2.0

3K 235 163
                                    

"Sen nasıl böyle bir şeyi saklarsın Potter?" Diye sormuştu Sirius ayılır ayılmaz.

"Sirius gerçekten söyleyecektim ama-"

"Vaktin mi olmadı? Son uyarım kaç benden."

"SİRİUS UZAK DUR BENDEN! HAYIR AMA BU YAPTIĞIN HİÇ ADİL DEĞİL!" Sirius animagus formuna geçmiş, Harry'i kovalamaya başlamıştı.

"Hala çocuk gibisin Sirius." Göz devirerek söyleniyordu Lily.

"Kendi geleceğimi gördüm şu an toparlanamıyorum.  Acaba seherbaz olabildim mi? Bunu sormalıyım ona."  Bkz bunun ruh sağlığına ne gibi etkisi olduğunu bilmiyorum, takmayın.

"O dediğin kişi sensin Sirius."

Sirius ve Remus geleceklerini görüyor, tuhaf hissetmelerini anormal sayılmaz diye düşündü James ne de olsa Harry'e her baktığımda kendini görüyor gibiydi ama gözleri hariç, gözlerini kesinlikle Lily'den almıştı.

"Bence karışıklı-"

"Potter'lar" dedi, Sirius gülümseyerek "Tanrı aşkına bunu demeyi bile özlemişim."

"Ben hala Evans'ım."

"Kitaplarda öyle geçmiyor." dedi Sirius göz devirerek.

"Ne yani ismimiz kitaplarda mı geçiyor?" diye sordu şaşkınlıkla James.

"Evet çatalak ünlüsün, yaşadığına göre ismin  için telif hakkı alabilirsin."

"Kesinlikle denemeliyi!m."

"Her neyse ufak bir gezintiye gidiyoruz ve beğeneceğinize eminim." James, Sirius'un gözündeki o ışıltıyı biliyordu kimin yanına gezintiye gidiyorlarsa bu onlar için hiç iyi değildi.

***

"NE DEMEK SENİ ÇOCUKLUĞUN BOYUNCA AŞAĞILADI?! BENİM HAKKIMDA KÖTÜ KONUŞULMASINA NASIL İZİN VERDİ ONU ÖLDÜRECEĞİM!" Lily Harry'nin anlattıklarıyla bağırıyor, hırsından intikam yeminleri ediyordu.

"İlk olarak Lily ve Harry'i götürüyorum sonra seni almaya geliyorum James tamam mı?"

"Sirius çocuk değilim."

"Benden tam olarak 15 yaş küçüksün bu da sana çocuk gibi davranmama olanak sağlıyor."

Sirius Harry ve Lily cisimlenirken James, Sirius'a göz devirmekle yetinmişti.

"Burdan ayrılmayın James'i alıp geliyorum."

Sirius ansızın kaybolmuş bir iki saniye sonra James ile geri dönmüştü.

"Sizi baştan uyarıyorum beni susturmaya çalışırsanız sizi öldürürüm. Anladınız mı?"

"Aslında ben ölü sayılırım." dedi James umursamamazlıkla.

"Hep böyle miydi Sirius?"

"Evet Harry annen her zaman ruh hastası bir deliydi ama biz onu böyle kabullendik."

Gecenin karanlığına üç kahkaha sesi karışmış,  Lily ise sadece dik dik bakmakla yetinmiş ve yürümeye devam etmişti.

"Burası." dedi, Harry çekingelikle.

Lily hışımla evin kapısına doğru yürüdü zile basamaya hazırlanırken onu Sirius durdurdu. "Harry'nin yapması olayı daha dramatize eder Lily beni dinle."

Çapulcular golden trionun zamanındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin