. . . . . HATIRLATMA! . . . . .
O sırada, gürültülü bir silah sesleri geliyordu uzaklardan,herkes çok tedirgindi bu sesler daha da yakınlaşmaya başladı,gerisi karanlık...
~
Chan: Bu silah sesleri de ne böyle. HERKES KAFASINI EĞİP BİRYERLERE SIĞINSIN!!Herkes çok tedirgindi.. Hepimiz bir yerde toplanmış,başımızı eğiyorduk. Chan ve Felix bi anda bellerinden silah çıkardılar ve ateş etmeye başladılar.
Mi cha: OTURUUN! VURULACAKSINIZ!!!
Minhee: Chann.. Felixx.. lütf.enn oturun korkuyorum!!!!!
Bizi dinlemiyorlardı en sonunda Chan'a ateş eden bir adamı görebiliyordum camın arkasından..
Belki de ölmek için iyi bir zamandı.. Chan'a gitmesine izin vermediğim kurşunlar beni bulmuştu..
*Mi cha vurulur*
Chan: Mİ CHAAAAAAAAAAAA!!!
Felix: Mİ CHAA!! Uyann.
Minhee: N..NE.. Mİ CHA!!
*o anda silah sesleri kesilir ve uzaklaşılır...*
*Ve Chan Mi cha'yı kucağına alır ve gözünden yaşlar dökülüp Mi cha'nın yüzüne damlar..*
Chan: Mİ CHAA! UYAN.. YAŞAMALASIN, LÜTFEN Mİ CHA YAPMA BUNU BİZE LÜTFEN..
Felix: Mi cha.. hepsi bizim yüzümüzden, yaşa lütfen Mi cha benim en yakın arkadaşım,lütfen şapşal hadii aç o gözlerini..
*Chan Mi cha'yı kucaklar ve evden çıkıp arabaya bindirir, daha sonra Minhee ve Felix de arabaya biner.. Chan'ın kucağında Mi cha olduğundan dolayı arkaya geçeler ve arabayı Felix sürer, yanında da Minhee..
Minhee: Ch.a..nn uyandı mı? uyandı dimi,uyanmıştır, dimi chan he????
Felix: Mi cha lütfen gözünü aç..
*Herkes ağlayarak konuşuyordur*
Chan: Mi cha hadi hayata gözlerini aç ki iyi bir yaşam sürdürebilirsin lütfen yapma bize bunu..
*Hastaneye getirilir ve ameliyathaneye alınır..*
*Herkes suskun,gözler zaten herşeyi ifade ediyor.*
--Uzun bir ameliyat'ın sonunda doktor çıkar ve konuşur--
Doktor: Hastanın durumu çok kritikti.. 2 kurşun yemiş ve her an öleceğini düşünmüştük. Ama dayandı ve hayatı yaşamaya devam etti. Şuan uyuyor, biraz geçtikten sonra görebilirsiniz sadece 1 kişi...
Chan: Ç.ç.ook teşekkür ederiz Doktor.
Felix: B..biliyordum ben..
Minhee: Çokk.. mutluyum şuan.. dayandı benim canım..
Doktor: İçeriye kim girecek?
Felix: Chan.. sen gir. Mi cha'nın seni görmeye ihtiyacı var..
Minhee: Evet Chan..
Chan: Sağ olun arkadaşlar.. Ben giriyorum Doktor.
Doktor: Çok uzun kalmayın,hasta birazdan uyanacak gibi, çok yormayın lütfen.
Chan: Peki.
*5 Dakika sonra Mi cha gözlerini aralar*
Chan: Mi cha.. iyi misin ?
Mi cha: Ev..vet iyiy...im sanırım.
Chan: Neden benim önüme atladın,bıraksaydın ben geberseydim.
Mi cha: Chan lütfen bu konu hakkında konuşmayalımm..
Chan: Daha sonra konuşuruz, şuan dinlenmen lazım..
Mi cha: Felix ve Minhee nerede?
Chan: Onlar da burada oturuyorlar.. senin yaşadığını duyunca çok sevindik.
Mi cha: Kolay kolay ölmem ben!
Chan: *güler* tabiki de ..
Chan: Ben şuan çıkıyorum. Senin biraz dinlenmen lazım daha sonra yine gireriz..
Mi cha: Tamam Chan..
Chan: ...
~
Felix: Nasılmış, iyi mi?Minhee: Hadi Chan, nasıl iyi mi .. birşey söyle.
Chan: Arkadaşlar,sakin olun iyi şuan biraz dinleniyor..
Chan: Biraz dinlensin daha sonra gireriz..
Minhee: Tamam.
Felix: Tamam.
BU BÖLÜM DE HAYIRLISIYLA BİTTİ .. EHEHE VAY 450 KELİME YAZMIŞIM BRAVO BANA DKWKDS.