BÖLÜM 21 "DÜNYANIN EN KÖTÜ GÜNÜ"

461 20 3
                                    

          *****HATIRLATMAA°°°°°°

Cevap veremedim,ağlamaktan başka bir çarem yoktu hapis üzerine yaşayacaktım,dostlarımı ve nedensizce en çok Chan'ı çok özlemiştim,yanımda olsaydı doyasıya sarılacaktım..

Daha sonra şurada duran yatağa girip bugün olanları düşünüp ağlıyordum...
~
Saat çok geç olmuştu ve Han gelmemişti o benim eski sevgilimdi ve bir olay sonucu ayrıldık ama onun bu kadar kötü olmasını beklemiyordum.

Buraya doğru yaklaşan ayak sesleri geliyordu zaten anlamıştm Han olduğunu..

Han: Geç oldu ama açsındır diye yemek getirdim.

Mi cha: İstemiyorum git!

Han: Buraya bıraktım,yersin.
 
   Han kapıyı yüzüme kilitledikten sonra yine ve yine ağladım ve bıraktığı yemekleri yemeye başladım. Yemekler güzeldi..

Yine yatağa girip ağladım artk gözyaşlarım buna alışmışlardı...

~Sabah Olunca~

Sabah olmuştu ve saatin kaç olduğunu bilmeden kalkmıştım ve banyoya girip olması gereken şeylerimi hallettim. Daha sonra Han geldi ve beyaz bir üst,altına da pembe bir etek getirdi. Ben de onları giyip Han'ın yanına aşağıya indim hala mutsuzdum..

Han: Oo güzelim :")

Mi cha: ...

Han: Gel kahvaltı hazırladım.

  Masaya oturdum ve canım hiçbir şey çekmiyordu.

Han: Neden yemiyorsun, yoksa beğenmedin mi?

Mi cha: Bak Han. Burda zorla olduğumu sen de ben de biliyoruz. Lütfen bana yumuşak davranmaya çalışma ve seni sevmediğimi de biliyorsun.

Han: Ben seni seviyorum Mi cha. Senin için herşeyimi verebilirim sana aşığım.

Mi cha: Ama ben seni sevmiyorum Han, burada hiçbir zaman mutlu olamayacağım. Benim dostlarım var ve ailem var, ben onlarla mutluyum.

Han: Sen benimsin o kadar.

   Han gerçekten kötü birisiydi..

Han: Bundan sonra yemeğini odana göndereceğim. Burada yemeyeceksin, sana şans veriyoruz onu da değerlendiremiyorsun salak! şimdi hayatın daha da kötü olacak.

   Han bu sözleri söylerken yine kırılmıştm ve gözlerim dolmuştu daha sonra Han beni, benim olmuş olan odama bırakıp kilitleyip gitti..

   Çok kötü hissediyordum kendimi. Ağlıyordum,kimse de duymuyordu beni..

Sonradan zil çalma sesleri geliyordu. Han ve biri konuşuyormuş gibi geldi bana sonra ayak sesleri buraya yakınlaştı ve kapımın kilidinin açılma sesleri geldi ardından bir tane adam girdi içeri.

Mi cha: Sen de kimsin?

Seungmin: Ben Seungmin. Han'ın arkadaşıyım, olan olayların hepsini biliyorum..

Mi cha: Git lütfen yanlız kalmak istiyorum.

Seungmin: Han biraz garip ve bencil olabilir ama aslında iyi birisi.

Mi cha: Baya iyi birisi. Bir kızı zorla kendine sahiplendirmeye çalışıyor ve ona resmen hapis gibi bir hayat yaşatıyor. Gerçekten çok iyi birisi.
Sen de onun kötü arkadaşlarından olmalısın. Ne yapacaksın canımı mı alacaksın he?

Seungmin: Bak sen gerçekten yanlış anladın,hayır ben öyle birisi değilim ve Han'ın yaptığı şeyleri doğru bulmuyorum. Evet belki sana göre kötü biri olsa da bana hiç kötü davranmıyor aksine çok iyi davranıyor. Sadece konuşmak için gelmiştim.

Mi cha: Neyimle konuşacaksın ki. Gözyaşlarımla mı?

Seungmin: Gerçekten insan gibi konuşalım demiştim.

Mi cha: Bana kaçmam da yardım edermisin lütfen?

Seungmin: Bak,bunu yapamam üzgünüm.

Mi cha: O zaman defolup git!!!!

UYKUM GELİYOR, YB ATTIM MIŞIL MIŞIL UYUYABİLİRİM ARTIIK ^_^

Do I? I do not know. ~Bangchan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin