3. Bölüm-Ödev Yapılacak Zaman

947 52 121
                                    

Yağmur.

Yağmur durmadan yağıyordu ve bu Marlene açısından hiç iyi değildi. Az sonra Quidditch antrenmanına gidecekti ve yağan yağmur onu bu işi yapmaktan gittikçe uzaklaştırıyordu.

"Neden yağmuru sevmiyordun ki?" diye sordu Lily onun oglayıp puflamalarından bıkarak, "Bence yağmur çok hoş."

Marlene çatık kaşlarla "Kendi adına konuş." diye homurdandı.

"Hadi gidelim."dedi Dorcas ona yaklaşarak, oda Marlene gibi Gryffindor Kovalayıcısı idi ve bir na önce dışarı çıkmaya çok meraklıydı.

Lily'nin onu dürtmesine karşılık istemeden kalktı ve Dorcas'ı peşinden neredeyse sürünerek dışarı çıktı.

°~°

Soğuk havaya çıktıklarında en son bir hafta önce konuştuğu Sirius Black'in de burada olduğunu fark etti ve huzursuz oldu. Fakat Sirius hiç öyle görünmüyordu, aksine onu gördüğüne mutlu olmuş gibiydi;

"Bakın şu işe, Mckinnion gelmeye ikna olmuş gibi." dedi sırıtarak.

Marlene ona yalandan gülümsedi ve Quidditch cübbesini giymek için hızla tahta kulübeye girdi.

Sirius onun arkasından bakarken James dostuna 'Yok daha neler.'dercesine bakıyordu.

O ikisini gören Dorcas, James' i kolundan tutup çekti ve "Neler oluyor?" diye sordu ona.

James derin bir nefes verdi ve "Sirius durmadan Marlene'i izliyor ve onu düşünüyor. Üstelik bunu kimseye fark ettirmeden yapıyor, ben ve Lily-Çiçeğim gibi değil." dedi.

Dorcas'ı gözleri olabildiğince açıldı ve konuşmaya başladı; "Bizim Black, Marlene 'e..." devamını getiremedi.

James yine iç çekti ve "Galiba," deyip Quidditch cübbesini giymek için Marlene' nin girdiği kulübeye girdi.

Dorcas başını çevirdi ve şimdi tribünlerde oturan Sirius'a baktı, çocuk bir anda el sallamaya başlayıncaysa el salladığı yere baktı ve sevgilisi Remus'u gördü.

"Remus!" diye bağırdı ona ve kuvvetle el salladı. Sevgilisi, Sirius'un yanına geçerken oda Quidditch cübbesini giymek için kulübeye girdi.

°~°

Hava iyice kararmıştı.

Antrenman tüm hızıyla devam ederken tribünlerde oturan Remus ve Sirius bir yandan konuşuyor, bir yandan da kimin kim olduğunu seçmeye çalışıyorlardı.

"Dorcas'ı gördüm." dedi Remus parmağı ile havada uçuşan kırmızı siyah bir karaltıyı gösterirken, "Merlin, ne kadar da iyi uçuyor!"

Sirius ona rahatsız olmuş bir şekilde Remus'a baktı ve "Sen anca Dorcas'ı görürsün, Aylak." dedi.

"Ne demek istiyorsun, Pati? Yoksa sen kıskandın mı bizi?" diye alayla sordu Remus.

Sirius ona çok rahatsız edici bir bakış fırlattı ve "Ben senden umudumu kestim, Aylak. Daha doğrusu;ben aşk hayatından çekildim." dedi.

Remus kıkırdadı;"Hiç var olmadın ki, Patiayak!"

Sirius yalandan bir hırlama ile Remus'un üzerine atladı ve ikisi beraber tribünlerde yuvarlanma başladılar.

Tabii, Remus ve Sirius da onları izleyen bir çift mavi gözden habersizdiler.

Marlene, takım arkadaşlarından kimseyi göremiyordu fakat bu onun için hiç bir sorun oluşturmuyordu, çünkü onun izleyecek daha iyi bir manzarası vardı.

Our Hearts || Blackinnon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin