Χριστουγεννιάτικη Φρενίτιδα

27 1 0
                                    

Πέρασε ο καιρός γρηγορότερα από όσο φανταζόμασταν. Φτάσαμε ήδη στα Χριστούγεννα, η γιορτή των δώρων και της οικογένειας, η περίοδος όπου όλοι συγχωρούμε και βάζουμε νέους μη ρεαλιστικούς στόχους για την καινούργια χρονιά...η απόλυτη ειρωνεία.
Για μένα τα Χριστούγεννα τελείωσαν χρόνια πριν, όταν τα οικογενειακά προβλήματα μπήκαν στην μέση και ρούφιξαν κάθε ίχνος μαγείας που έκρυβαν μέσα τους. Όλοι έχετε δει τα λεγόμενα κλασικά χριστουγεννιάτικα, δεν υπάρχει περίπτωση. Όλα αυτά τα περί αγαπημένων οικογενειών, μεγάλα χαρούμενα τραπέζια, στολισμένα υπερμεγέθη δεντρά στην μέση του σαλονιού τιγκαρισμένα στα δώρα και ξαδέρφια που ενώνονται να σώσουν την πολύτιμη αυτή γιορτή...εεεε ναι πως να σας το πω χωρίς να σας στεναχωρήσω???
ΔΕΝ. ΥΠΆΡΧΟΥΝ. ΤΈΛΟΣ. ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ

Καλά για κάποια κωλοφαρδα πλάσματα μπορεί και να είναι αληθινά, για τον κοινό κοσμάκι πάντως δεν νομίζω...
Όπως και να χει αφού ούτως ή άλλως η οικογένεια μου δεν κάνει τίποτα το ξεχωριστό για τα Χριστούγεννα, αποφάσισα να κάνω ένα πάρτι στο σπίτι μου έτσι για αλλαγή. Ξεφορτώθηκαν λοιπόν τους γονείς μου κάπου σε ένα χειμερινό θέρετρο παρέα με το αγαπητό ζεύγος των κουμπάρων και αμέσως έπεσε σύρμα...
Τηλέφωνο
Ν: Έλα Ρέα πάρε των Ωρίωνα και την Φαίδρα και πάμε για προμήθειες..
Ρ: Οκ σε 20' στο παρκάκι δίπλα από την παιδική χαρά
Ν: ένταξει κουκλί τα λέμε
Ρ: Μμμμ ορεξουλες βλέπω...
Ν: εεε είπα να είμαι ευχάριστη οικοδέσποινα...
Ρ: ναιμ καλά άστα αυτά, άκουσες αλκοόλ και άνοιξε το ματάκι σου, ποιον πας να κοροϊδέψεις!?
Ν: ναι λες και εσένα δεν σου έλειψε το να γινόμαστε στουπί, ζάντα αλλά θα κάνω ότι δεν το άκουσα
Ρ: καλά καλά άντε άντε ετοιμάσου να βρεθούμε καμία ώρα...
Ν: Άντε μπάι φιλιά!
Ρ: άντε άντε τα λέμε!

Μην τα πολύ λόγω, λεηλτήσαμε το κατάστημα και βγήκαμε χασκογελόντας, προσπαθόντας να μεταφέρουμε έναν τόνο μπουκάλια και τενεκεδένια κουτάκια αναψυκτικών στο αυτοκίνητο που παρεμπιπτόντως έκλεψαν χωρίς την άδεια της μαμάς, αλλά δεν παίζει να το μάθει και πότε άραα όλ γκουντ.
Ο Κάκος χαμός συνεχίστηκε και κατά την διάρκεια των προετοιμασιών. Ένας φούσκωνε μπαλόνια, άλλος κρεμούσε γυρλαντες, άλλοι μπλέκονταν με σειρές από λαμπάκια και γενικά επικρατούσε μια κατάσταση φρενίτιδας.
Φυσικά οι τέσσερις μας δεν μπορούσαμε να τελειώσουμε όλες τις αγκαριες μόνα μας και έτσι καλέσαμε το ιππικό. Ποιος στην χάρη τους. Αφού κατέφθασαν ο Λέων, ο Αχιλλέας και ο νεοσύστατος σε εσάς Μητσάρας πέσαμε όλοι με τα μούτρα στην δουλειά που λέει ο λόγος, γιατί για να είμαι ειλικρινής οι περισσότεροι ήταν σε μουντ GNTM αφού ήταν όλη την ώρα μπροστά από μια κάμερα και οι άλλοι μισοί προσπαθούσαμε ανεπιτυχώς να βάλουμε σε μια σειρά το χάος που επικρατούσε.
Πάμε παρακάτω, αφού μετά από πολύ υδρώτα, αίμα και δάκρυα (ούτε καν) καταφέραμε να κάνουμε το σπίτι να μοιάζει με σκηνικό βγαλμένο από το Euphoria βαλθήκαμε κορίτσια αγόρια να παίζουμε καλλιστεία για το ποιος θα είναι ο ωραίος του πάρτι.            

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 03, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Guess Who Fucked Up Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang