0.1

10.9K 409 249
                                    

Sirius yüzüne gelen su ile irkildi ve içinden 'yine' diye geçirdi.

"Remus biliyor musun bilmiyorum ama su dökmek yerine daha konforlu uyandırılma şekilleri var."

Sirius tuvalete yöneldiğinde Remus, James'in boş olan yatağı hakkında teoriler geliştiriyordu. ("Belki de acıkmış ve mutfağa gitmiştir..")

***

Güneşin ilk ışıkları etrafı selamlıyorken James tekrar uyumaya çalışıyordu bunun başarısız olacağını fark ettiğinde komodinin üstüne duran gözlüğünü el yordamıyla aradı. Gözlüğünü taktığında onun için artık bir rutine dönüşen şeyi, çapulcu haritasıyla Lily'nin nerde olduğuna baktı. Lily'nin ortak salonda olduğunu göründüğünde sevinçle görünmezlik pelerinini alıp ortak salona doğru tabiri caizse uçarak gitti.

Lily'i gördüğünde yakalanırsa olacak şeyleri düşündü.. atacağı lanetleri, söyleyeceği nefret söylemlerini.. kesinlikle yakalanmamalıydı. James tekrar kafasını kaldırıp Lily'nin yüzüne dikkatle baktığında ilk başta göremediği şeyi gördü. Zambağı ağlıyordu!

Hiç düşünmeden pelerinini çıkardı, James. "Lily şey.. ımm.. her şey yolunda mı?"

"Burda olmamalısın Potter."

"En son hatırladığım da benim de binamın ortak salonuydu."

'Sen ciddi misin' der gibi bakmıştı Lily.

"Ben ağlarken burda olmamalısın Potter. Zayıflıklarımı öğrenmeni istemiyorum."

"Duyguların zayıflık olduğunu mu savunuyorsun?"

"Evet, bunun canlı örneğide karşımda."

James duymazlıktan geldi. "Neden ağlıyorsun?"

"Neden sorunumu sana anlatayım Potter? Arkadaşım bile değilsin."

"Düşmanında değilim."

"Senden nefret ediyorum."

"Biliyorum."

"Hayatımdan defolmanı istiyorum."

James hiç bir şey demeden yerinden kalktı ve bozuk moraliyle ortak salondan çıkmaya karar verdi yani en azından Lily hıçkırarak ağlamaya başlayana kadar. Ben ne yapıyorum diye düşündü Lily ilk kez bunları demiyordu ki, karşılıksız sevmiyor muydu zaten Lily'i?

Hızla döndü ve Lily'e sarıldı.

James, Lily'nin saçını okşayıp onu yatıştırmaya çalışırken kulağına fısıldadı. "Her ne kadar zaman geçerse geçsin Lily ben seni her zaman koruyacağım."

Çapulcular golden trionun zamanındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin