze hier kwispelend rond." Ik krijg een glimlach op m'n gezicht.
"Verder heb ik een maantje achter m'n rechteroor en een zonnetje achter m'n linkeroor. Op de zijkant van m'n linkervoet heb ik m'n geboortejaar staan. En onder m'n rechterborst heb ik 'Hakuna Matata' staan." Hij begint te glimlachen. "Laat mij een Disney fan zijn. En ik schaam me er niet voor."
"Ik laat jou zeker een Disney fan zijn, maar ik had het niet verwacht."Tom had me toch gedwongen om wat yoghurt met fruit naar binnen te werken. Sam was er voor mijn gevoel veel te snel. We zitten in de auto en ik probeer de tattoo te spotten.
"Hoe was het?" vraagt Sam meteen als we het terrein zijn afgereden.
"Gezellig." Ah, ik zie de tattoo. Hij zit op dezelfde plek als bij Tom, maar dan op de andere arm. Waarom is mij dit nog nooit opgevallen?
"Dat is het enige antwoord dat ik krijg?" vraagt hij lachend.
"Wil je dan dat ik in detail uitleg hoe we seks hebben gehad en zo." Hij krijgt meteen een vieze gezichtsuitdrukking.
"Ik hoef niet te weten hoe mijn broer in bed is."
"Dat dacht ik al." Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht als ik er aan terug denk.
"Het is wel een tijd geleden dat Tom een echte date heeft gehad en deze ook had uitgenodigd om mee naar huis te gaan."
"Nou, dan ben ik vast speciaal," zeg ik sarcastisch.
"Of het is omdat wij jou al kennen. Ik weet het niet, maar ik vind het wel fijn om hem zo te zien." Ik knik. Het is even stil in de auto, maar ik moet meer te weten zien te komen over de mob, dat is waarschijnlijk ook waarom Zoe met mij wil praten.
"Wat weet jij eigenlijk over de mob?" vraag ik en kijk hem aan. Zijn hele lichaam recht zich en hij knijpt zijn stuur bijna fijn.
"Meer dan ik wil."
"Kun je dan niet stoppen, want aan jouw houding te zien vind je er geen ruk aan."
"Dat zou ik graag willen, maar hij heeft te veel voor mij gedaan en ik weet te veel."
"Hij zou toch niet zijn eigen broer doden." Ik hoor geen respons van Sam. "Toch?" vraag ik angstig.
"Ik weet het soms niet. Hij doet af en toe rare dingen. Harry weet meer dan ik, maar dat is omdat ik me voorlopig zoveel mogelijk op mijn studie wil richten. Harrison weet het meest. Hij is Toms beste vriend en rechterhand. Hij heeft ons nog nooit iets aangedaan. Maar sommige meiden die hij mee heeft genomen en die begonnen rond te neuzen, die kunnen helaas niet hetzelfde zeggen." Oh fijn.
"Sorry, maar dit vat ik op als een bedreiging." We staan voor een rood stoplicht en Sam kijkt me bezorgd aan.
"Doe voorzichtig en vraag niet naar de mob, laat hem vertellen. Als hij er iets over wil vertellen dan doet hij dat. Hetzelfde geld voor de rest van de crew. Vraag er niet naar. Ook niet meer aan mij, alsjeblieft." Het was dus geen bedreiging, maar een waarschuwing. Zo te merken wil Sam mij alleen maar beschermen.
JE LEEST
[1] Expensive Mistake - Tom Holland
FanfictionPippa Wilson is een jonge vrouw met een baan, een groep vrienden die ze allemaal even liefheeft en ze is een beetje een feestbeest. Maar wat bijna niemand weet, is dat ze en deal heeft gemaakt met de figuratieve duivel wiens naam niet bekend is. De...