Episode 15

3K 200 16
                                    

Selepas Jungkook selesaikan dan telah mendapatkan apa yang dia ' nak ' , dia mula keluar dari bilik tersebut dan diiring oleh warden penjara .  Hae Yoon mula beredar dari kawasan tersebut dan terus pulang ke rumah .

Setibanya Jungkook di dalam sel penjaranya ,
Il Sang Woo pula muncul untuk berbicara dengannya .

" bukan main kau tadi , tak dekat luar , sini pun jadi " kata Il Sang Woo .

" sukahati aku , she's mine . Lain kali simpanlah satu pelacur dekat rumah , senang kerja kau " kata Jungkook sambil sandarkan kepalanya ke dinding .

" lagi 3 hari , lepastu on " kata Il Sang Woo lalu keluar dari sel tersebut .

--
Park Tae Hwan bersama dengan pembantunya sedang sibuk menjalankan kegiatan haram di rumah agam mereka .

" senang kerja aku takde mamat tu , semua benda jadi smooth je . " kata Park Tae Hwan yang sedang berkhayal dengan pil haram yang mereka usahakan .

" lagi satu tuan , lagi 3 hari si Jungkook tu akan pergi mahkamah untuk tentukan hukuman dia sama ada ke tali gantung atau kerat sampai mampus hahahahah " kata Oh Tae Min .

Tiba-tiba Park Tae Hwan muncul satu idea bernas baginya untuk runtuhkan Jungkook dengan sekelip mata .

" aku nak pergi jumpa dia kejaplah , teringin nak lepas gian tengok muka kesian dia dalam penjara . Pergi amik kereta sekarang ! " kata Park Tae Hwan .

---
Park Tae Hwan telah tiba di penjara tersebut dan lantas ingin berjumpa Jungkook .

Seorang warden membawa mereka untuk berjumpa dengan Jungkook yang sedang duduk berseorangan di kawasan padang .

" Banduan 345 , saya bagi awak 10 minit untuk berbual dengan pelawat awak "

Kata warden tersebut dan memberikan ruang untuk mereka bercakap .

" hey Jungkook , aloo kenapa muka sedih sangat ni ? Teringin nak keluar ke ? Janganlah sedih , lagi 3 hari je kan untuk tentukan hukuman kau lepastu kau boleh keluar , itu pun kalau boleh ahahah " kata Park Tae Hwan .

" kau nak ape ? " kata Jungkook dengan nada tegas .

" uih garangnya , macam nilah , aku pun taknak cakap banyak kan . Bagi rumah kau dekat aku " kata Park Tae Hwan sambil melihat muka Jungkook tanpa rasa segan silu .

" kau gila ? Kenapa kau nak amik rumah aku ? " kata Jungkook dengan muka nya yang mula berubah .

" jangan banyak tanya boleh ? Kau bagi je rumah kau dekat aku kalau tak , aku sentuh Hae Yoon " kata Park Tae Hwan membuatkan Jungkook mula tak duduk diam .

" uuu si hero nak marah lah , kalau kau taknak bagi rumah tu pun takpe , bolehlah aku rasa sikit si Hae Yoon tu - " kata kata Park Tae Hwan terputus kerana Jungkook menarik kasar kolarnya dan menolaknya jatuh ke tanah .

" jangan sentuh perempuan aku ! " kata Jungkook .

Jungkook terus dipegang kuat oleh beberapa anak ikan Park Tae Hwan sehingga dia tidak boleh melawannya . Tangan kiri dan kanannya dipegang kuat oleh mereka .

" macam ni lah , aku cuma perlukan cop jari kau je untuk dapatkan rumah kau yang besar tu lepastu done , rumah aku dapat , kau pun dapat selamatkan pelacur kau " kata Park Tae Hwan .

Lelaki itu cuba mengambil tangan Jungkook dan memaksa dia untuk meletakkan jarinya ke atas dakwat pengecop berwarna merah .

Dengan sekelip mata , rumah Jungkook hilang dan musnah dengan hanya satu cop jarinya .

" haaaaa , kan senang . Kau ni , benda senang jangan susah susahkan . Silalah bergembira yee untuk baki lagi 3 hari " kata Park Tae Hwan lalu mula beredar dari kawasan tersebut .

BTD ( Breath To Death )Where stories live. Discover now