Sıcak sıcak size yeni bölüm!
Gözlerimi ağır ağır açtığımda ilk başta nerde olduğumu çözemesem de odam da olduğumu gördüm. Gözlerim küçük bebeklerin etrafı merakla taraması gibi odanın etrafını taradığımda havanın karanlık olduğunu farkettim.
Dilim damağım birbirine yapışmıştı resmen. Komidinin üstündeki sürahiye yetişmek için doğrulduğumda vücudumda değişiklik olduğunu sezdim, ama bu değişiklik neydi?
Ben kendimi kolaçan ederken göğsümdeki sargı bezinin olmadığını fark ettim. Kim üstümü değiştirmişti ki? Allah'ım ne yapacağım ben şimdi? Ben ne yapacağımı düşünürken birden odamın kapısı açılınca bütün vücuduma kal geldi. Ben korkuyla kapıya döndüğümde gelenin Meftune Abla olduğunu gördüm. Ben stresten dudaklarımı kemirirken Meftune Abla yanıma gelip,
"Şimdi niye kalktın kızım sen?" ne ne? Kızım mı, öğrenmişti işte! Ben hemen savunmaya geçtim.
"Meftune Abla valla bak, mecburdum erkek kılığına girmeye!" Meftune Abla kafasını sallayıp beni yatağa doğru itti.
"Sen iyi olduğunda bu konuyu konuşacağız zaten şimdi kendini yorma." beni yatağa yatırıp elime su ve ilaç sıkıştırıp odadan çıktı.
Acaba beni Meriç beye söyleyecek miyidi? Offf ne Yapacağım ben şimdi? Yorgunluk ve halsizlikten kapanan gözlerimi daha fazla açık tutamayıp uykunun zalim çekimine kapıldım.
Gözlerimi aralayıp etrafıma baktığımda havanın çoktan aydınlandığını gördüm. Yataktan çıkıp bir duş alıp erkek kılığıma geri büründüm. Aşağıya inip Meftune ablayı mutfakta görmemle bende yanına gittim.
Ürkek bir o kadar da titrek sesim ile "Yardım edeyim mi Meftune abla?" diye sordum. Bana baktı sandalye çekip oturdu. Yanındaki sandalyeyi de çekip
"Gel otur şöyle kızım." ben usul usul
Gösterdiği yere oturdum."Şimdi anlat bakalım, neden böyle bir yalan söyledin?" ben ne diyecektin şimdi?
Tabiki doğruyu söyleyeceksin!
Ya yine mi sen, ne güzel uzun zamandır yoktun niye geldin şimdi?
Bizde böyle ben ne zaman istetsem o zaman beni görürsün aslına bakarsan sadece duyarsın!
Aman tamam, ne çok konuştun sen git artık başımdan.
Ay iyi tamam, yemedik başını. Al başını başına çal emi!
İç sesim gittikten sonra Meftune Ablaya döndüm, evet iç sesim haklıydı ona doğruyu anlatacaktım.
"Meftune abla, gerçektende bende size yalan söylemek istemezdim ama buna mecburdum." sırtımı sıvazladıktan sonra devam et der gibi baktı.
"Ben bundan 5 sene önce babamı kaybettim. Annen babamın ölümünden 3 sene sonra Şefik ile evledi. Şefik şerefsizin ondan şerefsiz bir oğlu vardı. Annemler evlendiğinden beri yani 21 yaşımdan itibaren hem sözlü hem cinsel tacizde bulundu. Her Allah'ın günü ben bunu ve babasını çekiyordum." yaşadıklarım aklıma gelince dolan gözlerim dayanamayıp akmaya başladı. Meftune abla sarılmaya başlıyınca kendimi toparlamaya çalıştım. Konuşmaya başlayınca Meftune abla eski haline döndü.
"Sonra işte bundan bir sene öncede bu şerefsiz Şefik beni Yunus diye bir adama sattı. Ondan sonra ben buraya çalışmaya başlamadan dört gün önce Köksal iti bana tecavüz etmeye kalkıştı. Ama Şefik geldi beni Yunus'a sattığı için bana dokunmamalıymış İşte bunlar canıma tak edince amcamın kızını aradım bana yatılı bir iş bulamsını söyledim ondan sonrası malumun zaten." Meftune abla saçımı okşadıktan sonra kadifemsi sesi ile konuşmaya bşladı.
"Kızım peki annen bu duruma ne dedi." demesi ile ben hıçkırıklar eşliğinde ağlamaya başladım.
"Meftune abla annem bana hiç inanmadı. Hatta kendini daha savunmayan Köksal'a inanmayı tercih etti. Bide bana dedi ki böyle bir şey varsada sen ona kuyruk sallamışsındır. Ben böyle bir şey yapmadım Meftune abla!"
Meftune abla sandalyesinden kalkıp yanıma geldi. Bana sarılıp başımı göğsüne yaslayınca bende ona sarıldım. Bir süre öyle kaldıktan sonra Meftune abla yine konuşmaya başladı.
"Bende bundan 10 yıl önce kızımı kaybettim, eğer yaşasaydı senin yaşlarında olurdu. Sen beni annen yerine koy ben seni kızım yerine koyayım tamam mı kızım?" bende onaylarcasına başımı sallayınca benden ayrılıp sandalyesine geri oturdu.
Ellerimi elleri arasına alıp " hadi sen git odanda dinlen sırını da merak etme sırın bende güvende." ben başımı sağa sola sallayarak konuştum.
"Olmaz Meftune abla ben yatamam zaten dün ve ondan önceki günde Duru ile ilgilenmedim hem zaten ben bugün iyiyim "
"Olmaz öyle şey hem git yat!" beni sandaleyden zorla kaldırıp mutfaktan çıkardı. Bu kadın ne kadar da güçlüymüş yahu bence Meriç bey o kazmalara boşuna para veriyordu. Ona Meftune abla yeterdi. Ben söylene söylene üst kata çıkınca ilk olarak Duru'nun odasına girdim meleğim ya ne kadar da masum. Yanağına öpücük bırakıp kendi odama doğru yol aldım. Üstümü değiştirip yatağın içine girdiğimde gözlerin bu anı beklermiş gibi uykunun o huzurlu kollarına atladı.
Belimde hissettiğim ağırlık ile gözlerimi araladım. Belime baktığımda gözlerin şaşkınlık ile iki kat büyüklüğünde açılıp az daha açılsa yerlerinden fırlıyacak şekle gelen gözlerimi eski haline getirmeye çalışarak belimdeki kolun sahibine baktım. Gözlerim artık kesin yerinden çıkmıştır.
Oy veren ve yorum yapan herkese şimdiden teşekkür ederim 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICIM
ChickLitüvey babasının şiddet içerikli hakaretlerine ve üvey abisinin tacizlerinden bıkmış bir kız, karısını kaybeden ve bu Dünya'da küçük kızı ile tek başına kalmış, bir adamın aşk hikâyesi.