8. BÖLÜM

1.1K 47 3
                                    

Akşın'ın ağazından

Meriç beyin kapıdan çıkmasıyla yüreğim dağlandı. Hala babasının arkasından ağlayan Duru'ya bakınca kendimi tutamadım ve benimde gözlerimden yaşlar akmaya başladı. yere çöküp Duru ile ağladığımızda Meftune abla yanımıza gelip

"Hadi Duru'yu anladımda Akın oğlum sana n'oluyor? sen neden ağlıyorsun?" arkadaşlar kadın valla doğru söylüyor ben neden ağlıyordum...

  Gerizekalı Akşın sen Meriç'e aşıksın ya ve Meriç bey az önce İtalya'ya gitti ya onun için olabilir mi?

  Hadi be ordan ne aşkıymış benimkisi ufak bir hoşlantı sadece.

  Hıhı kesin öyledir.

"Hey Allah'ım bana da akıllı düşmez ki, hadi kalkın ordan üşütüceksiniz." ayağa kalkmaya çalışınca üstümdeki ağırlığı farkedince Duru daha yeni aklıma geldi. Duru'yu başından öptüm. Ağlaya ağlaya uykuya dalmıştı garibim. Duru'yu odasına götürüp üzerini değiştirip onu yatağına bıraktım. Aşağıya inip hala burda durmakta olan Maya'nın yanına oturdum. Maya kıvranınca bir şeyler söylemek istediğini anladım.

"Bana ne söyleyeceksin Maya?"

"Nerden anladın?"

"Sürekli kıpır kıpırsın, ordan anladım. Hadi söyle artık."

"Annen hasta ve bana seni görmek istediğini söyledi."

"Sence bu kılıkta olur mu?"

"Sen bilirsin!"

  Ayıp be hasta annen hasta ve seni görmek istiyor.

Yine mi sen lan!

  He yine ben yoksa benim yerimde Meriç mi olsaydı.

Ya bi git ya!

  Tamam ama sende annene git.

  Bir anda ayağa kalkınca Maya'da benimle beraber kalktı. Maya'ya bakığımda bana sen hayırdır ne iş der gibi bakttım. Oda ne var der gibi baktım.

"Tamam gidelim!" Maya başta şaşırsada bir şey demeden beni takip etti.

   Annemlerin kapısının önüne gelip bir köşede onun çıkmasını bekledik. Ne kadar süre bekledik bilmiyorum ama Maya'nın acil işi çıkınca beni bırakıp gitmek zorunda kaldı. Evden annem çıkmayınca pes edip geri döndüğümde bir kız çocuğuyla babasını şakalaşarak yanımdan geçtiğini görünce aklıma yine  babam ile olan anılarım geldi.

  Gözlerimi usulca açtığımda havanın çoktan karardığını ve babamın mezarlığunın başında olduğumu gördüm,  başıma gelen ani ağrı ile zorla ayağa kalkıp eve gitmek için yola koyuldum. Evin kapısına  vardığım da ruhum bedenimi adeta zorlarmış gibi hissetmemle yere  serilmem bir oldu diyebilirim.

Meftune'den Devam

  Dışardan gelen sesle pencereden baktığımda Akın'ın yerde olduğunu gördüm. Koşarak bahçeye yanına gittiğimde çocuk cağız ateşten yanıyordu. Güvenlik için burda bekliyen korumalardan bir tanesini çağrıp Akın'ı yukarıya çıkarmak için yardım aldım. Odasına yerleştirdikten sonra Akın'ın ateşten dolayı ıpıslak olan t-shirtünü çıkardım. Akın'ın göğüs bölgesindeki kocaman sargıyı görmemle ağazım açık kaldı. Yoksa bu çocuk yaralı mıydı?  Sargıyı makas yardımıyla kestiğimde bir ikinci şoku da oradan yaşadım. Aman Allah'ım bu bildiğimiz kızdı.

   Şaşkınlığımı üzerimden attıp kızı artık adı ne bilmiyorum,  üstünü çıkarıp soğuk suya soktum. Banyoda ki işimi hallettikten sonra üzerini giydirip yatağı yatırdım.

Bölümlerimde bir karışıklık oldu bende silip bir kaç bölümü yeniden yazıyorum😊

Şimdilik bu kadar umarım beğenirsiniz

Oy veren ve yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler...

BAKICIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin