Walapun telah beberapa kali dipujuk oleh Hae Yoon , kepala batu Jungkook masih tidak mahu mendengar segala nasihat kekasihnya .
" Aku kena jugak buat sesuatu , nak tunggu sampai minggu depan memang taklah ! " kata Jungkook .
Dengan berpakaian serba hitam lengkap dengan perisai kalis peluru , Jungkook keluar secara senyap untuk pergi menyelamatkan ibunya .
---
Jungkook tiba di rumah agamnya yang dahulu , masih tidak berubah seperti sedia kala . Dia menggunakan jalan belakang untuk tidak dikesan dengan mudah oleh musuhnya .Jungkook terus memulakan langkahnya dengan senyap supaya tidak dikesan oleh beberapa anjing Park Tae Hwan .
Dia mula membuka pintu stor di belakang rumahnya yang menghubungkan dengan ruang tamu . Semasa Jungkook buka , terdapat 2 orang lelaki sedang berbual .
" kau fikir si Park Tae Hwan tu nak rogol ke perempuan tua tu ? "
" tch , kau rasa ? Perempuan tu tak nampak macam warga emas kau tahu tak , kalau aku , aku curi perempuan tu senyap-senyap lepastu r*gol dia hahahaha ! "
Kata-kata yang keluar dari lelaki tersebut menaikkan kemarahan Jungkook . Dengan mengeluarkan pisau dari poketnya , Jungkook terus masuk ke dalam bilik tersebut dan mula mengelar leher salah seorang lelaki itu tanpa rasa belas kasihan .
" woi , kau buat apa ?!- "
Saat lelaki tersebut mahu mengeluarkan pistol , Jungkook lebih cepat dan merampas pistol tersebut dari lelaki itu .
" mana perempuan yang kau kata nak rogol tu ? " kata Jungkook .
" Kau fikir aku nak bagitahu kau ?! "
Jungkook mula menghalakan pistol tersebut ke arah bahagian sensitif lelaki tersebut .
" bagitahu aku dekat mana dia ?! Bagitahu sekarang kalau kau taknak benda tu aku bagi makan anjing ! " kata Jungkook .
" di-dia dekat bilik mesyuarat dengan bos aku ! Tu je yang aku tahu ! "
" lembab ! " kata Jungkook lalu menembak tepat ke arah bahagian sensitif lelaki tersebut dan tinggalkan tempat itu .
---
Kim Hyun Po yang keluar dari biliknya mula menyapa Hae Yoon ." Hae Yoon , Jungkook mana ? Aku cari dia semua tempat takde . Dia ada bagitahu kau nak pergi mana ? " kata Kim Hyun Po .
" takde pulak , dia cuma kata nak keluar sekejap je . Kejap , Hae Yoon cuba call dia " kata Hae Yoon .
Hae Yoon mula mendail nombor telefon Jungkook dan menunggu untuk panggilannya dijawab tetapi kedengaran telefon berdering di dalam bilik mereka .
" Hae Yoon ? Jungkook tak bawak telefon dia ? " kata Park Tae Hwan dengan tanda tanya .
" selalu dia bawak kalau ada hal tapi tak tahulah , kenapa ni ? " kata Hae Yoon .
" kau tak rasa jantan kau tu bodoh ? Kau rasa dia pergi mana sekarang ni ? " kata Kim Hyun Po .
" dia- jangan kata dia pergi - " kata Hae Yoon .
Kim Hyun Po mula melepaskan keluhan yang dalam .
" tak guna otaklah budak ni ! " kata Kim Hyun Po .
---
Satu persatu konco Park Tae Hwan telah dibunuh secara senyap oleh Jungkook . Sekarang , target dia adalah Park Tae Hwan .Jungkook terus melangkah ke arah bilik mesyuarat dengan memegang rapat pistolnya . Tanpa lengah masa lagi , Jungkook membuka kasar pintu tersebut dan menampakkan Park Tae Hwan .