Απόλλωνα POVΑπόλλωνας: που σε ρε τρελέ!
Σνουζι: Οπ το Απολλώνιο τι κάνεις αγόρι μου καλό...
Φουζι: ...μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε τι έγινε πήραν τα μυαλά μας αέρα ή παίζει καμία κοπελιά και δεν..
Απόλλωνας
Αχ δεν άντεχα άλλο να τους ακούω!
Είναι και δίδυμα τα σιχαμένα φεύγεις από το έναν πέφτεις στον άλλον. Μπρος γκρεμός και πίσω Ρέμα που λένε και στο χωριό μου. Τους προσπέρασα ρίχνοντας τους μια τελευταία άγρια μάτια και προχώρησα μέσα στο γκαράζ με το υπόλοιπο κρου
Υποτίθεται πως ο Λουσιφερ είχε κάτι πολύ σημαντικό να ανακοινώσει και έπρεπε να είμαστε όλοι αποίκοΙφιγένεια:Καλός τα μάτια μου τα δύο τι κάνεις κούκλε που κριβώσουν τόσο καιρό
Απόλλωνας:Ιφιγένεια κάτω τα ξερά σου μη στα κόψω...Δεν σε αφορά τι κάνω με την ζωή μου. Επιτέλους ξεπέρασε το Δ Ε Ν Σ Ε Θ Ε Λ Ω...
Πάνε βρες κανέναν άλλο να σε ξεγλεντάει τα βράδια εγώ και εσύ τελειώσαμε καιρό τώρα...Ιφιγένεια:...
Απόλλωνας
Έφτασα στην μπροστά στην βαριά σιδερένια πόρτα του γραφείου.Δίσταζα να την χτυπήσω, ποσό μάλλον να μπω μέσα.
Μετά από όσο συνέβησαν δεν μπορούσα να μπω σε αυτοκίνητο, να αγγίξω το τιμόνι και να ακούσω την μηχανή να βρυχάται.Οχι μου ήταν αδύνατο, όσες φορές προσπάθησα απέτυχα. Πάντα ερχόταν στο μυαλό μου η εικόνα εκείνης της καταραμένης βραδιάς...
Την έβλεπα εκεί ξαπλωμένη σαν άγγελο πάνω στην παγωμένη άσφαλτο τα λευκά της μαλλιά απλωμένα γύρω της. Η άσπρη της στολή είχε γίνει κόκκινη από το αίμα
Και το αμάξι της θρύψαλα....Δεν μπορούσα να διανοηθώ ούτε για μια στιγμή πως δεν θα ξανάβλεπα τα γαλανά της μάτια..
Λεων: Που σε κολλητέ χρόνια και ζαμάνια!Έτσι κάνουν οι φίλοι ρε εξαφανίζονται και δεν περνούν ένα τηλέφωνο να πάμε για μια μπύρα έστω για ένα καφέ....Τι σαι εσύ ρε παιδάκι μου που σε βρήκαμε!!
Απόλλωνας:Συγγνώμη ρε αδερφέ απλά ήθελα λίγο χρόνο...αυτό είναι όλο. Δεν μου κρατάς κακία όμως...Εεε!?
Λεων: Εγώ κακία σε σένα καλά ρε αδερφάκι μου ήξερα ότι σε χτύπησε κατακέφαλα...Αλλά όχι και έτσι!
Ρε συ δε με λες..Απόλλωνας:Έλα ριχ το και εσύ!
Λεων:Με τον Λουσακο τι θα κάνεις γιατί ο άνθρωπος τα χει πάρει στην κρανα και δεν σε βλέπω καλά...
BẠN ĐANG ĐỌC
Guess Who Fucked Up
Teen FictionΕίναι και κάτι επιλογές ρε παιδί μου να χεις να μετανιώνεις... Πώς μου ήρθε ότι θα μπορούσε κανείς να με αγαπήσει ποτέ...?! Και βαλίτσα να ήμουν λιγότερες φορές θα με είχαν αδειάσει, αλλά τι να σου κάνει έτσι είναι η ζωή ή μήπως....Όχι!? ...