Nampaknya harinilah segala dendam akan terbalas demi hak kemanusiaan yang telah ditindas . Nasib manusia yang tidak bersalah kini berada di tangan Jungkook bersama konconya untuk membebaskan mereka dari Park Tae Hwan .
Lee Su Won dan juga Choi Chae Min ditugaskan untuk mengambil alih di kawasan perlabuhan dan menumpaskan Oh Tae Min serta ahlinya .
Setibanya barang mereka sampai di pelabuhan tersebut , Lee Su Won bersama konco yang lain bersembunyi dahulu sebelum mengambil hak mereka semula .
" ni stok sama ke dengan yang lama punya ? Aku nak macam haritu " kata Oh Tae Min sambil memegang sebungkus barang yang telah dibungkus rapi .
" jangan risau , barang ni sama macam haritu . Cuma kau high sikit je "
Oh Tae Min mengarahkan konconya untuk membawa semua barang tersebut masuk ke dalam kereta .
" kau pikir semua barang ni percuma ke ? Duit aku mana ? Jangan ingat senang nak berurusan dengan aku "
" aku bukan lembab , kau fikir aku miskin sangat sampai takde duit nak bayar benda murah kau ni ? Setakat barang macam ni , orang macam kau pun aku boleh tanggung sampai mati sebab terlalu murah " kata Oh Tae Min .
" kau ni memang takde otak kan , aku pun kau tak kenal ? " kata salah seorang polis yang menyamar menjadi pembekal barang mereka .
Kini , pistol telah diacu tepat di hadapan Oh Tae Min .
" serah diri atau kau nak mati "
Tiba-tiba , bunyi tapak kaki manusia yang sedang berlari dengan laju kedengaran . Dengan pistol , kapak yang dibawa oleh konco Jungkook , mereka berlari menghampiri mereka .
" bos ! Konco Jungkook sampai ! Mesti dia nak rampas semua barang tu ! "
Kata dari konco Oh Tae Min membuatkan mereka mula takut dengan situasi tersebut .
Lee Su Won mengarahkan semua anjingnya untuk menyerang konco Oh Tae Min sambil mengarahkan polis tersebut untuk mengambil barang tersebut .
Kini , pertempuran antara harimau dan singa telah pun bermula .
Satu persatu konco mereka ditetak dan dibunuh tanpa rasa belas kasihan . Choi Chae Min mula menerpa ke arah Oh Tae Min yang sedang memegang pistol .
" baik kau undur sebelum aku tembak kau ! Pergi dari sini ! " kata Oh Tae Min .
" kalau kau tengok diri kau sekarang , dah macam pondan atau sundal kau tahu tak ! Mana pergi berani kau ? Telur simpan dalam ! " kata Choi Chae Min .
" aku tak cari pasal dengan kau ! Ketua kau yang aku dendam dengan dia ! Kalau kau nak nyawa kau masih ada , baik blah dari sini ! " kata Oh Tae Min .
" kau lupa yang kau bunuh isteri anak aku ? Sekarang biar aku buat benda yang sama dekat kau " kata Choi Chae Min .
" tch , isteri kau ? Lupa aku nak cakap , aku dah rasa dulu sundal kau tu " kata Oh Tae Min .
Choi Chae Min seakan tidak percaya apa yang dia dengar . Tanpa lengah masa , dia mengambil pistol di belakang badannya dengan cepat dan menembak tepat ke arah badan Oh Tae Min berulang kali sehingga lelaki itu jatuh ke lantai .
" weh , orang dia ramai . Nak buat macam mana ni ? " kata Lee Su Won dengan mengah .
Choi Chae Min masih melihat Oh Tae Min yang sudah nyawa ikan . Lantas dia rampas parang yang dipegang oleh Lee Su Won .
Tanpa rasa kemanusiaan , Choi Chae Min memenggal kepala Oh Tae Min yang masih lagi hidup . Darah terpercik di bajunya serta muka .
Sambil memegang kepala tersebut , Choi Chae Min menjerit kearah konco Oh Tae Min .