0908

145 10 0
                                    

Jaehyun, Doyoung ve Yuta evlerinde oturuyorlardı. Söylemeyi unuttum, Yuta da Doyoungların evine taşınma kararı almıştı. Çünkü artık Doyoungla ilişkilerini ilerletmişler ve nişanlanmaya karar verme derecesine gelmişlerdi. Doyoung'ın annesi Yuta'yı çok seviyordu ve bu nişan işine hemen olur demişti. Yuta'nın annesi de Doyoung'ın annesiyle eski arkadaş olduğundan o da Doyoung'ı hemen kabullenmişti. Babalarına pek söz kalmadı denilebilirdi. Ve işte tüm bunlar yüzünden çiftimiz aynı evde yaşama kararı almışlardı. İleride yaşayacakları evi bulana kadar şimdilik Doyoung ve Jaehyun'un evinde birlikte yaşayacaklardı.
Jaehyun bundan şikayetçi miydi? Belki, biraz... Sürekli bir çift görüp kendisinin sap olması biraz koyuyordu kendisine. Ancak, bir şey de söyleyemiyordu. Arkadaşlarını kırmak istemediğinden sesini çıkartmıyordu desek daha iyi olur sanırım.
Her neyse, DoYu çifti birbiriyle nişan hakkında tartışırken Jaehyun'da Mark'la mesajlaşıyordu.

Ramen Saçlım 😻 :
Ee nasılsın?

Jaehyunie💖:
Pek iyi sayılmam.
Sen nasılsın?

Ramen Saçlım 😻 :
Ben iyiyim de,
Sen neden kötüsün ki?
Ne oldu benim bebeğime?

Jaehyunie💖:
Hiç...
Sadece kafam karışık biraz.

Ramen Saçlım 😻 :
Ne yüzünden kafan karışık?
İstiyorsan anlatabilirsin bana
Seve seve dinlerim

Jaehyunie💖:
Pek anlatılacak bir konu değil aslında.
Birinden hoşlanıyorum ve o benden hoşlanmıyor...
Ve ben onu ne kadar denesem de unutamıyorum.

Ramen Saçlım 😻 :
Kim o hain?
Döveyim mi onu?
Senin gibi birini nasıl reddeder?

Jaehyunie💖:
Aslında o benim onu sevdiğimi bilmiyor.
Hem neden beni sevsin ki?
Ben olsam onun yerinde ben de beni sevmezdim.
Onun yanında çok sönük kalırım ki ben.

Ramen Saçlım 😻 :
O zaman ona açılsana.
Açılmadan nereden bilebilirsin ki?
Hem sen çok yakışıklısın, iyisin ve daha bir sürü güzel özelliğin var.

Jaehyunie💖:
Hayır, onun beni sevmediğinden eminim.
Neyse boş verelim ya

Ramen Saçlım 😻 :
Hmmm
O zaman bu gece dışarı çıkıyoruz.
Kafanı dağıtacağın bir yere götüreceğim.
Bir ara karşılaştığımız pastane var ya
Orada buluşalım.
Tamam mı?

Jaehyunie💖:
Tamam...
Bekliyor olacağım orada seni.

Ramen Saçlım 😻 :
Görüşürüzzz!

Jaehyun bir yandan mutlu bir yandan endişeli bir şekilde oturduğu yerden kalkıp hızlıca duşa girdi. Duşunu aldıktan sonra üzerine en sevdiği ve üzerinde güzel durduğunu düşündüğü kıyafetlerini giyindi, parfümünü sıkıp gerekli olan eşyalarını ceketinin cebine koyup odasından çıktı. Doyoung ve Yuta'ya gittiğini haber verdikten sonra kapıdan çıktı ve pastaneye doğru yürümeye başladı. Bir yandan da Mark'tan mesaj geliyor mu diye telefonuna bakıyordu. Pastaneye iki adım kala mesaj geldi ve Jaehyun 'Tam zamanında' diyerek gülümsedi.
Pastaneye vardığında arabanın dışında duran bir adet Mark gördü. Yine her zamanki gibi yakışıklı ve tatlı görünüyordu. Bu iki kavram genelde bir arada kullanılmasa da Mark ikisinin birlikte kullanılması için doğmuş gibiydi.
Jaehyun bunları düşünürken onu gören Mark gülümsedi. Jaehyun Mark'ın tam yanında durdu.
"Selam."
"Selam."
"Hadi bin, bugün seni onu unutacağın bir yere götüreceğim."
"Çok iddialısın bakıyorum da, Mark Bey."
"Hm hm, iddialıyım."
"Pekâlâ"
Jaehyun arabanın kapısını açacakken Mark ondan önce davranarak kapıyı açtı.
"Üzgün birine kapıyı açtırmayayım dedim."
Jaehyun cevap vermeden arabaya bindi. Mark da arabaya binince ilerlemeye başladılar.

friendzone//jaemarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin