2. Bölüm

2.9K 72 22
                                    

Yeni bölümle karşı karşıyasınız şu an.
Kapak tasarımı için arkadaşım Çağla'ya ve desteğini hiç eksik etmeyen canım arkadaşım Nisa Nur'a teşekkür ederim.😁😀

"Akşın!"

"Akşın hadi kalk kızım!" ne ara sabah olmuştu yaw!

"Akşın kızım, sen dün akşam ben gelmeden önce, neden öyle erken yattın?" dün akşam olanlar aklıma gelince lanetler okuyarak uyandığım sabaha bu sefer içimden küfürler savurdum. Artık anneme anlatacaktım.

"Anne sana anlatmam gereken şeyler var!" bunu söylememle annem yatağın baş ucuna oturup sol elimi iki elinin arasına alarak bir anne şefkati ile gülümsedikten sonra konuşmaya başladı.

"Söyle kızım, seni dinliyorum!"

"Anne bak nerden başlayacağımı bilemiyorum." sabırsızlıkla bekleyen annemin gözleri -hadi devamını getir- der gibi bakıyordu.

"Anne köksal bana uzun zamandır taciz ediyor. Bazen sözlü bazen de fiziki tacizden bahsediyorum anne!" annem ilk önce ellerini elimden çekti,  hızlı bir şekilde sağ elini sol yanağıma indirdi.

"Yalan söylüyorsun!" neydi şimdi bu? Gözlerimden bir iki derken nehrin akışını aratmıyacak bir şekilde göz yaşı döküldü.

"Anne neden böyle bir konuda sana yalan söyleyeyim?" öz annem bana değil de daha kendisini savunmamış olan şerefsiz Köksal'a inanıyordu.

"Sus konuşma! O zaman kuyruk sallamışsındır.  Artık ağlamayıda bırak. Bende ciddi bir şey söyleyeceksin sandım. Eve geç gelirim. Bunun için akşam yemeği sende,  tamam mı?" neydi bu şimdi,  Köksal'ın bana yaptıklarına bir şey demeyecek miydi? Annemin evden öylesine çıkması ile ağlamam iyice şiddetlendi.

   Ne kadar zaman geçtiğini bilemiyorum ama ağlamamı durduran  şey kapının çalması oldu. Ayağa kalkıp ilk önce elimi ve yüzüme soğuk suyu çarptıktan sonra kapıyı açmaya koyuldum. Kapıyı açtığımda karşımda Maya vardı. Kollarımı Maya'ya sardığımda oda boynuma sarıldı.

"Bu halin ne senin?" konuşmadan önce derin bir nefes aldım.

"Anneme her şeyi anlattım Maya." şaşkın bir ifade ile eli o şekline girmiş olan dudaklarına gitti.

"Kaçacağınıda anlattın mı?"

"Hayır,  o tepkisinden sonra anlatmayı düşünmedim."

"Ne tepki verdi ki yengem?" Maya anneme hala 'yenge' derdi. Gerçi ağız alışkanlığıydı onunkisi!

"Başta bana inanmadığı gibi birde üstüne tokat attı. Sonrada benim Köksal'a kuyruk salladığımı söyledi." Maya kollarını boynuma sarması ile gözlerimden bir damla yaş düştü.

"Ağlama her şey güzel olacak!" derin bir nefes daha alıp Maya'dan ayrıldığımda göz yaşımı silip gülümseyerek Maya'ya önemli sorumu sordum.

"Maya işi bulabildin mi?" Maya bana hınzır bir bakış atıp sonrada konuşmaya başladı.

"Sana bir iyi bir de kötü haberim var Akşın! Hangisinden başlayayım? Aa ya da dur ben sana iyi haberden başlayayım." hınzır ifdesinden çıkıp bu sefer mahcup bir ifadeye bölündü.

"Sana çocuk bakıcılığı işini buldum ama fakat ve lakin erkek bakıcı istiyorlar. Bu da senin erkek kılığına girmen demek oluyor." hassiktir! O neymiş öyle, ben böyle bir işi beceremem ki! Kendini kandırma Akşın zaten erkek gibi geziyorsun ortalıklarda. Aslında göğüslerime bez bağladım mı, saçımı kestim mi al sana erkek. Hem bu benim işime de gelirdi. Şefik, Köksal ve baş belam Yunus'tan da kurtulmuş olacaktım. Maya'nın konuşması ile kafamı onun olduğu tarafa çevirdim.

"Hemen olumsuz karar verme Akşın! Hem sen erkek kılığında olduğun için korkmana da gerek kalmaz. Ben sana her şeyi ayarladım."

"Tamam!"

"Kalacağın oteli, kaçış planını..."

"Tamam Maya kabul!"

"Ama sende canım neden hemen hayır... Ne dedin sen, kabul mü?" kafamı evet anlamında salladığımda Maya seviç ile boynuma sarıldı. Kısa sarılmamızın ardından ayrıldık.

"Kaçış planın ne Maya?"

"Bak şimdi bir filimde gördüm. Kız evden kaçmak için evdeki herkesin akşam yemeğine ilaç atıyordu. Sonrada evden kaçıyordu."

" Yani!" bana karşı gözlerini devirip çantasından ilaç kutusu çıkarıp elime verdi.

"Yemeklerine uyku ilacı atacaksın! Bende seni akşam evin önünde taksinin içinde bekliyecem. Sen geldikten sonra ayarladığım otele bırakıcam. Sonrasını yarın sabah ben otele gelince konuşacağız zaten."

"Maya sen... Sen harikasın."

"Biliyorum canım zaten anlatmana gerek yok!"

"Bu gün de pekte mütevaziyiz."

"Ne sandın kızım mütevazilik bizim işimiz!"

   Maya'nın telefonu çalıp gittikten sonra bende akşam yemeğini hazırladım. Tabi CANIM ailem için akşam yemeğine en cazip olan İLAÇLI domates çorbasını yaptım. Ben sofrayı kurarken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda içeriyi iğrenç Şefik ve ondan olma dölü inbne Köksal geldi.

"Yemekte ne var?" diyen Şefik'e dönüp yüzüne tükürürcesine

"İlaçlı domates çorbası tam ağzına layık!"

"Çok konuşmada hazırla!" şeytan diyor vur kel kafasına! Sabır Akşın, az kaldı Akşın.

"Anan nerde kız?" la sen bir sus kelpin oğlu,  ona cevap vermeden sofrayı kurmaya devam ettim.

   Zıkkımlandıktan sonra ikisi de hemen bayıldılar. Telefonuma Maya'dan  gelen mesaj ile elimi daha çabuk tutup taksiye bindiğimde Maya'nın planına uymuştuk.

   Maya beni bir otele yerleştirdikten sonra geç olmadan ve evdekiler şüphelenmeden kendi evine gitmek için yola koyuldu. Yarın da beni erkek kılığına sokmak için geri gelecekti.

   Ben daha fazla dayanamayıp kafamı yastığa koyduğumda göz kapaklarımın  artık kapanmak  için yalvardığını fark ettim. Bende uykuya yenik düşüp gözlerimi kapattım.

   Sabah Maya erkenden geldiğinde ilk önce erkek kıyafetleri için alışveriş yaptık. Alışverişin bitmesinin ardından yapmadığımız kahvaltıyı yapmak için bir kafeye oturup yemek yerken bir yandan da  Maya  patronun bana soracağı sorulara karşı beni hazırlıyordu. Yemek işi bittiğinde beni bir bayan kuaförüne getirdi. İstemeden de olsa,  ayaklarım geri gitmek istese de ben her şeye rağmen o sandalyeye oturdum.

   Kadının başladığından itibaren kapalı olan gözlerim kadının "bitti." demesi ile ağır çekimde açılmaya başladı. Evet,  erkeğe benziyordum artık. Maya kuaförden sonra beni otele bıraktı. Yarın beni işe erken  bırakmak için yine geri gelecekti. Yorgunluğun verdiği halsizlik ile duş aldıktan sonra beyaz çarşafa börünmüş otel odasının yatağı ile son gecemi geçirecektim bu gece. Başımı yastığa koymamla gezlerim uyku ile olan savaşını kaybetti.

Umarım bu yeni hikayende desteğinizi eksik etmezsiniz. Oy,  yorum ve önerilerinizi beklerim. İyi okumalar. 😀😄

BAKICIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin