Hızlı adımlarla okul binasından çıkan Seokjin, bahçeye indiğinde havanın bu kadar soğuk olacağını tahmin ettiği ve atkısını aldığı için kendini tebrik etmişti. Bahçeden dışarı çıktığında bir taksi çevirecekti ki aklına gelen şey ile durdu.
Yoongi'nin evine gidecekti ama adresi sormayı unutmuştu, ilk olarak mesaj atıp ondan evin konumu isteyecekti.
Telefonunu çıkardı ve mesaj bölümüne tıkladı.Sevgilim: Yoongi
Ben şimdi okuldan çıktım size gelecektim ama adresi bilmiyorum.
Konum atar mısın??Yoongichi: Tamam birtanem
bir saniyeYoongichi: *konum*
Sevgilim: Tamamdırr
Yoongichi: Sizin okula çok uzak değil ama yürüme hava soğuk. Taksiye bin.
Sevgilim: Tamam Yoonn
Sevgilim: Sen çıktın mı işten ?
Yoongichi: Şimdi çıktım
sen gidene kadar ben de eve geçmiş olurum.Sevgilim: Tamam o zaman görüşürüz
Yoongichi: Görüşürüz sevgilim.
Konuşma arasında bir taksi çevirip binen Jin adresi gösterdikten sonra yolları da izlemeye başlamıştı. Sevgilisinin evine giden yolları ezberlemeliydi, oraya daha çok gideceğe benziyordu.
Bir süre sonra taksi üç katlı minik bir apartmanın önünde durduğunda Jin, ücreti ödeyip taksiden inmişti. Tam olarak hangi apartmanın olduğunu bilmeyen SeokJin bu sefer Yoongi'yi aramaya karar verdi.
Telefon kısa bir süre çaldıktan sonra açıldı."Alo! Efendim Seokjin ?"
"Şey Yoongi ben attığın konuma geldim ama hangi apartman bilmiyorum. Tam önümdeki mi acaba?"
"Bir dakika cama çıkacağım."
"Tamam."
Kafasını kaldırıp apartmanda ki dairelerin camlarına bakan Seokjin, en sonunda tam önünde durduğu apartmanın camında sevgilisini görebilmişti.
"Beni görebiliyor musun?"
"Şu an sana bakıyorum ya Yoongi."
"Olsun sorayım dedim."
"Kapıyı aç hadi, üşüme içeri gir."
"Tamam geldiim."
Önünde durduğu kapıdan açılma sesi geldiğinde asansör yerine merdivenden çıkmayı tercih etmişti Jin. En üst kat olan üçüncü kata geldiğinde kapının önünde onu bekleyen bir Yoongi ile kalp atışları bu anı bekliyor gibi hızlanmıştı.
Yoongi'ye doğru ilerlerken ikisi de birbirini görmenin mutluluğu ile gülümsüyordu. Seokjin kapının tam önüne geldiğinde Yoongi kollarını evin içine doğru uzatıp "Hoşgeldiniz Bay Kim buyrun lütfen" demişti. Duyduğu cümle ile gülüşünü daha fazla büyülten Jin, "Teşekkürler efendim." diyerek karşılık vermiş ve evin içine doğru adımlamıştı.
Jin eve girdiğinde arkasından kapanan kapı ile ayakkabılarını çıkartmış ve onun için çıkartıldığını tahmin ettiği terlikleri ayağına geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i will wait you / yoonjin
Fanfiction"Sen ışık saçıyorsun, ben ise sadece seninle parıldıyorum."