Onlara stres yüzünden uzun gelen ama kısa sayılacak bir süredir yürümelerine rağmen, James'in burda olduğuna dair bir iz yoktu. Lily kesin karar vermişti, onu bulduğu anda kendisini bu kadar strese soktuğu için öldürecekti. İçini ürperten bir çığlık duyduğunda içini çekti, James zarar görürse kesinlikle onun suçu olacaktı ve bunu kaldıracağını düşünmüyordu.
Sirius'un animagus formundan insan formuna döndüğünde dikkati dağılmış ve ona bakmıştı.
"Öyle dolaşmanın bir faydası yok saldıralara karşı açık olmamız daha iyi..." dedi Sirius, Lily'e açıklama yaparcasına.
Marlene bu ihtimalle ürperdi, birisi zarar görebilirdi ve belki de James görmüştü.
"Bence ikiye ayrılalım daha hızlı buluruz." dedi Lily.
"Yasak ormana girmemiz zaten tehlikeli ikiye ayrılırsak kesinlikle öldüğümüzü kanıtlarız."
"James tek başına ve asasız onu bulmamız lazım!"
"James'i bu kadar önemsediğin için zaten bu lanet olası ormandayız Lily."
Lily kafasını yere eğdi, yanaklarının kızardığına emindi. Düşündüğümde evet onun hatası yüzünden burdaydı herkes.
"James'i önemsemiyorsan burda olmazdın, onu önemsiyorsan git ona söyle ve tanrı aşkına kavga etmeyi kesin."
"Haklısın Sirius, onu önemsiyorum." dedi Lily kabullenircesine.
"Tebrikler! Bunu en son anlayan kişi sensin."
"Sevgi dolu tartışmanızı kesmek istemiyorum ama daha büyük problemimiz var."
***
"Dumbledore'un yanına gitmeyeceğim Hermione. Hafızamın silinmesini istemiyorum."
"Düşündüğün kadar korkunç değil ama Tanrı aşkına Harry bir kurt adamın bulunduğu ormana gidemezsi-"
"Şş şurda birisi var. Sessiz olun."
Orta boylu, saçları neredeyse beline gelen kızıl saçlı bir kız kaleden içeri giriyordu-
"Ginny! Burda ne işin var?" diye bağırdı Ron.
"Aramızda bir yaş var Ronald bana abilik taslama." Ellerini göğsünde birleştirdi ve onları süzdü. "Asıl sizin ne işiniz var burda?"
"Dolunayda ve gece geç saatte çıkmamız gereken önemli bir şey içi-"
"İğnelemen bitti mi?"
"Geç kalıyoruz." dedi Harry.
"Nereye gittiğinizi daha ne kadar saklayacaksınız?"
"Ailem burda onları kurtarmaya gidiyoruz. Yeterli oldu mu?"
"N-ne?" şaşkınlıkla Harry'e baktı Ginny. Olayı tam anlamamıştı ama onsuz asla gidemezlerdi.
"Bensiz gidemezsiniz.""Gideceğiz."
"Ronald sırrını ağzımdan kaçırmamam için lütfen sus."
"Haritayı aç Harry. Kaybolmak istediğimizi sanmıyorum." Ron'un bu kadar hızlı teslim olması ikisini de şaşırtmıştı. Kurt adamın feryadını duyduğunda hepsi donmuştu.
"Remus dönüşmüş olmalı. Daha hızlı hareket etmemiz lazım. Sen ve Ginny ikiniz ormana gidin. Biz Dumbledore'a haber verelim."
Harry'nin karşı çıkmasını beklercesine kendini kavgaya hazırladı Hermione.
"Tamam." Harry, Ginny'nin elini tutup koşmaya başladı.
"Korkuyorsan gidebilirsin."
"Kapa çeneni Harry ve haritaya bak."
***
Lily hayret etmişti, Remus'u daha sorumluluk sahibi sanıyordu, ay haritasını çoktan incelemiş olduğunu ve dolunayın olduğu günler için plan yaptığını düşünmüştü. Onların burda olduğunu bilen yoktu, büyük ihtimalle hepsi burada ölecekti ve Remus sabah insan formunda uyandığında..
Remus kurtadam formunda Lily'nin üstüne geliyordu, aralarında mesafe azdı ve yapacağı hiçbir büyü onu engeleyemezdi. Lily'nin vücudu ona itaat etmiyordu, beyni koşmasını söylüyordu ama bacaklaeını hareket ettiremiyordu. Tanrı aşkına Sirius neredeydi?
Sirius, animagus formunda koşarak Remus'u uzaklaştırmaya çalıştırmıştı ama Remus onu kağıt parçası gibi fırlatmıştı. Kurt adam tekrar Lily'e yöneldiğinde bu sefer çatal boynuzlu geyik kurtadamın üstüne atladı. Lily, çatalboynuzlu geyiğin James olduğunu fark ettiğinde biraz daha rahatlamıştı, yaşıyordu James.
Sirius animagus formuyla beni ordan uzaklaştırmaya çalışıyordu.
"Lily?"
"Harry burda ne işin var burası güvenli değil." yalan söylemek artık hiçbir şeyi saklamazdı zaten tılsımı açılmıştı.
"Neden buradasınız?"
"Uzun hikaye."
Sirius'un birkaç kez havlamasıyla kafalarını çevirdiğinde James'in elinde asasıyla sonunda insan formuna döndüğünü gördüler. Sirius köpek formuyla kurtadamın ilgisini çekmiş ve ormanın derinliklerine doğru peşinde onu da sürüklüyordu.
"James!" diye bağırdı Lily mutlulukla.
"Selam. Lütfen artık ormandan çıkabilir miyiz yeterince şey gördüm burda."
"Marlene nerde?"
"Çalılıkların orda birini görmüştük sanırım orda."
James grubu yavaşlatsada çalıklıkların orda gerçekten de Marlene oturuyordu.
"Sonunda geldiniz!" diye bağırdı Marlene.
"Sen nasıl buraya kaçabildin?!"
"Sirius beni buraya zorla getirdi, Merlin aşkına o nerde ve iyi mi?"
"Sonra konuşmalısınız, orman güvenli değil."
Ormandan çıktıklarında biraz daha orda kalmaları gerektiğini düşünmüştü hepsi. Ormanın hemen çıkışında McGonagall, Snape ve Dumbledore onları bekliyordu.
"Alacağımız ceza asla unutulmayacak, bu bakışı ben çok iyi biliyorum." diye yorumladı Harry.
"Haklısın Potter." dedi sert bakışlarıyla McGonagall.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular golden trionun zamanında
Fanfic"ne garip bir macera, gel oynayalım zamanla." Çapulcular yanlışlıkla golden trionun zamanına gitse ne olurdu?