Etrafa bir anda panik havasına hakim olmuştu. Dumbledore James, Lily, Marlene, Sirius ve Remus'la Hogwarts'ın yakınlarına, diğerleriyse kovuğa cisimlenmişlerdi. Dumbledore ve diğerleri Hogwarts'a vardıktan sonra Dumbledore, çapulcuları ihtiyaç odasına tıkmış, Snape dd kısa bir süre içinde Dumbledore'la konuşmak için peşinden gelmişti.
"Ne olduğunu anlat Severus."
"Malfoy, Granger'ın zihnini okumuş, onların geldiğini öğrenmiş ama asıl garip olan Malfoy bunu kimseye dememiş. Karanlık lordun yanına giderken zihnini kapatmamış aptal çocuk."
"Elbette.. Hermione sır tutucu Malfoy ondan zorla da olsa öğrenerek bir şekilde sır tutucu oldu. Voldemort'ta Draco'un zihnini okudu. Sanırım tarih tekerrür ediyor Severus." dedi Dumbledore sakinlikle.
"Onların burda olması güvenli değil. Voldemort durmayacak ikisini bulmaya çalışacak."
"Kısa sürede gidecekler."
Severus iç çekti. İşlerini hemen bitirmeleri gerekiyordu. "Ne kadar kısa sürecek?"
"Benim ölümümden önce."
Elbette Dumbledore ve Snape konuşurken çapulcular da kendi aralarında konuşuyorlardı.
"Sizce ne olacak dersiniz?"
"Voldemort peşimize yine düştüyse gidiş vaktimiz yaklaşıyor James. En azından Harry'nin yaşaması için"
"Tüm büyücülük toplumu için Lily. Voldemort'u iktidardan düşüren o."
"Sirius sen çok mu sessizsin?" diye sordu Remus gözlerini Sirius'a dikmişti onun sessiz olması düşünülemezdi.
"O kadar eğlendiğimiz söylenemez Remus."
"Ne?"
"Bugün Sirius ve Harry konuşurken duydum. 13 yıl Azkaban'da kalmak o kadar da eğlenceli olmaz galiba."
Ortamda garip bir sessizlik hakim olmuştu, Sirius onların üstünde gözlerini gezdirdi.
"13 yıl boyunca orda kalıp aklımı kaçırmamışım. Hem de... James ve Lily'nin ölümünden sorumlu tutulurken."
Sirius, Peter'ın iğrenç biri olduğunu öğrenmişti. Artık her şey onlar için farklı olacaktı. O sırada Harry kovukta tam anlamıyla bir kafayı yemiş bir şekilde bir aşağı bir yukarıya doğru yürüyordu.
"Yürümeyi bırak Harry, sakinleş. Dumbeldore ne yapacağını bilir."
"Ya onlara bir şey olursa Sirius?"
"Sonunda da öyle olmayacak mı zaten? Harry bunu demekten nefret ediyorum ama onlar ölü."
"Saol unutmuşum."
"Sirius?"
"Efendim aylak"
"Kapa çeneni."
***
Lily genç çapulculara bakıyordu, hani herkesin okulda asla ayrılmayacaklarını düşündüğü gruba. Yanılmışlardı. Peter pettigrew yüzünden paramparça olmuşlardı, ve bunlar bunun farkına bile varmamıştı.
"Senin duyduğunu biliyorlar mı Sirius?"
Sirius dalgınlıkla kafasını kaldırdı, "fark etselerdi şu an bu kadar sakin davranmazlardı."
"Dönünce," dedi James, "o aptal farenin icabına bakacağım."
***
Harry yatağına uzanmış tavana bakıyordu. Keşke diye içinden geçirdi yine, keşke hiç gelmeselerdi. Onların varlığına alışmıştı. Hepsini yeni bulmuşken kaybetmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular golden trionun zamanında
Fanfiction"ne garip bir macera, gel oynayalım zamanla." Çapulcular yanlışlıkla golden trionun zamanına gitse ne olurdu?