Ron şişeyi çevirmiş, soru kısmı James'e, cevap kısmı Lily'e gelmişti.
"Aşka inanıyor musun?"
"Kim inanmaz ki?."
Oyun sistematik bir şekilde devam etti falat en büyük tepki verilen soru elbette Harry'nin sorusuydu.
"Burda biriyle sevgili olsaydın kimle olurdun?"
Evet artık emin olmuşlardı. Bu çocuk çapulcu kanı taşıyordu, James'in soyundan gelen biri ancak bu soruyu sorardı.
"Bilemiyorum, diğerlerini uzun zamandır, sizi ise çok kısa bir süredir tanıyorum. Eğer cevaplamak zorundaysam sanırım Joshep'i seçerdim."
James şaşkınlıktan tepki bile verememişti, büyük ihtimalle Lily isimleri karıştırmıştı.
Hermione, çapulcular olduğuna emin olduğu birine soru sormak için Merlin'e yalvarıyordu ve en sonunda olmuştu. Joshep'e soruyordu.
"Dünyada en nefret ettiğin kişi?"
"Severus Snape!"
"Dostum dersine girmeden bu kadar nefret ediyorsan, dersinde öldün demektir."
Sonunda istediğini almıştı Hermione. Saklamaya da niyeti yoktu.
"Çocuklar derse az kaldı gidelim isterseniz. Harry,Ron çantamı almaya gider misiniz lütfen eğer alırsanız biçim değiştirme ödevine yardım ederim."
İkisi, Hermione fikrini değiştirmesinden korkar gibi hızla gtimişlerdi.
Hermione diğerlerine döndü. "Ne zaman diyeceksiniz?"
"Ne?"
"Gerçek adlarınızı ne zaman onlara ne zaman diyeceksiniz, James Potter?"
Onlar kötü bir oyuncu muydu? Asla. Bu kız sadece çok zekiydi.
"Saçmalama!" Diye yüksek sesle kahkaha attı Marlene.
"Marlene lütfen rol yapmaya devam etme. Yıllıklarınıza baktım, kim olduğunuzu biliyorum.
"Özür dilerim." dedi Marlene ve asasını Hermione'ye doğrulttu ve onun hafızasını sildi.
"Marlene?" şaşkınlıkla ona bakıyordu, Remus.
"Buna mecburduk."
"Senden asla beklemezdim Marlene."
"Bir şey yapmadığım yapmayacak olmamam anlamına gelmiyor Sirius alış buna."
Sirius ve Marlene yürürken atışıyoru, her zamanki gibi. Şatoya, karanlık sanatlara karşı savunma dersine girmek için ilerliyorlardı ta ki bir çığlık duyana kadar.
Hermione ve Lily yere düşmüştü. Hermione art arda özür diliyordu. Lily düşmesini umursamayarak ayağa kalktı.
"Önemli değil."
"LİNDA AYAĞINA BASAMIYORSUN!"
"Gözlem yeteneğine hayranım Potter!"
"Dalga geçme bir şey olmuş olabilir"
"Burkuldu sadece! Abartma hastane kanadına kadar yürüyebilirim-"
"Yürüyemezsin. Ayağın daha kötü bir hale gelebilir." Remus sinirle James'e baktı. Bir kurtadam tarafındam yaralanıp hastane kanadına gitmemişti ve şimdi bir ayak burkulması yüzünden olay çıkarıyordu.
"Abartıyorsu-"
James, Lily'i kucağına almıştı.
"İndir beni."
"Hiç sanmıyorum!"
Lily James'e vuruyordu fakat James onu takmadan yürüyordu.
"Onu seviyordum. İyi bir dosttu."
"Kesinlikle. Aziz Potter'ı sevgiyle anıyoruz." dedi Marlene, Sirius'a katılarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular golden trionun zamanında
Fanfic"ne garip bir macera, gel oynayalım zamanla." Çapulcular yanlışlıkla golden trionun zamanına gitse ne olurdu?