BÖLÜM 49"KELİMELER KİFAYETSİZ"

291 11 0
                                    

Medyaa ile okuyuuun :()

^-^HATIRLATMAA!^-^

*Hayata tutunmak zor,o sizi farkettiğinde tutunursak daha kolay olabilir*

*Peki şu an Mi cha dayanıyor muydu? Yoksa her şeyi bırakmış mıydı??*
~
~1 hafta sonra~

*Aradan 1 hafta geçmişti,yine hiç bir şey yoktu.. aynı ilerliyordu onlar için 1 hafta 50 hafta gibi geçiyordu,hızlı geçmesi gerekirken yavaş geçiyordu*

*Garipti...*

*Fazlasıyla..*

Felix: C..han ben korkuyorum..

Chan: Ne için korkuyorsun Felixx?

Felix: Mi cha için, doktorlar haklı olabilir miydi?

Chan: Hayır.. onlar hiç bir şey bilmiyorlar.. O hazırlanıyor yaşamaya. Sakın böyle düşünme yaşayacak o, siz böyle konuşunca Mi cha duyuyor ve hevesi gidiyor. Konuşmayın yoksa sizin yüzünüzden uyanamayacak anlıyor musunuz?

Felix: C..han lütfen bu kadar fazla umuda kapılma,ben de çok üzgünüm çok değişik şeyler oluyor. Mi cha çok dayandı..

Chan: Zaten hala dayanıyor yakında uyanacak Feliixx,sen de öyle diyordun nolduu Felix,niye fikirin değişti bana söyle neden Felix he neden...

Felix: Eskiden... ben de öyle diyordum ama baksana zamana, senin üzülmemen için diyorum b..en de çok üzü..lüyorum ama hayat bu bilmiyorum ben..

Chan: Korkma Felix, daha beraber dışarıya çıkacağız eğleneceğiz,oyunlar oynayacağız. Sonra biz evleneceğiz beraber bir yaşamımız olacak.. belki de çocuğumuz olacak ben isim bile düşünmüştüm..

Felix: C..han bilemiyorum, ben çok araftayım.. Her şey tamtersi olabilir bu çok korkunç duruyor.

Chan: Hiç korkunç değil Felix, bizi izliyor şuan baksana melek gibi âdeta..

Felix: Mi cha, dayanmaya çalış yakında yanımıza dön hatta şimdi dön.. sensiz çok eksiğiz.

Chan: Dimi Felix? Hayallerimiz vardı bizim, biz çok büyük bir söz vermiştik onu yerine getireceksin dahaa hatta birlikte getireceğiz benim güzelimm

Felix: Evet Chan.. öyle olması gerekiyor..

Chan: Hayallerime eşlik etmene az kaldı Mi cha.. sen ne istersen o olacak yeter ki beni sensiz bırakma..

Felix: C..chan bir şeyler oluyor..

Chan: N..e ol..uyor Fel..ix?

BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU HEYECAN DA BIRAKMAK İÇİN :((()))) :))))(((

Do I? I do not know. ~Bangchan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin