Δάκρυα στα μάτια...

33 3 0
                                    

Νεφέλης POV

Μμμμ Καλημέρα γάτα της συμφοράς...
Αναρωτιέμαι ποιος σε άφησε να μπεις μέσα...

Αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί να επιλέξει ανάμεσα σε πράγματα ή ακόμη χειρότερα σε πρόσωπα που σε κάνουν ευτυχισμένο!

Δεν είναι ποτέ εύκολο για κανένα!
Πότε δεν ήταν και δεν θα είναι στο μέλλον....
Έρχεται αυτή η γλυκόπικρη γεύση της απελευθέρωσης, που σου προσφέρουν τα 18 γενέθλια σου, για λίγα δευτερόλεπτα είσαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο, αλλά μετά σε κατακλύζει ένα απέραντο κενό...
Έχει τελειώσει πλέον αυτή η απαίσια χρόνια, μπορείς επιτέλους να ανασάνεις, να νιώσεις καλά με τον εαυτό σου!!

Περίμενε...
Λίγο μετά σε χτυπάει σαν τρένο που τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα κατά πάνω και σε παρασέρνει με τεράστια δύναμη σε μια σκοτεινή δίνη συναισθημάτων!
Εκείνη την στιγμή συνειδητοποιείς
Εκατοντάδες γεγονότα το δευτερόλεπτο, χιλιάδες σκέψεις δίνουν και παίρνουν μεσα στις αμέτρητες αυλακοσεις και διακλαδώσεις που σχηματίζονται στην επιφάνειά του μυαλού σου!

Σκέψεις που ενεργοποιούν ένα τσουνάμι συναισθημάτων και προκαλούν την εμφάνιση δακρύων στα μάτια σου...

Και τότε έρχεται η στιγμή της συνειδητοποίησης...

Που πάω,
Τι αφήνω πίσω μου,
Μεγάλωσα,
Μην με αφήνεις σε χρειάζομαι,
Θα μου λείψουν,
Ποιά είμαι,
Τι κάνω,

????

Είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς, ότι οι αγαπημένοι σου φίλοι και εσύ θα τραβήξει ο καθένας τον δρόμο του χωρίς αυτό απαραίτητα να σημαίνει ότι τα μονοπάτια σας θα συναντηθούν κάποτε στο μέλλον, είναι μια καλή στιγμή για να πείτε αντίο, αλλά όπως λέει και μια φίλη που υπεραγαπώ
Δεν λες ποτέ αντίο, είναι δύσκολο να πεις αντίο. Καλύτερα πες Γεια σου !

Θα φτάσει η ώρα που θα λησμονήσεις Της κοπάνες και τα καφεδάκι, τα ξενύχτια και το να γυρίζεις στο σπίτι κουρουμπελο από το τρελό πάρτι της κατάληψης...
Ζήσε όσο μπορείς πιο έντονα...
Είσαι ακόμα ένα παιδί και τα παιδιά δικαιούνται να κάνουν λάθη, πως αλλιώς θα μάθουν, μην χάσεις ευκαιρία να κάνεις την οποιαδήποτε χαζομάρα σου κατέβει, γιατί απλούστατα είσαι ένα παιδί και κάνεις δεν μπορεί να σου πει τίποτα...

Είναι η ευκαιρία σου να αποκτήσεις εμπειρίες, που θα λες σαν παραμύθια στα παιδιά αλλά εσύ θα ξέρεις ότι ήσουν εκεί και έζησες κάποια από τα ωραιότερα βράδια της ζωής σου!!!

Guess Who Fucked Up Where stories live. Discover now