10. Bölüm-Bir Eş Seç

624 47 21
                                    

Medya:Aaron Johnson

Kasım ayının ortalarında, Profesör Dumbledore'un bir akşam yemeği verdiği haberle Hogwarts öğrencilerinde tatlı bir telaş başlamıştı.

"Aralık ayının sonunda, bir Noel Balosu yapmak istiyorum. Hem, SBD ve FYBS sınavlarına girecek öğrencilerimiz için de bir moral olur." demişti Dumbledore, bu söz ile herkes Balo için heyecanlanırken, sadece Lily sınav için heyecanlanmıştı.

"Daha çok zamanımız var," dedi Marlene kalan tatlısını çatallarken, karşısında oturan Sirius da "Eş seçmek için zaman veriyorlar işte." dedi ona cevaben.

"Benim kiminle gideceğim belli, değil mi Remus?" diye sordu Dorcas başını oğlanın omzuna koyarken. Remus ona baktı ve "Bilmem, kiminle gideceksin?" dedi gülerek.

Dorcas başını kaldırıp Remus'a sinirle bakarken Remus iyice kahkaha atmaya başladı.

Dorcas tekrar başını Remus'un omzuna koyarken gülmeye başladı, "Remus..." dedi gözlerini kaparken.

James gözlerini ikiliden çekip Lily'ye bakarken "Sen kiminle gideceksin?" diye sordu.

Lily yan yan Marlene'e bakarken James'e "Büyük bir ihtimalle gitmeyeceğim, gidersem de yalnız giderim." dedi tatlıların gözler önünde yok olmasını izlerken.

James yanındaki Marlene'i biraz dürttü ve "Eğer biri ona teklif ederse hemen bana söyle," diye fısıldadı.

Marlene ona gilimsedi ve "O iş bende, Jamie." diye fısıldadı. James ona hayretle baktı ve "Jamie mi?" diye sordu.

Marlene güldü ve "Jey Jey demem daha mı iyi olurdu?" dedi hınzırca bakarak.

°~°

Birkaç gün sonra, çoktan büyük bir eş seçme telaşı başlamıştı bile öğrenciler arasında.

Birinci ve ikinci sınıflar genellikle yakın çevrelerindeki arkadaşları ile gideceklerdi baloya. Zaten onların kiminle gidecekleri, sadece onlar tarafından umursanıyordu.

Kiminle kimle gideceğini asıl umursayanlar; yedinci, altıncı ve beşinci sınıfa giden dedikoducu kızlardı. Durmadan kendi kendilerine fikir üretiyor ve beraber gidebilecek olanları konuşuyorlardı.

Ve bunların hepsi daha baloya bir buçuk ay varken oluyordu.

Eş seçme telaşı içinde olanlar bir yana, beşinci sınıfa giden dört Çapulcu arasında da bir tartışma vardı.

"Sen Dorcas ile gidiyorsan gidebilirsin Aylak ama ben yalnız gideceğim!"

Sirius etrafındaki üç arkadaşına sinirle bakıyordu, birkaç saattir onu biri ile baloya gitmeye zorluyorlardı.

James arkadaşını hınzırca gülümsedi ve "Ama gitmek istiyorsun," dedi. Kendisi büyük ihtimalle Lily ile gidecekti ya da gidecekti, o kadar emindi.

Peter birkaç gün önce tanıştığı bir kızak gidecekti ve onların kavgalarına katılmaya hiç istekli değildi ama Sirius onun arkadaşımdı ve arkadaşının o kişi ile gitmeyi çok isterken gitmemesi, üzücü olurdu.

Remus'un kiminle gideceği netti zaten; Dorcas ile.

Kalan tek kişi olan Sirius'un da biri ile gitmesi içinse ellerinden geleni yapacaklardı.

Sirius elini yastığının altına atıp pijamalarını ararken "Kapayın çenenizi," dedi. "Marlene ile falan gitmek istemiyorum."

James ona alayla baktı ve "Kesinlikle istemiyorsun," dedi.

Our Hearts || Blackinnon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin