Sıkıcı bir okul gününü atlatmış, eve gelmiştim. Yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım. Yorgun olduğum için uykuya ihtiyacım vardı ama bir türlü uyuyamıyordum. Gözlerimi her kapattığımda aklıma o geliyordu.
Ne zaman çıkmıştı ki zaten...Telefonumu elime alıp parmaklarımı ilk yazışmamızın üzerinde gezdirdim.
Siz:Şşt...yakışıklı!(19:22)
Marketteki çocuk:Bu nasıl bir mesaj?(19:27)
Siz:Ay uzatmıyorum,sevgili olak mı?(19:27)
Marketteki çocuk:What dedin?(19:28)
Okuduklarımla gülmeye başladım. Saçma bir hoşlanma tarif edemeyeceğim kadar büyük aşka dönüşmüştü..
Telefonumun titrediğini görüp yatakta doğruldum.Marketteki çocuk:Ayda?
(15:03)
Bana ismimle hitap etmişti. Yüreğim ağzımda atarken atacağı diğer mesajı bekledim.Marketteki çocuk:Sorduğun soruya cevap veremedim çünkü seni o kadar yakından tanımıyorum ama yemin ederim ki sana değer veriyorum.
Çok büyük bir kalbin var senin güzelim.
(15:05)Gördüğüm mesajla kalbim tekledi resmen. Bana mı demişti o? Bana güzelim mi demişti?
Emir bana GÜZELİM demişti!!
Siz:Ne? Benom gqzel olduğrmu nerden bilitorsun?
(15:08)Marketteki çocuk:Annem söylemişti :)
(15:08)Siz:Ben teşekkür ederim. Sen haklısın. Beni sevmek zorunda falan da değilsin.
(15:10)Marketteki çocuk:Seni görmek istiyorum.
(15:11)Siz:Buna hazır değilim.Belki bir gün...
(15:11)Marketteki çocuk:Bir gün buna hazır olacaksın Ayda :)
(15:12)Siz:Umarım..
(15:13)Umarım sevdiğim, umarım bir gün seninle karşı karşıya geliriz dedim içimden.
Telefonumu kapatıp yatağın üzerine attım ve daha sonra aynanın karşısına geçtim. Kahverengi gözlerim, siyah saçlarım, dolgun dudaklarımla güzel bir kızdım aslında.
Daha çok da klişe..
Kendime göre zayıf bir bedenim vardı, babamdan aldığım uzun bir boyum..Kendimi izlemeyi saçma bulup aynanın karşısından geçtim ve kapıdan çıktım. Aşağıda televizyon izlerdim belki. İç sesim bir Nah çekti. Çünkü anneciğimin bu saatlerde evlilik programları başlardı.
Bu kadın ne saçma şeyler izliyordu ya?Salona girip yanından geçtim çünkü onu rahatsız edemezmişiz! Hamilelik de hiç yaramadı bu kadına. Oflayarak mutfağa girdim ve kendime atıştırmalık bir şeyler hazırladım.
Okulda çekindiğim fotoğrafı instagrama attığım an yorumlar gelmeye başladı. Açıklama olarak ergence bir şey yazmıştım fakat umurumda bile değildi. Ergenlik dönemimde olduğum bir gerçekti, birisinin bana dönüp ergen demesi bana bir hakaret değildi. İstediklerini söyleyebilirlerdi, keyfim buna karar verdiyse diğerleri umurumda bile değildi.
@aydakaya1:Neyim ben?Cool falan mı?
@aysuçetin:Fotoğrafı çeken cool bebeğim😉
@12:Oha taş;)
@32:Yavşaklar gelmeden geleyim demiştim ama bakıyorumda yetişememişim:(
***
Yorumların bazılarına gülüp, bazılarına sadece gözlerimi devirmiştim. Daha sonra telefonumu masaya bırakıp bir bardak su içtim ve ders çalışmaya gittim. Biraz daha çalışmasaydım annem haklı çıkacaktı ve barajı bile geçemeyecektim.
^^^
İnstagram:@aydan_blogg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marketteki çocuk || Texting
Roman d'amourMarkete birkaç şey almak için girmişti oysa ki, kalbini vermek için değil... Emir'le Ayda'nın garip ama tatlı hikayesine hazır mısınız? *Bu bir yarı texting❤️ Not: Ciddiye almanız gereken bir kitap değil ve ya özenle yazılmış bir roman. Sadece eğlen...