Ik plof naast Tom neer op de bank. Hij slaat meteen een arm om me heen. Ik ga met mijn vingertoppen over de tattoo op zijn arm.
"Nu we tegen elkaar hebben gezegd dat we van elkaar houden, zou jij eigenlijk ook de tattoo moeten nemen," zegt Tom. Ik kijk hem geschrokken aan.
"Wat als het ooit uit gaat? Niet dat ik dat nu al denk, maar stel dat." En ik wil ook niet echt met zijn symbool rondlopen als ik eigenlijk een mol ben.
"Ook al gaat het uit. Ik zal altijd om je geven en de wereld moet weten dat ik jou bescherm." Ik kijk weg van hem en krijg een glimlach op m'n gezicht.
"Oké, maar ik wil hem wel rechts." Ik voel dat Tom rechter gaat zitten.
"Iedereen heeft hem links zitten." Ik ga zo zitten dat ik Tom recht kan aankijken.
"Ja, en ik ben niet een persoon die voor jou werkt. Ik ben de persoon waarmee je seks hebt en ik hou van je tegen zegt." Harrison is ondertussen de woonkamer in gelopen. "Ik ben van jou, maar dan op een manier dat ik nooit iemand anders zou zoenen, niet omdat je mij betaald."
"Maar iedereen heeft hem links," zegt hij weer. Ik rol geïrriteerd met mijn ogen.
"Als je wil dat ik de tattoo neem, dan neem ik hem rechts. Ik ben jouw gelijke." Tom kijkt me bedenkelijk aan.
"Ze heeft gelijk, Tom," hoor ik Harrison zeggen. Tom kijkt verbaasd naar zijn beste vriend.
"Ik hou van je, Tom, en het beste om dat te laten weten aan de wereld is om jouw symbool te laten zetten op dezelfde plek als jij hem hebt." Tom kijkt naar mij met liefde in zijn ogen.
"Ik zou je geen gelijk moeten geven, maar je hebt het wel en daarvoor hou ik van je." Ik krijg een grote glimlach op m'n gezicht en ik plaats kort mijn lippen op die van hem.Tom had de tattoo artist gebeld en wonder boven wonder had hij plek voor mij vandaag. Daarvoor moest hij wel wat andere mensen afbellen. We lopen de tattooshop in en ik word geplaatst op een stoel. De jonge tattoo artist gaat al aan de linkerkant zitten.
"Ze krijgt hem rechts," zegt Tom en de man kijkt verbaasd, maar het kwartje valt al snel.
"Ik vind het fijn om te zien dat je eindelijk iemand hebt gevonden."
"Zet die tattoo nu maar." Tom is niet geïrriteerd, maar hij houdt er niet van als hij te duidelijk zijn positieve gevoelens toont. Ik kijk de man verontschuldigend aan.Drie uur en paar pijnlijke momenten verder is het klaar. Tom heeft mijn zijde alleen verlaten toen hij naar de wc moest. We stappen weer in de auto en ik kijk met een grote glimlach naar mijn rechteronderarm. Tom start de auto en we rijden langzaam weg. Onderweg gaat zijn telefoon.
"Je neemt hem niet op," zeg ik meteen streng.
"Je weet niet wie het is of wat er is," zegt Tom en haalt de telefoon uit zijn jaszak.
"Ik neem wel op en zet hem op luidspreker, oké?" Tom knikt en geeft zijn telefoon aan mij.
"Hé Harrison, we zitten in de auto op weg naar huis," neem ik op.
"Ja, kom alsjeblieft snel. Harry heeft er een zootje van gemaakt." De ongerustheid is in zijn stem te horen.
"Wat heeft hij gedaan?" vraagt Tom meteen. Niet boos, maar bezorgd.
"Eva en Hannah kwamen naar hem toe, omdat ze jou niet konden vinden. En in plaats van jou te bellen, heeft hij zelf alle beslissingen genomen. Nu zitten er drie mannen toegetakeld in de kelder." Ik kijk Tom met grote ogen aan. Toms gezicht staat op oorlog.
"We zijn er bijna en zeg tegen Harry dat hij moet ophouden."
"Dat probeer ik, maar hij heeft weer last van zijn woede aanvallen. Sam en Rafael hebben tentamen dus die kan ik niet bereiken." Ik merk dat Tom nu veel harder rijdt dan officieel toegestaan is. Als in veel te hard.
"We zijn er zo," zegt Tom snel en ik druk op het rode horentje. Ik hou wijselijk mijn mond, ook al is dat heel moeilijk aangezien Tom als een idioot aan het rijden is.We lopen zo snel we kunnen naar binnen en Harrison staat al bij de deur.
"Pippa, misschien moet jij boven blijven," zegt Harrison meteen als hij mij ziet.
"Mooi niet," zeg ik en loop voor ze uit de kelder in. In de martelkamer zitten drie jongvolwassen mannen. Eva en Hannah zitten in een hoekje op de bank die er staat. Ze hebben angst in hun ogen en dofheid. Harry en een paar andere mannen zitten al onder het bloed. Ik loop meteen naar vrouwen toe.
"Harry, wat the fuck?!" roept Tom uit en duwt Harry tegen de muur aan. De blikken in de ogen van de vrouwen zegt al genoeg.
"Hé bro, doe rustig. Ik doe gewoon jouw dirty work wat jij mij toch wel had laten doen."
"Zonder mijn toestemming?" De woede overheerst Toms stem.
"Tom," zeg ik zacht en hij kijkt me vragend aan. "Die drie hebben Eva en Hannah verkracht." Tom laat Harry los en kijkt verbaasd naar mij. "Ik ken die blik. Ik voelde me ook zo." Eva veegt snel haar wangen droog en Hannah begint hevig te snikken.
"Ik wilde je niet lastig vallen, omdat ik niet wist wat je zou doen," zegt Harry kalm. "Aangezien Pippa hetzelfde was overkomen." Harrison kijkt verward om hem heen.
"Waarom heb je dat niet tegen mij gezegd?" vraagt Harrison aan Harry.
"Omdat jij gegarandeerd Tom zou bellen. Ik gun hem tijd met zijn vriendin, die trouwens nog steeds paniek aanvallen krijgt vanwege de verkrachting." Ik kijk Harry met een kleine glimlach aan. Ik snap waarom hij het heeft gedaan. Het was niet slim, maar hij deed het uit liefde.
JE LEEST
[1] Expensive Mistake - Tom Holland
FanfictionPippa Wilson is een jonge vrouw met een baan, een groep vrienden die ze allemaal even liefheeft en ze is een beetje een feestbeest. Maar wat bijna niemand weet, is dat ze en deal heeft gemaakt met de figuratieve duivel wiens naam niet bekend is. De...