Sabah kalktığımda mis gibi melemen kokusu tüm evi sarmıştı. Hemen koşup mutfağa gittiğimde zümrüt salatalık doğruyordu. Bir filmde izlemiştim adam yemek hazırlayan karısına arkadan beline sarılıyordu.
O zaman bana çok tatlı gelmişlerdi ve bende bir gün bunu karıma yapmak istiyorum diye düşünmüştüm.
Bence şuan tamda zamanı.Zümrüdün beline sarıldığımda boynunu koklamak istemiştim. O tatlı kokusu burnuma dolduğunda boynundan bir öpücükte almıştım.
"nefes alabilirsin" Nefesini dışarıya veren zümrüt kıpkırmızı olsuda cevap veremiyor donup kalmıştı.
Zümrüdü kendime döndürüp yüzlerimiz birbirimize biraz yaklaşsın diye ellerimi lavaboya koyup biraz eğilmiştim.
"Zümrüt"
"hıh"
"gözlerimin içine bak"
Utana sıkılama olsa gözlerime baktığında şimdi ne olacak diye beklemeye başlamıştı.
"seni öpmek istiyorum."
"ne"
"yada sen beni öpebilirsin"
"ama ben"
"hadi kapattım gözlerimi." Diyip gözlerimi yumduğumda yanağımı zümrüde doğru uzatmıştım. Biraz bekledikten sonra zümrüt varla yok arasında yanağıma bir öpücük kondurup geri çekilmişti. Utancından gözleri ellerinde sabitlenmiş tek kelime etmiyordu.
"şimdi sıra bende gözlerini kapat."
Zümrüt yavaşça gözlerini kapattığında elleriyle oynuyordu aynı zamanda.
Önce alnından uzun süren bir öpücük aldığımda zümrüt yine nefes almıyordu.
"şist nefes al" Onu heyecanlandırmak hoşuma gidiyordu ama farkında değildi onun kadar bende heyecanlanıyordum.
Burnunun ucuna kondurduğum öpücükle kocaman açtığı gözlerini gözlerime dikmişti. Anın şokundan çıkmaya çalışıyordu.
"zümrüt"
"hıh"
"seni seviyorum."Der demez o tatlı dudaklarında bulmuştum kendimi ben öpsemde bana karşılık vermemesi canımı yakmıştı. Dudaklarımı daha da bastırdığımda canı acımıştı galiba bende fırsattan istifade alt dudağını emmiştim. Zar zor bana karşılık vermeye başlayan zümrüdün beline sarıldığımdan ağcıdan bir inilti kopmuştu. O bile inanamamıştı sesin kendisinden çıktığına.
Belinden iyice kavrayıp lavaboya oturttuğumda biraz daha öpmüştüm onu. Hiç ayrılmak istemememde nefes nefese kalmıştık. Boynunda ilerleyen dudaklarıma ağır öpücükler konduruyordu boynuna.
Kendime zor hâkim olup durmuştum öylece zaten zümrütte nefes nefese kalmış kendine gelmeye çalışıyordu.
Bununun ucunu tekrar öpüp alnını alnıma koyduğumda tekrar zümrüt demiştim. Uzun zaman sonra ilk defa bana adımla seslenmişti.
"ali"
"efendim"
"ben utanıyorum"
"bir daha kine sen beni öpmesen de ben seni öperim" Diyip geri çekildiğimde zümrüdü lavabodan indirdim. Salatalıkları alıp masaya oturduğumda zümrütte çayları döküp yanıma gelmişti.
Kahvaltımızı çar çabuk yapıp evden ayrılırken zümrüdün anlından öpüp ayrıldım. Bu gün çok önemli bir davam vardı ve bunu kazanmayı çok istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE
Teen FictionPara her kapıyı açar... (Kadınlarımızın köle gibi kullanıldığı bu hayata son verebilmek amacıyla ) ! Kitabın isminden emin degilim her öneriyede acıgım.😉