5. Bölüm

1.5K 59 13
                                    

İyi okumalar! Umarım beğenirsiniz...

   Akşın'ın ağzından

Kulaklarıma gelen telefon sessi ile gözlerimi araladım. Komodinin üzerindeki telefonu elime alıp arayan kişiye baktığımda "ARI MAYA" olduğunu görmemle telefonu hemen açtım.

"Aşkım!"

"Roseitam nasılsın?"

"İyiyim be Maya, sen nasılsın?"

"Bende iyiyim, ben diyorum ki biz bugün buluşsak mı?"  Maya'nın kurduğu saçma cümleye anıra anıra güldüğümde birden odanın kapısı açıldığında korkudan elimdeki telefonu yere düşürdüm. Gelen kişiye baktığımda geleninin Meriç Bey olduğunu gördüm.

Mekanik bir sesle "Bir şey mi oldu Meriç Bey?"  aman Allah'ım neden ben bu adamı gördüğümde elim, ayağım birbirine dolanıyor yada titriyor?

"Ben... Ben, neyse! Önemli bir şey var mı?"  diye sorduğunda aklıma Maya'nın teklifi geldi.

"Aslında var efendim, ben bugün izin alabilir miyim?"  bana bir süre baktıktan sonra kafasıyla onaylayıp odadan çıktı.  O odadan çıkınca bende yere düşürdüğüm telefonu elime alıp kontrol ettikten sonra Maya 'yı aradım.

" Beni iki saat sonra almaya gelebilirsin bebek." dedikten sonra cevap vermesini beklemeden telefonu yüzüne kapattım.  Duş alıp göğslerimin belirginliğini ortadan kaldırmasa da, görüntüsünün azalmasını sağlamak için  sargı bezi ile sardıktan sonra üst kısmı bol kıyafetlerimi giyindim.  Kahvaltı için salona indiğim zaman herkesin masada oturup kahvaltı yaptığını gördüm.  Masaya oturmadan önce Duru'nun yanağına öpücük bırakıp yerime oturduğumda yemeğimi yemeye başladım. Meriç Bey yemeğini bittirdikten sonra kahvesini yudumlayıp  arkasına yaslanarak beni toprak rengi gözlerinin hapsine mahkum tuttu. 

"Nereye gideceksin Akın?"  diye sorduğunda bu sefer ben onu mavilerin hapsine mahkum bırakarak cevap verdim.

"Bir arkadaşımla buluşacağım. "  dedikten sonra gözlerimi ondan  çekerek kahvaltıma geri döndüm. 

"Peki nasıl bir arkadaş ya da şöyle sorayım kız mı, erkek mi bu arkadaşın Akın aşkım ?"  diye bir soru yönelten Duru'ya bakıp"yakın bir arkadaşım sadece" diye cevapladıktan sonra Meriç Beye baktım.  Meriç Bey sanki bir anda sinirlenmişti sanki ya da belki şu an ben paranoya yapıyordum. "Buluşacağın kişi  kız mı erkek mi Akın?" diye bu sefer Meriç  Bey sordu. 

"Kız!" diye geçiştirme bir cevap verdim. Masanın üstüne koyduğum  telefonum  çaldığında ekranına baktım. Gelen arama "ARI MAYA" dandı. Dışarıda olduğunu anladığımda telefonu kapatıp  Meriç Bey'den izin aldım "Meriç Bey ben çıkıyorum." diyerek masadan kalkmadan önce Duru' nun  yanağına bir öpücük bıraktım. "Afiyet olsun cimcime." dediğimde " çabuk gel!" diye mızmızlandı. "Emredersiniz!" dedikten sonra montumu alıp dışarıya çıktım. dışarıya adım atmamla Maya'nın üstüme atlaması bir oldu.  Anlık şaşkınlıkla geri adım atmaya çalıştım, zaten sadece çalışma olarak kaldı. Ayrıldığımızda bu sefer ben Maya'nın yanaklarından öperek ona sarıldım.

"Seni çok özledim bebeğim!"  dediğimde bana bakıp omuz silkti.

"Sadece sen değilsin ben de özledim , benim biliyorsun ki bir sürü hayran kitlem var. Yani bana bilmediğim bir şey söyle yakışıklı!" diyerek yanağımdan makas alarak  yalancı hayran kitlesinden bahsetti. 

"Yine mütevaziliğiniz üstünüzde Maya Hanım!" diye dalga geçtiğimde arabada çoktan yerimize kurulduk. Yol almaya başladığımızda Maya'ya aklımdan hiç çıkmayan sorularımı sormaya başladım. 

BAKICIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin