Episode 5

6K 286 150
                                    

Terus Kim Hyun Po pergi ke pangsapuri yang terletak di Hannam Dong . Dia bersama konconya lantas memasuki pangsapuri tersebut . Orang ramai yang melihat mereka terus memasuki rumah masing-masing kerana takut .

Kim Hyun Po mengetuk pintu rumah Kwon Jae Min dengan kuat supaya dia boleh keluar dari sarangnya .

" woi setan ! Kau bukak pintu ni ! " kata Kim Hyun Po sambil mengetuk kuat pintu kayu tersebut .

Seorang lelaki yang dikenali Kim Hyun Po keluar dari rumah tersebut dengan keadaan muka yang 'high' .

Terus ketua kongsi gelap itu menekup mulut Kwon Jae Min dan mengunci nya di dinding. Kim Hyun Po mengeluarkan pistol nya lalu acukan di dagu penagih dadah tersebut .

" wah , lama tak jumpa . Dulu sampai sekarang , tak berubah kan kau . Muka kau dilamun dalam dunia yang kau cipta . " kata Kim Hyun Po .

" kau nak apa ? Cukuplah kau buru aku dari dulu lagi ! Pergi mampus sana ! " kata Kwon Jae Min .

" senang . Tiga perkataan je . Mana duit aku ? " tanya Kim Hyun Po ringkas .

" aku dah bagi pelacur tu dekat kau cukuplah ! Kenapa kau nak duit lagi ? Aku dah bayar beberapa tahun lepas ! " kata Kwon Jae Min

" setakat kau bagi isteri kau dekat aku , tak cukup bayarnya . Kau masih hutang aku lagi ! Bunga pun kau tak bayar ! Cepatlah , bila nak bayar ni ? " kata Kim Hyun Po sambil menggerakkan perlahan pistol di kepala Kwon Jae Min .

" aku janji , minggu depan aku- aku habis bayar semua ! Semua sekali ! Aku janji " kata Kwon Jae Min .

" kalau kau mungkir ? Kau nak buat apa ? " kata Kim Hyun Po .

" aku janji minggu depan aku bayar ! Kalau tak , kau keratlah tangan aku ni atau bunuh je aku ! Aku yakin aku boleh bayar kau ! " kata Kwon Jae Min

" kenapa yakin sangat ? Macam nilah , cara kau cakap serba sikit yakinkan aku . Aku tak mintak banyak pun , deposit dulu eh " kata Kim Hyun Po .

" ta-tapi aku takde duit sekara-"

Kata Kwon Jae Min terputus kerana konco Kim Hyun Po memegang kaki dan kedua belah tangannya dengan kuat .

" aku nak deposit dulu , ni kira beberapa tahun lepas kau tak bayar aku " kata Kim Hyun Po sambil memotong ibu jari kaki Kwon Jae Min .

" bagi anjing makan , lepaskan dia . Aku datang sini minggu depan . Kalau kau tak bayar , aku suruh anjing aku makan kau hidup-hidup " kata Kim Hyun Po .

Mereka tinggalkan Kwon Jae Min berlumuran darah di kakinya .

---

Hae Yoon tersedar dari pengsan selama 5 jam . Ternyata ubat yang Jungkook masukkan sangat kuat .

" kenapa kepala aku sakit pulak ni ? " kata Hae Yoon .

Pintu bilik Hae Yoon dibuka rapi oleh neneknya sambil membawa sedulang makanan .

" Hae Yoon dah sedar ? Mana Hae Yoon pergi semalam ? Risau nenek . Tadi ada orang hantar Hae Yoon dekat depan rumah . Siapa dia tu ? Ramai pulak tu . Semua pakai baju hitam . " kata neneknya .

" mana diorang ? Dia takde buat apa-apa dekat nenek kan ? Nenek ok kan ? " kata Hae Yoon

" nenek ok . Kamu ni yang tak ok , nampak macam ada hantu je . Ada masalah ke ? " tanya nenek .

Hae Yoon menggeleng kepalanya dengan laju . Dia taknak neneknya pula jadi mangsa Kim Hyun Po lepas ni .

Petang tu ,

BTD ( Breath To Death )Where stories live. Discover now