Permandangan matahari terbit dari tingkap bilik Jungkook membuatkan Hae Yoon terbangun dari mimpinya serta merta .
Hae Yoon berniat untuk bangun dari katilnya tapi terhenti . Dia mula terpinga-pinga mencari jawapan tentang apa yang berlaku .
" kejap , aku kat mane ni ? " bisik Hae Yoon .
Ouh , Hae Yoon baru tersedar dia berada hangat dalam dakapan Jungkook dari semalam .
What ?!
Jungkook membetulkan badannya untuk berikan dia keselesaaan .
" good morning honey , kenapa pandang saya macam tu ? " kata Jungkook selepas melihat Hae Yoon yang terdiam kaku melihat dirinya .
" a-apa kita buat semalam haa ?! Kau bua- deng- " kata Hae Yoon gagap selepas tak percaya apa yang dia lakukan dengan Jungkook semalam .
" kau tak mabuk atau gila pun semalam , dah kau nak , aku bagilah . Kau yang tarik aku masuk bilik , kau yang mulakan dulu " kata Jungkook cuba untuk perdayakan Hae Yoon .
" kau yang mula dulu kan ! Aku ingat semalam kau yang buat dulu dekat aku " kata Hae Yoon .
" ala benda dah jadi , takleh nak cakap apelah . Kau bagi aku puas semalam , baru aku tahu yang kau masih suci lagi kan . Macam mana perempuan cantik macam kau boleh jaga ah ? " kata Jungkook sambil senyum melihat muka Hae Yoon yang merah .
" eeeish ape ni , takyahlah cakap macam tu , geli lah ! " kata Hae Yoon sambil meraung bila pikir balik apa yang dia dah buat .
" tadi nenek kau telefon , lepastu aku cakap yang- " kata Jungkook terpotong selepas Hae Yoon menyampuk .
" kau cakap apa ?! Jangan kau cakap benda bukan-bukan ! Tolonglah " kata Hae Yoon .
" sori , aku dah tercakap yang kau tidur rumah aku , lepastu aku cakap perkhidmatan kau bagus " kata Jungkook .
Hae Yoon palingkan wajah dari Jungkook . Dia taknak tengok wajah orang yang curi innoncent nya . Pft !
" weh , pergilah mandi . Lepastu aku hantar kau balik , ke kau nak duduk dekat sini lama ? Oww kau pun suka perkhidmatan aku eh ." kata Jungkook .