Lee Su Won terus pergi ke tempat yang dia tujui semalam untuk menuntut belanya .
" anjing baru sudah mari " kata Choi Chae Min sambil mengelap pistolnya .
" mana dia ? Apa yang aku kena buat untuk balas dendam aku ? " kata Lee Su Won .
" sabarlah , kejap lagi dia dah nak sampai . Yang kau beria sangat ni kenapa ? Kena buang kerja je pun " kata Choi Chae Min .
" kau tak rasa apa yang aku rasa . Kerja sebagai polis tu adalah segala-galanya bagi aku ! " kata Lee Su Won .
" habistu , kau fikir aku tak rasa kehilangan jugak ? Keluarga aku yang kau ' bunuh ' tu pun segala-galanya bagi aku tapi aku tak melalak macam kau " kata Choi Chae Min .
Choi Chae Min mula bangun dari duduknya lalu menerpa ke arah Lee Su Won . Dia dengan perlahan meletakkan pistolnya tepat di bawah dagu Lee Su Won .
" kau fikir kau je yang ada masalah ? Sikap pentingkan diri dan ego kau sendiri yang jatuhkan kau sendiri , bukan orang lain . Kau gagal sebab diri kau " kata Lee Su Won .
Seorang lelaki datang ke arah mereka dengan membawa beg jinjit .
" dah , jangan gaduh macam budak . Benda lepas jangan kenang , tapi untuk benda baru yang kita akan buat ni , aku nak satu dunia tahu " kata ??
" kita kena buat apa ? Tuntut bela untuk aku ke ? " kata Lee Su Won .
" Dengar , bukan setakat kau , semua orang akan dapat kelebihannya nanti . " kata ??
Lee Su Won masih terpinga-pinga dengan apa yang dikatakan oleh lelaki tersebut .
" kau cakap apa sebenarnya ? Apa yang kitorang kena buat ? " kata Lee Su Won .
" bukan kitorang tapi aku nak kau sorang je . Patutlah orang gelar kau polis lembab ! Benda ni pun nak buat ramai-ramai . Macam ni , aku nak kau pergi ambik maklumat tentang Park Tae Hwan dekat balai polis Busan tu . Sebab kau yang handle kes dia dulu dan mesti tahu banyak benda . Aku yakin kau masih simpan semua file tu " kata ??
" tapi macam mana aku nak amik ? Aku kan dah kena buang kerja " kata Lee Su Won .
" kesah apa aku dan tu bukan alasan ! Aku nak kau pergi dapatkan benda tu secepat yang mungkin sebelum jatuh dekat tangan orang lain ." kata ??
Lantas Lee Su Won meninggalkan mereka dan terus ingin melakukan kerjanya .
" kau game dia ke ? " kata Choi Chae Min .
" aku nak tengok dia buat kerja . Kalau kerja senang macam tu pun dia tak boleh nak handle , bunuh jelah " kata ??
---
Hae Yoon masih baring di atas katilnya selepas penat mengeluarkan sesuatu yang dia sendiri tak tahu ." Hae Yoon ? Ok tak ? Sakit lagi ke ? " kata Puan Lee .
Hae Yoon cuba bangun dari baringnya dan menyandarkan belakangnya .
" eomma , Hae Yoon tahu benda ni salah , maafkan Hae Yoon . Rasa serba salah tak hilang lagi ni , mesti eomma malu kan " kata Hae Yoon .
" dah dah , jangan kata macam tu , benda dah jadi kan lagipun eomma tahu apa yang Hae Yoon buat semua ni , memang bukan niat Hae Yoon . " kata Puan Lee .
" eomma , Hae Yoon nak pergi jumpa Jungkook kejap ye , lepastu balik sini . Kalau Hae Yoon balik malam tu , maybe tidur rumah dia je " kata Hae Yoon .
---
Jungkook yang baru lepas menyalin pakaiannya terus pergi berjumpa Hae Yoon di tempat yang sama di mana mereka pernah bertemu dahulu ." kenapa datang ni ? Rindu ehh . Uuu makwe rindu boypren dia ah " kata Jungkook .
" mana ada pakwe , orang lain lah . Sejak bila jadi pakwe saya ? " kata Hae Yoon .