BÖLÜM 5 "İLK İŞ,İLK GÜN"

1K 47 14
                                    

««««««««HATIRLATMAAAA»»»»»»»

Felix: Yok knk bu böyle olmayacak benim bir fikrim var.

Mi cha: Neymiş o fikrin?

~
Felix: Bizim Chan'ın şirket gibi bir yeri var. O da senin gibi okuyor ama iş yeri var. Patrondur kendisi. Orada çalışabilirsin.Dosyaları falan imzalatırsın,kolay zaten.

Mi cha: Hayır Felix.. Kafayı mı yedin sen yaaa. Asla ben olmaz aslaa olmaz ya olmaz .

Felix:Niye ya ne güzel parası bol iş. Benden bu kadar,ben sana başka bir iş bulamam kusura bakma knk. Ya bu ya da hiç.

Mi cha: Offf çalışmam gerek zorla zorla zorla kabul etmek zorundayım.

Felix: Değilsin

Mi cha: Zorundayım.

Felix:hehe

Mi cha: Hıhı

Felix: Gel şimdi seni götüreyim şirkete. Bangchan ile konuş,belki almayacak nereden biliyorsun hadi gideliim.

Mi cha: Of tamam.

....Şirkete geldik ve evet güzel duruyor tasarımı olsun şekli olsun gayet hoş.Unutma Mi cha çalışmak zorunda olduğun için geliyorsun.

Felix: Selam Chan,Nasılsın?

Chan: İyiyim Felix,sen?

Felix:Bende iyiyim. Biz şey için gelmiştik, Mi cha'nın iş bulması lazım ve biz arıyoruz arıyoruz bulamıyoruz. O sırada aklıma sen geldin. Belki Mi cha'yı kendi şirketinde uygun bir işe koyabilirsin. Şimdiden teşekkür ederim :D ben gidiyorum size iyi konuşmalaaarrr .

Chan:Peki Felix,ilgileneceğim.

Chan:Gel içeri geç Mi cha.

Mi cha: ıııııı pekii..

Chan: O günden sonra nasılsın?

Mi cha: iyi sen?

Chan: İyi. Ne tür iş yapabiliyorsun?

Mi cha: Felix'e de aynı şeyi dedim. İş olsun da ne oluyorsa olsun.

Chan: Hademe?

Mi cha: ya amaaa....

Chan: ahahaha.Sadece şaka yaptım ;D

Mi cha: :-)

Chan: Buldum.

Mi cha: Tamam,ne buldun?

Chan: Benim sekreterim gibi birşey olacaksın bi nevi. Yani benim ihtiyaçlarımı karşılayacaksın,dosya imzalatacaksın,beraber toplantılara falan gireceğiz aynı zamanda hep benimle ilgilenip yanımda olacaksın "Tamam mı"?

Mi cha: N.nee ama hiç böyle bir iş duymadım ben çok saçmaa amaa.

Chan: Hm. Buna Bangchan işi desek?

Mi cha: Saçma.

Chan: O zaman kapı orada :)

Mi cha: off tamam tamam kabul.

Chan: İyi seçim👍

Mi cha: Ne zaman başlayacağım peki?

Chan: Hemen başlayabilirsin. Mesela sekreter
Yu-uh yan oda da. Ondan dosyaları alıp,bana getirebilirsin.

Mi cha: Peki. Bangchan bey.

Chan: Sadece chan.

Mi cha: pekii.

Bangchan'ın kapısını kapatıp,sekreter Yu-uh'ın yanına gittim ve sordum;

Mi cha: Sekreter Yu-uh?

Yu-uh: Evet? Ha bu arada sen sekreter gibi birşey olmalısın.

Mi cha: Bi nevi öyle :). İmzalatılacak dosyaları almaya geldim.

Yu-uh:  Ah.. Hemen getiriyorum :)

Mi cha: Teşekkürler.

Yu-uh: Rica ederim. Getirdim,al bakayım.

Sekreter Yu-uh'dan imzalatılacak dosyaları alıp,yan odaya yani Chan'ın odasına götürüyordum.

O sırada tam kapıyı tıktıklayacakken telefon konuşmaları duydum. Sanırım telefon ile konuşuyordu amaaaaaa...

BİRAZ KÖTÛ OLDU YİNE. OLSUN . OKUYANLAR SİZİ SEVİYORUM MUAH..~


Do I? I do not know. ~Bangchan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin