Jaehyun ve Mark yakın arkadaş olmuşlardı. Yani, en azından Mark'a göre. Ve şimdi Mark ile Jaehyun kütüphanede ders çalışıyorlardı. Aynı bölümü okuduklarından Jaehyun Mark'a anlamadığı yeri anlatıyordu. Tam anlatırken Doyoung'dan mesaj geldi. Jaehyun müsaade isteyerek Doyoung'a cevap verdi.
Tavşanım😽:
JAE!
KAFANI KOPARAYIM SENİN JAE!
BU ODANIN HÂLİ NE JAE
SEN BENİ ÇILDIRTMWK MI İSTİYORSUN JAE???Bestie💞✌:
Ya canım benim minnoş tavşanım.
Aşkım tatlım balım canım
Ne yapmışım ki hehe^^
Sadece kıyafetlerimi denemiştim
Sırf sana güzel ve özel görünmek için aşkım :3Tavşanım😽:
Beni bunlarla kandıramazsın.
Bunu biliyorsun.
Tamam seni seviyorum falan ama bu odada 3. Dünya Savaşı çıkmış gibi.
Bu kadar dağıtmak zorunda mıydın?!?!?
Bunları toplarken ellerim ne kadar yorulacak haberin var mı?
Benim mükemmel,
Ve yine mükemmel,
Olağanüstü güzellikte,
Efsane ellerim ne kadar yorulacak!Bestie💞✌:
Ama ben senin ellerine kıyamam kii
Ben gelince toplarım
Hem öperim ellerini geçer ;)Tavşanım😽:
Fuck u Jae.
Okey?Bestie💞✌:
İngilizcen de mükemmel
Aynı senTavşanım😽:
Bana yalakalık yapmaya çalışma
Yemiyorum.
Ve odanı da toplamıyorum.
Gelince kendin topla.Bestie💞✌:
Tamam be -_-
Toplamazsan toplama
Gelince ben toplarım kendi odamıJaehyun gülümseyerek telefonunu kilitledi ve masanın kenarına koydu. Başını çevirdiğinde kendisine meraklı gözlerle bakan bir adet Mark ile karşılaştı.
"Bir şey mi soracaktın Mark?"
Mark utançla gözlerini çekti.
"Şey eee... Doyoung sevgilin mi? Yani aşkım falan diyince..."
"Sen benim mesajlarıma mı baktın?"
"Yok niye bakayım mesajlarına ee şey göz misafiri oldum sadece yoksa kasıtlı olarak neden mesajına bakayım ki? Dimi yani niye öyle bir şey yapayım?"
"Tamam tamam bakmadığına inandım. Ve hayır sevgilim değil. Kankam benim o."
"Anladım. Ev arkadaşın sanırım?"
"Evet bahsetmiştim, ev arkadaşım. Pasta almıştım ya hani."
"Aa doğru, unutmuşum ya. Özür dilerim."
"Sorun değill, senin sevgilinle aran nasıl?"
"Pek iyi sayılmaz... Sürekli kavga edip duruyoruz."
"Nedeni çok özel değilse anlatabilirsin istiyorsan?"
Mark derin bir nefes verdi.
"Aslında tam bir nedeni yok denilebilir. Sadece çok fazla kıskançlık yapıyor. Bütün görüştüğüm kişileri kıskanıyor."
"Anladım... Kıskançlık güzel şey aslında. Ben eski sevgilimi kıskandırırken daha doğrusu ben öyle yapıyorum sanarken çok eğleniyordum. Ancak o gerçekten beni kıskanmıyormuş..."
Mark eliyle Jaehyun'un sırtını sıvazladı.
"Üzülme, daha iyileri çıkar karşına. Ben eminim."
Jaehyun içinden ,o sensin salak, demek istiyordu ancak diyemezdi.
"Neyse bu kadar gevezelik yeter. Hadi çalışmaya geçelim. Ve sevgilinle aran düzelecektir."
Jaehyun dersi anlatmaya devam ederken Mark onu sadece izliyordu. Bütün yüzünü en ince detayına kadar inceledi. Jaehyun'un ona karşı olan hislerinden bi'haberdi ancak Mark'ın ona karşı hisleri var mıydı? Ya sevgilisi ne olacaktı? Bir yanda Jaehyun, bir yanda 1 yıllık sevgilisi vardı. Sevgilisini seviyordu ancak son zamanlarda Jae yüzünden olan kavgalarından nefret ediyordu. Bir seçim yapmaları gerekiyordu. İkisinin de.
Jae çoktan seçimini yapmadı mı sizce de? Peki ya Mark ne yapacak? Seçimi hangi yönde olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friendzone//jaemark
FanfictionSevgilisinden ayrılan bir adet Jaehyun ve sevgilisine çok âşık bir adet Mark. Bu ikili çok yakın arkadaş olursa ancak bir taraf diğerini arkadaşı olarak görmezse ne olur? Friendzone! Hikâyeme hoş geldiniz! - İlk Türkçe JaeMark fictionıdır. - Tüm hak...