You can do anything you set your mind to, man
*Louis szemszöge*
Reggel, amint felébredtem Hazzus kócos buksiját pillantottam meg mellkasomon. Kezeivel átkarolt és édesen szuszogott.
A tegnap este csodálatos volt, nagyon boldog vagyok, hogy végre megtörtént, ezáltal kapcsolatunk még erősebb lett. Megpróbáltam a leggyengédebben bánni szerelmemmel, ezért is volt, hogy annyira megijedtem, mikor megláttam a könnyeket íriszeiben és meghallottam sikítását, de legvégül a kezdeti fájdalmat, bénaságot legyőzte a boldogság és az élvezet.Mivel még Harry aludt nem akartam felébreszteni, ezért a legóvatosabban helyeztem fejét egy párnára és keltem föl az ágyról. Végtagjaim elgémberedtek, nagyon jól esett megnyújtóztatni őket.
A fürdő felé vettem az irányt, de rájöttem nincs másik ruhám a tegnapi piszkosat pedig nem akarom felvenni. Odasétáltam Hazz szekrényéhez és kivettem egy melegítőt plusz egy pólót, ami már első látásra olyan nagynak tűnt, hogy szerintem vagy háromszor elférnék benne, de mivel nem terveztem menni sehová szombat lévén, így nem igazán érdekelt.Gyosran lezuhanyoztam, majd magamra kaptam a nagy ruhákat. Spekulációm helyesnek bizonyult, ugyanis a póló úgy nézett ki rajtam, mint egy hálóing. A fürdőből kilépve Harry álmos tekintetével találtam szembe magam. Megdörzsölte fátyolos szemeit, gondolom hogy jobban lásson, majd ásított egyet, édesebb volt mint egy kiscica.
- Nagyon jól állnak a ruháim. - imádom mély hangját, ami reggelente még rekedtesebb, mint általában szokott lenni. Szívesen hallgatnám éleltem végéig e muzsikát, és remélem fogom is. Minden pillanatot megbecsülök, amit vele tölthetek, nélküle elveszettnek érzem magam ebben a hatalmas világban.- Nem haragszol, hogy kölcsönvettem? - feltápászkodott az ágyról, közelebb jött és egy csókot nyomott ajkaimra.
- Ami ez enyém az a tiéd is kincsem, és kifejezetten örülök neki, hogy önálósítottad magad. - vett ki ő is ruhákat a szekrényből, a pólója elbűvölően aranyos volt. Egy kis maci volt a közepén kezében piros szívvel az anyag maga pedig babarózsaszín, éppúgy mint szobájának színe, amit egyre inkább kezdtem megszeretni.
- Nagyon szexi vagy benne. - kacsintott egyet, teljesen elpirultam és a földet kezdtem mustrálni - Ha végeztem a fürdéssel lemegyünk és reggelizünk valami finomat, oké? - bólintottam egyet válaszadás ként.Miután Harry végzett lementünk a konyhába annak érdekében, hogy készítünk valami reggelit kettőnknek, de a mindig éhes Niallre nem számítottunk, aki egyből ott termett mellettünk és érdeklődni kezdett hogylétünk felől, persze igazából csak azt akarta kideríteni, mit eszünk.
- Ahaa... szóval jól vagytok, ennek örülök, és mi szél hozott erre benneteket?
- Niall ez a konyha. Tudod, ahol az emberek általában valami ételt szoktak készíteni. - beszéltem hozzá úgy, mint egy öt éves kisgyerekhez, miközben elővettem a hűtőből a tejet. Már csak a gabonapehely kellett volna, de kis termetem miatt nem értem fel azt a polcot, amelyiken elhelyezkedett. Segítségkérően pillantottam az éppen narancslevet szürcsölgető szerelmemre.
- Mit szeretnél Lou? Nem éred föl a polcot? Hozzak létrát vagy valami hasonlót? - tette le a poharat a pultra és tovább nézte szenvedésem, arcán hatalmas vigyorral.
- Szemvtelenkedsz még vagy esetleg segítesz is? - kereszteztem kezeim mellkasom előtt és mérgesen ránéztem a kacagó göndörre. Mellém lépett és egy laza karnyújtással levette a gabonapelyhet, majd kezembe adta azt. Elővettem két tálat, amikor meghallottam egy köhögést az egyik szék felől. Egyből leesett, hogy kell még egy edény, mert Niall is a konyhában tartózkodik.
- Tényleg szöszi, hol hagytad a másik feled? - utaltam Zayn hiányára, ugyanis mióta összejöttek le sem lehet kaparni őket a másikról, mondjuk mi sem vagyunk jobbak Hazzyvel.
- Még alszik. Este sokáig nézett valami hülye sorozatot, ami engem rohadtul nem érdekelt szóval elkezdtem olvasni, de rájöttem, hogy utálok olvasni, így elővettem a telefonom, majd gondolom elaludtam valahogy. - kiöntöttem a tejet a tálakba, aztán kicsomagoltam a pelyhet és elosztottam igazságosan.
YOU ARE READING
JUST A LITTLE BIT OF YOUR HEART // louis y harry - befejezett
FanfictionAz élet egy hullámvasút. Vannak mélypontok, melyek után általában boldogabb és szebb időszakok következnek. Louis Tomlinson fiatal kora ellenére már sokszor nézett farkasszemet a padlóval, de ez alkalommal úgy tűnt nem lesz képes saját magát felcibá...