Kapıyı çaldığımda zümrüt hemen açmıştı ve ben ister istemez onu iyi görünce sıkıca sarılmıştım.
"iyi misin"
-"iyiyim merak etme masa hazır üzerini değişte gel hem yer hem konuşuruz." Üzerimi olabildiğince çabuk değiştirip masaya oturduğumda tek kelime etmeden zümrüdün derdini söylemesini bekliyordum.Bir tepki vermeyince daha fazla dayanamadım.
"Eeee zümrüt söylesene "
"hani ben düşük yaptığım zaman vardı ya" ne demeye çalıştığını anlayamasam da başımı sallamıştım devam et anlamında.
"o zaman bana bir daha bebeğim olmayacağını söylemiştin "doğruya ben cemal ağadan kurtulsun diye böyle bir şey söylemiştim. Ama durup dururken nerden çıktı bu.
"özür dilerim zümrüt"
"neden ?"
"Çünkü yalan konuştum sen düşük yapmıştın ama bir daha bebegin olmayacağını ben uydurmuştum. Eğer cemal ağaya bebeğinin olmayacağını söylemeseydim seni asla bırakmazdı.Mecbur kaldım"
"peki bunu bana neden söylemedin"
"o zamanlar seni tanımıyordum ve riske atmak istemedim.Evlendikten sonrada o kadar çok şey yaşadık ki açıkçası aklımdan cıkmış .Gerçekten özür dilerim haklısın bu konuda yalan konuşmamalıydım en azından sana karşı"
"sorun değil anlıyorum seni benim için yapmışsın ama keşke bunu bende bilseydim en azından o kadar çok üzülmezdim."
"Haklısında durup dururken neden bunu sordun anlamadım"
"hiç sadece bugün sana bir hediye aldım ve açıkçası beğenip beğenmemen konusunda şüpheliyim" der demez masanın altından önüme küçük bir kutu çıkarmıştı.Bugün zümrütte bir şey vardı .Hiç normal davranmıyordu ama daha fazla beklemek istemediğim için kutuyu açtım.
İçinden minik beyaz bir çift bebek patiği çıktığında ne diyeceğimi bilemedim önce şoku atlatmayı bekledim
"bebek mi istiyorsun?"
"bebeğimiz olsa sen istemez misin?"
"tabi ki de isterim hatta hemen bunun için çalışmalara başlaya biliriz" derken elini tutmuştum bile çoktan.Keşke baba olsaydım diye geçirmiştim içimden zümrüdümün bir parçası onun gibi tatlı bir bebek.
"sanırım buna gerek kalmayacak gibi" anlamadım yine bugün neden jetonum düşmüyor benim. Zümrüdün ağzında bir şeyler gevelerken o cümleyi anlamıştım sonunda.
"ben hamileyim"
"gerçekten mi" der demez sarılmıştım bile çoktan .
-"seni seviyorum...seni seviyorum..zümrüt bana dünyaları verdin anlatamam sana ..seni seviyorum"
Eve doluşan sevinç çığlıklarımız neşemiz işte buydu eksik parçamız artık oda olduğuna göre bizden mutlusu var mıdır bu dünya üzerinde.
Zümrüt bugün başından geçenleri anlattığında ister istemez kızsam da kendime yanında olamadım diye bende esmayı kurtardığımı söylediğimde azcık da olsa teselli olmuştu.
Peki ya ben şuan değil bu ev dünyaya sığamıyormuşum gibi hissediyorum sanki tüm dünyaya bağırarak ilan edebilirmişim gibi ben baba olacağımm bunu defalarca söylemiştim.
Bu bölümü çocuk sahibi olamayan kişilerde okuyorsa üzülmeyin lütfen allah şuan izin vermiyorsa gelecekte daha hayırlısıyla ödüllendireceğindendir sizi. Allahım her şeyin hayırlısıyla karsılaştırsın hepimizi.Amin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE
Teen FictionPara her kapıyı açar... (Kadınlarımızın köle gibi kullanıldığı bu hayata son verebilmek amacıyla ) ! Kitabın isminden emin degilim her öneriyede acıgım.😉